:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
  • Fotka nr 0 z 4
  • Fotka nr 1 z 4
  • Fotka nr 2 z 4
  • Fotka nr 3 z 4
Portal 24jgora.pl 29/08/2019 12:05

- Nie zostawimy mieszkańców bez komunikacji - zgodnie podczas dzisiejszej nadzwyczajnej sesji deklarowali i radni Piechowic i burmistrz tego miasta.

Może zdarzyć się tak, że od 1 października autobusy MZK linii nr 9, 15 i 29 nie będą kursować do Piechowic, lecz zakończą trasę na terenie Jeleniej Góry. - Wszystko w rękach władz Piechowic - poinformował kilka dni temu rzecznik jeleniogórskiego MZK

Podczas dzisiejszej sesji piechowiccy radni debatowali czy przystać na proponowane przez miasto Jelenia Góra warunki porozumienia międzygminnego w sprawie organizacji komunikacji miejskiej. Dyskusja do której dołączyli licznie przybyli mieszkańcy była dość burzliwa. Dotyczyła bowiem problemu niezwykle istotnego z punktu widzenia lokalnej społeczności Piechowic.

Linia nr 9 należy do najstarszych w MZK, funkcjonuje od kilkudziesięciu lat. Każdy mieszkaniec Kotliny Jeleniogórskiej wie, że łączy Dworzec Główny PKP w Jeleniej Górze z Piechowicami. Trasa ta jest jedną z najdłuższych i najpopularniejszych. Teraz pojawiła się niepokojąca wizja skrócenia jej kursów do Sobieszowa lub nawet całkowitej likwidacji.

Wszystko przez zbyt twarde warunki jakie w ocenie burmistrza Piechowic stawia Jelenia Góra. Zaczyna się to od sukcesywnego (przez całe 10 lat trwania umowy) wzrostu kosztów za każdy przejechany przez tabor MZK kilometr na liniach do Piechowic (tzw. wozokilometr) po zwiększoną ilość tych kilometrów w związku ze zmiana sposobu rozliczania usługi. W myśl nowego porozumienia Piechowice miałby samodzielnie ponosić koszty dojazdu autobusów do Sobieszowa a nie do granicy miasta. - "To dla nas oznacza konieczność pokrycia kosztów dodatkowych 14 tysięcy wozokilometrów" - zauważa burmistrz Jacek Kubielski - wzrasta więc kilometraż jaki musimy opłacić ale w zamian nie dochodzą żadne dodatkowe kursy to po pierwsze. Co gorsza jednak aby miasto było stać na nowe stawki prawdopodobnie ilość kursów trzeba by było zmniejszyć a przecież rozkład jazdy i tak jest dość ubogi.- tłumaczy szef miasta Piechowice.

Czasu na podjęcie decyzji jest jednak bardzo mało, a perspektywa komunikacyjnego wykluczenia Piechowic, na tyle groźna, że część radnych była skłonna dziś przystać na warunki porozumienia bez względu na koszty, byle tylko utrzymać kursy trzech wymienionych na wstępie linii. Tym bardziej, że organizacja przewozów na podstawie umowy z nowym przewoźnikiem nie jest jeszcze na dziś sprecyzowana. Rozważana jest koncepcja bezpłatnych przejazdów po obszarze Piechowic i dalej do Sobieszowa. Część radnych zwracała jednak uwagę na brak konkretów tego rozwiązania.

Burmistrz Jacek Kubielski przyznawał, że oczywiście podpisanie nowego porozumienia z Jelenią Góra byłoby po prostu najłatwiejsze i nie wymagało poszukiwania rozwiązań alternatywnych. Jednak jak dodał jego obowiązkiem jest racjonalne gospodarowanie miejskim budżetem.

W tej sytuacji przeważyło zdanie radcy prawnej Anny Wilk, która wskazywała na istotne jej zdaniem uchybienia prawne w prezentowanym tekście porozumienia. Pomijając fakt, że dotarło ono do piechowickiego urzędu 20 sierpnia z terminem na podjęcie decyzji do 20 sierpnia....to jeszcze realizowanie płatności wynikających z umowy mogłoby się odbywać z naruszeniem dyscypliny finansów publicznych. Bowiem stawki w umowie rosnące z roku na rok są jeszcze tylko prognozą, a rozliczenie i płatność miałaby następować na podstawie wystawionej faktury dla miasta, nieograniczonej tą prognozą czyli w rzeczywistości nie wiadomo jaką kwotowo. Tak więc przy planowaniu na dany rok budżetu nie były by znane rzeczywiste koszty komunikacji. Natomiast rozliczenie usługi następowałoby już po rozliczeniu budżetu za dany rok.

Z tak przedstawionym argumentami radni dyskutowali już znacznie słabiej i ostatecznie uchwała została zdjęta z porządku obrad.Zdjęta ale nie odrzucona nie zamyka drogi do porozumienia z MZK.

# nie zostawimy mieszkańców Piechowic bez komunikacji 

 

Reklama

nie zostawimy mieszkańców piechowic bez komunikacji - komentarze opinie

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 13:33:32

    Skrzat Kubielski i radni z bozej łaski, załatwią was mieszkańcy na cacy.
    Piechowice
    wiocha meneli i handlarzy narkotyków.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 13:34:38

    Kubielski weź się z Policją za handlarzy narkotyków którzy zadomowili się w Piechowicach.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 13:38:04

    Skąd wytrzasneliscie tego skraca Kubielskiego? Z gęby mu kapie antyinteligencją.

  • gość 2019-08-29 13:56:59

    JELENIA DZIURA KRAINA GÓWNEM I JADEM PŁYNĄCA

  • Temat - niezalogowany 2019-08-29 14:15:52

    Ta a Rada Miasta Piechowice miała by podpisywać wszystko co im podeślą bo tak wygodniej. Dobrze że nie podpisano umowy z wadami. Jelenia Góra (MZK) chciało by wyssać tyle pieniędzy ile się da z gmin ościennych.
    Dlaczego miały by Piechowice płacić za jazdę po terenie JG ?, czyż nie jedzie ten autobus po ludzi z biletami ? A część z Was reaguje tak jak chcą tego z MZK, strach przed utratą połączanie, mało czasu, presja - i podpiszecie każde G które wam dadzą do ręki choćby tą rękę mogli by Wam później na mocy umowy odciąć i grzebać w tyłku. Rozwagi i rozsądku.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 14:56:33

    Burmistrz i Radni nie dac się Jeleniej Gorze!

  • gość 2019-08-29 15:01:39

    Skrzat ma rację,MZK chce wydoić bogate Piechy

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 15:14:48

    Kubielski pamiętaj

    Za łzy bólu i cierpienia które sprowadzisz na starsze osoby mające problem z przemieszczaniem się
    za trudy przesiadek Pan Bóg ciebie rozliczy i zapyta :

    Dlaczego zło maluczkiemu uczyniłeś!

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 15:35:49

    Bardzo źle oceniam to, co stało się po wyborach w Piechowicach. Każde działanie jest nietrafione. Smutno patrzeć jak to miasteczko się upadla. Brak rozważnych decyzji. Trochę pokory by się przydało tej władzy. Szkoda, że się zawiodłam. Ale mieszkańcy nie są tacy nierozgarnięci... Rozliczymy za wszystko.

  • gość 2019-08-29 16:19:51

    I bardzo dobry pomysł z tą budową . Obecna siedziba tego urzędu to wstyd i hańba dla Piechowic!!!!!!!

  • Gośćja - niezalogowany 2019-08-29 16:30:53

    A co przez tyle lat sto ul Rudolf hallo
    Korwa nasprzedawał mieszkań za łapówki razem z Gwiazdą!!!!tego mieszkancy Piechowic nie widza
    Tylko przypierdalacie się do Jacka ??..
    Gorszych złodzieje jak poprzednia władza to na oczy nie widziałam i do tego paru radnych....
    Oczywiście że autobusy muszą być i to z MZK bo niestety jeśli chodzi o busy które miały by dowozić ludzi do Sobieszowa np.to nie jest rozwiazanie dla osób starszych i matek z dziećmi dla niepełnosprawnych do których ja należę i myślę że do tego nie dojedzie...

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 16:33:22

    Przypominam i objaśniam. Dla kilkudziesięciu osób bezradni ze skrzatem Kubielskim wywalili prawie MILION złotych na obwodnicę.

    Stosowną uchwałę przegłosowali podczas sesji radni. Chodzi o dopłatę w wysokości nieco ponad 800 tysięcy złotych.

    Dla 5 tysięcy mieszkańców NIE MA PIENIĘDZY zapewniających bezpieczną komunikację.

    Piechowiczanie.

    Wasze wybory doprowadziły do upadku Piechowic. Jeszcze żadna ekipa nie pozbawiła Was komunikacji z JG.
    Ci chcą to uczynić.

    Przypominam że w głowie skrzata Kubielskiego siedzi budowa nowego urzędu.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 16:34:09

    Piechowiczanie

    bezradni i Kubielski przeglosowali uchwałę dotyczącą obwodnicy w pobliżu osiedla Pakoszów.

    Chodzi o opłatę miasta w wysokości nieco ponad 800 tysięcy złotych. Dla grupki mieszkańców Pakoszowa.

    Dla pięciu tysięcy mieszkańców Piechowic NIE MA pieniędzy na zapewnienie bezpiecznej komunikacji z JG.

    Tak rządzą radni i Kubielski.

    Piechowiczanie obudźcie się.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 16:46:57

    Widzę tutaj marudzenie stada troli internetowych i malkontentów. Do upadku Piechowice doprowadził poprzedni burmistrz Witold R. Przez bite 8 lat niewiele zrobił dla mieszkańców. Tylko przez cały czas nawet w drugiej kadencji można było usłyszeć tą samą śpiewkę, że wszystkiemu winni są poprzednicy. Ja na razie zmiany w gminie oceniam na plus. Ale z ostateczną oceną wstrzymam się do końca kadencji. Mam nadzieję, że Piechowice nie dadzą się dyktatowi MZK i zdołają wynegocjować kożystne warunki, albo znajdą lepszego przewoźnika. W tym przypadku BRAWO rado miasta i Panie burmistrzu.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 16:52:43

    Do Pana/Pani co spamuje informacją o obwodnicy. Ta obwodnica wyeliminuje problem tirów jeżdżących przez miasto. Jest więc inwestycja dla ogółu mieszkańców, a nie dla grupki jak to zostało określone "kilkudziesięciu osób". Kto mieszka przy trasie przejazdu tirów, czy to przez miasto, czy też przez pakoszów ten wie jak duże stanowią one zagrożenie. Tym bardziej l, że kierowcy ciężarówek jeżdżą jak chcą. Nie przestrzegają przepisów i często wymuszają pierwszeństwo. Co widoczne jest często na ulicy Mickiewicza w Piechowicach.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 17:00:52

    Wyeliminowanie TIR z miasta zapewni wystawienie kilku znaków ograniczenia tonażu. I egzekwowanie ich.

    Kwota ponad 800 tysięcy ma zapewnić TYLKO umożliwienie skrętu w prawo koło papierni.

    Dla mieszkańców osiedla Pakoszow.

    Zatem NIE KŁAM.

  • gość 2019-08-29 17:22:13

    Człowieku, masz jakiś problem z psychiką? Jeden komentarz w sprawie obwodnicy wystarczy, ludzie umieją czytać. No chyba, że działasz w myśl zasady, że kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą :)

  • Adrian - niezalogowany 2019-08-29 17:52:39

    Nie mam nic do pana Jacka, ale jeśli on i radni zadecydują o likwidacji 9 to niestety posypią się gromy od mieszkańców. Ludzie są przyzwyczajeni do choć długiego, to w miarę wygodnego połączenia z Jelenią. MZK na chwilę obecną ma też bardzo nowoczesny tabor, najlepszy w JG. Czarno widzę sprowadzanie do Piechowic Krychy, czy autobusów PKSu na podwózkę do Sobieszowa. Co z tego, że komunikacja może być darmowa, skoro w Sobieszowie i tak trzeba będzie zakupić bilet na MZK aby móc pojechać dalej.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 17:59:40

    Brak komunikacji miejskiej MZK w Piechowicach może oznaczać dla Kubielskiego

    na początek referendum w sprawie odwołania z funkcji.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 18:04:03

    Teksty typu „skrzat” powtarzane po wielokroć przez spamujących pokazuje tylko frustracje kogos komu się nie udało realizować swoich chorych ambicji i aż kipi z wściekłości wrzucając po wielokoroc ten sam tekst szkoda mi Ciebie kimkolwiek jesteś naprawde współczuje

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 18:09:54

    Nie współczuj mi, tylko mieszkańcom którzy zostaną uwięzieni w Piechowicach z powodu braku bezpiecznej komunikacji z JG, niepełnosprawnym, chorym, matkom z wózkami.
    Co dzisiaj szeptali radni na korytarzu przed sesją?
    Szeptali że będą busiki.

    Czyli stare graty już jeżdżące po Piechowicach.

    Za 5 złotych do Sobieszowa? ??????

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 18:13:19

    Nie dać się MZK negocjujcie albo zmieniajcie i tak jakie przerwy długie miedzy jedna 9 a druga i człowiek uziemiony nie moze wyjechać z miasta do specjalisty na dana godzinę

  • Tak być nie moż - niezalogowany 2019-08-29 18:16:13

    W Jeleniej Górze rządzi partia PO która to rządzi się w strukturach MZK, nawet prezes MZK niema nic do powiedzenia. Dlatego tak musicie płacić bardzo, oj bardzo drogo za autobusy, kursy. Zobaczcie w Wałbrzychu ile płacą miasta Mieroszów, Głuszyca czy Walim oddalone od centrum Wałbrzych trzy razy dalej niż Piechowice od Jeleniej góry. Oni w ościennych gminach i miast płacą ponad dwa razy taniej. Tam w Wałbrzychu w urzędach nie pracują złodzieje i egoiści tylko normalni ludzie. Nie to co tutaj.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 18:47:06

    Co dzisiaj szeptali radni na korytarzu przed sesją?
    Szeptali że będą busiki.

    Czyli stare graty już jeżdżące po Piechowicach.

    Za 5 złotych do Sobieszowa? ??????

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 18:48:03

    Piechowiczanie

    zapytajcie jaki procent dochodu Piechowic zapewniają mieszkańcy Pakoszowa skoro radni i Kubielski zgodzili się na współfinansowanie odcinka obwodnicy kolo osiedla Pakoszow w kwocie ponad 800 tysięcy PLN.

    DLA WAS Piechowiczanie NIE MA PIENIĘDZY na zapewnienie bezpiecznej komunikacji z JG.
    Tak rządzą radni i Kubielski.

    Ludzie obudźcie się. Zanim będzie za późno.

    Piechowiczanie

    czas na wielki protest przed obskurnym i zaniedbanym budynkiem urzędu.

    Radni i Kubielski muszą poczuć naszą presję.m

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 18:49:09

    Brak komunikacji miejskiej MZK w Piechowicach może oznaczać dla Kubielskiego

    na początek referendum w sprawie odwołania z funkcji.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 18:55:15

    Negocjowac z MZK ! Co oni sobie mysla ze moga sobie ot tak ustalac stawki? Chyba jest jakies prawo w tym kraju! 9 tek i tak jezdzi najmniej , a przerwy są i 1,5'godzinne. Ludzie tez placa za bilety to skad oni takie ceny maja? W radiu trąbią ze to nie od MZK zalezy czy beda wozic mieszkancow Piechowic. To dajcie normalne stawki i dogadajcie się wszyscy!

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 19:01:31

    Nie współczuj mi, tylko mieszkańcom którzy zostaną uwięzieni w Piechowicach z powodu braku bezpiecznej komunikacji z JG, niepełnosprawnym, chorym, matkom z wózkami.
    Co dzisiaj szeptali radni na korytarzu przed sesją?
    Szeptali że będą busiki.

    Czyli stare graty już jeżdżące po Piechowicach.

    Za 5 złotych do Sobieszowa? ??????

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 19:04:32

    A mi to nie robi roznicy czy bede jezdzic 9 tka, czy niebieskim czy rozowym autobusem. Najwazniejsze zebym miala czym do jeleniej gory dojechac. Moze wtedy bedzie wiecej autobusow i zeby bilety nie drozaly. A ludziom to zawsze będzie zle czy ta czy inna wladza zawsze beda tylko psioczyc i narzekac!!!! Tacy to juz mieszancy piechowic sa

  • Robert Kotecki 2019-08-29 19:10:15

    Uwaga techniczna. Do osoby która po kilka razy wkleja te same komentarze. Ponieważ niczego do dyskusji nie wnoszą zostały usunięte. Proszę nie robić sztucznego tłoku, spam będzie trafiał tam gdzie jego miejsce czyli do kosza.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 19:15:19

    No to teraz zróbcie jacusiowo na maksa. Wieśniak to wieśniak ....

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 19:17:41

    Uwaga praktyczna.

    Cenzura na zlecenie ... działa.

  • gość 2019-08-29 19:20:10

    Nie zesraj się z tej nienawiści. O ile dojdzie do zmiany przewoźnika to nie ma mowy o żadnych busikach ani o 5 złotych do Sobieszowa. biletowanie komunikacji nie generuje już zysków a wpływy z biletów wystarczają na ich druk i obsługę systemu kasowników i biletomatów.MZK nie zarabia na biletach tylko na rekompensatach pobieranych od gmin Piechowice więc nic nie straca na bezpłatnej komunikacji i nie będzie ona droższa od tej płatnej (biletowanej)

  • Robert Kotecki 2019-08-29 19:25:43

    Wyrzucanie śmieci to nie jest cenzura tylko zwykły porządek. Napisałeś raz i wystarczy. Frutracje wylewaj gdzie indziej

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 19:38:44

    Kamienna zarosła. Czy z tym też Kubielski nie potrafi się zmierzyć?
    Czy interweniował w Wodach Polskich?

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 19:41:15

    RobKot72.

    Przyjedz do Piechowic. Powiedz mieszkańcom że brak połączenia komunikacyjnego z JG to frustracje.

    Zobaczysz jak zareagują mieszkańcy. Na twoje słowa.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 19:43:43

    Mam nagranie jak elyta radnych szeptała o busikach.
    Chcą upychac mieszkańców w 10-osobowych busikach.
    Szeptu -szeptu na korytarzu. Zbyt głośne szeptu-szeptu.

  • Wilkowyje - niezalogowany 2019-08-29 21:02:11

    Powstaje spółka przewozowa RADNOBUS. Minimum 4 ma busy to będą wozić. Wiśta wio.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 21:16:17

    A dzieci do szkół na 8 rano do J G chyba z buta albo taxi na koszt radnych

  • S - niezalogowany 2019-08-29 22:48:56

    A co myśleliscie mieszkańcy Piechowic, że Wasze dzieci będą jeździć za darmo autobusami? Może mieszkańcy Jeleniej Góry mają za to zapłacić? Nie wspomnę o stałych kosztach jak podwyżki plac, paliwo. A i jeszcze jedno, że nie ma już podziału na strefy. Za 3zl można póki co jechać z pierwszego przystanku Piechowic do ostatniego przystanku w Jeleniej Górze. Polecam przypomnieć sobie ile kosztował bilet gdy były strefy i to jeszcze przed podwyszkami biletów. Burmistrz obiecuje innych przewoźników. Tak owszem, może i tacy się znajdą, ale zapłacić trzeba bedzie podwójnie - prywatnemu przewoźnikowi i MZK aby dojechać powiedzmy do dworca PKP w Jeleniej Górze.

  • S cd - niezalogowany 2019-08-29 22:58:10

    Nawiązując do poprzedniego komentarza. Za to, że młodzież, dzieci mogą jeździć od chyba marca za darmo autobusami, miasto Jelenia Góra przez pierwsze 3 miesiące dopłacić musiała MZK 600tyś zł. Więc niech Piechowice nie płaczą, że muszą dopłacić 300tyś w skali ROKU!!!

  • Lola - niezalogowany 2019-08-29 23:04:57

    Od kiedy jest Kuderski wszystko w Piechowicach zostaje zlikwidowane.Teraz kolej na autobusy MZK ,bo po znajomości chce jakąś firmę wynająć.Dzisiaj na zebraniu nie podał jaka to firma, coś mu po tym móżdżku chodzi niedobrego jak wszystko co wymyślił do tego czasu.

  • Lola - niezalogowany 2019-08-29 23:07:22

    Kubielski nie Kuderski pomyłka.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 23:15:05

    Piechowiczanie

    jedyny sposób na pogonienie chwasta to REFERENDUM decydujące o odwołaniu burmistrza.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-29 23:17:37

    Ludzie a co to za roznica jaki przewoznik bedzie wozil do jeleniej piechowiczan. Najwazniejsze zeby czesciej te autobusy byly bo ta 9 to masakra. Jelenia tez powinna pomyslec o swoich mieszkancach pracujacych w Piechowicach. Ciekawe czy ludzie beda zadowoleni .

  • Gość - niezalogowany 2019-08-30 00:14:18

    Ciekawe co obieca obiecanka cacanka może rowery do sobieszowa albo helikopter szkoda ze wygrał tymi kilkoma głosami w gorzyncu z była radna

  • Gość - niezalogowany 2019-08-30 00:19:59

    Jak czytam niektore wpisy na temat Burmistrza i radnych to muysle sobie ile JADU musi buyc w tych osobach. Pewnie żal du... sciska ze sie nie przeszlo w wyborach.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-30 00:38:48

    Mylisz się. Żaden burmistrz nie doprowadził do paraliżu komunikacyjnego w Piechowicach.

    Nie daj Panie Boże

    ale to może się udać Kubielskiemu. Doprowadzenie miasta do upadku po kilkunastu miesiącach od wyboru.

  • gość 2019-08-30 09:20:29

    Jako obserwator z boku, nie jeżdżący autobusami, mam swoje zdanie nieco inne niż radni. Dlaczego ma być komunikacja MZK na koszt podatnika? Niech MZK dołoży nawet autobusów ile sobie ludzie życzą, ale niech bilet kosztuje tyle aby pokrywał koszt funkcjonowania linii. Macie prezenty od rządu w postaci podwyżek świadczeń socjalnych to pokryjcie z nich koszty przejazdu - to myślę, że jakby każdy kupił bilet miesięczny po 100zł ( 4000 mieszkańców?) razy 12 miesięcy to by spółka dostała 4,8mln, a skoro tam mówią, że koszt miasta to 1,2 mln rocznie to bilet by mógł kosztować 25zł... ale nie będzie nikt chciał miesięcznych kupować bo ma być za darmo, i ...uj. A radni się kłócą czy ta spółka czy inna czy do sobieszowa czy za darmo - i po co? Dajcie nakaz do spółki - bilety miesięczne po 25 zł a zyski do piechowic a nie do MZK i wam się zwróci cała dopłata w pół roku a potem będziecie kolejne kursy dodawać.
    Chyba, że nie umiecie liczyć wcale? bo wyżej policzyłem. I nie róbcie nic darmowego, bo to nie jest za darmo - zapłacić będzie trzeba i pewnie już myślicie o ile podatki podnieść, ale nie mówicie o tym, tylko że zrobicie bezpłatną komunikację.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-30 09:30:29

    Ale jak to ma wyglądać? Z Piechowic do Sobieszowa PKS-em czy tam innym przewoźnikiem, a następnie przesiadka na inne linie?

  • Gość - niezalogowany 2019-08-30 12:16:43

    Nie wiem zapytaj obuwniczego szejka on wie wszytko i wszytko podobno i wszytko załatwi

  • Gość - niezalogowany 2019-08-30 13:21:27

    Kubielski czy wiesz że Kamienna zarosła?

    Kubielski kiedy weźmiesz się za robotę?

  • SzejkObuwniczy - niezalogowany 2019-08-30 19:35:51

    Ty się nie bojsa

  • Gość - niezalogowany 2019-08-30 20:17:25

    Podpinam sie z Kamienna normalny dramat krzaki i drzewa . Nic sie nie zmiena w tej gminie. A obwodnica bedzie i tak beda tirami jezdzic. A z tymi autobusami to paranoja jakas jakie busy co to ma byc wogole

  • DoJackowski - niezalogowany 2019-08-30 21:01:21

    Wyjazd leszczu niespełniony do jeleniej

  • SzejkO - niezalogowany 2019-08-30 21:44:30

    Piechowiczanie

    w niedzielę o godzinie 16 spotykamy się w parku koło kamienia upamiętniającego kościół i dyskutujemy jak powstrzymać szaleństwo burmistrza i elyty radnych.

    Bierzemy sprawę w swoje obywatelskie ręce!

    Czas na referendum decydujące o odwołaniu burmistrza.

    Do zobaczenia.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-31 09:29:41

    Jadem tu plujecie az wstyd. Tu dopiero widac prymityw. Dajcie nowej wladzy troche czsu i spokojnie pracowac. Pozniej ocenimy ich prace. wszyscy psiocza na 9 ze malo a jak cos cchca zmienic to TEZ ZLE. A moze wlasnie bedzie lepiej. Ale nie krzyk musi byc bo to nie bylyby Piechowice

  • Gość - niezalogowany 2019-08-31 09:44:26

    Wpierw Kamiński i Kubielski niech wyjaśnią dla ilu osób, przynoszący jaki procent dochodu miasta,
    Przeznaczyli kwotę ponad 800 tysięcy pln na sfinansowanie odcinka obwodnicy.

  • szejk - niezalogowany 2019-08-31 09:46:37

    Powiedz sąsiadowi i sąsiadce

    Przyjdź w niedzielę na obywatelskie spotkanie

    Piechowiczanie

    w niedzielę o godzinie 16 spotykamy się w parku koło kamienia upamiętniającego kościół i dyskutujemy jak powstrzymać szaleństwo burmistrza i elyty radnych.

    Bierzemy sprawę w swoje obywatelskie ręce!

    Czas na decyzje, byc może nalezy przeprowadzić referendum decydujące o odwołaniu burmistrza.

    Do zobaczenia.

  • Lola bombastik - niezalogowany 2019-08-31 09:56:13

    Pewnie dajcie czas tym dupo kryjcą A będziecie na łokciach chodzić do Jeleniej takie z was jelenie

  • Gość - niezalogowany 2019-08-31 10:34:05

    Jednym z tematów na niedzielnym spotkaniu w parku o godzinie 16 musi być konieczność ściągnięcia ogolnokrajowej telewizji TVPINFO.
    Kamiński i burmistrz muszą przed kamerą wyjaśnić piechowiczanom i Polsce ekonomiczną celowość zgody na wydatkowanie kwoty ponad 800 tysięcy PLN na współfinansowanie odcinka obwodnicy .

  • Gość - niezalogowany 2019-08-31 12:30:50

    Pytanie do Kubielskiego

    dlaczego wyraziliscie zgodę na wydatkowanie kwoty ponad 800 tysięcy złotych na budowę odcinka skrzyżowania obwodnicy z ulicą Polną?
    Skrzyżowanie to ma być prawoskretne a kawałek dalej zbudowane będzie kolo papierni RONDO umożliwiające powrót w kierunku lewym na obwodnicę.
    Komu kosztem naszych pieniędzy robisz dobrze?

  • Gość - niezalogowany 2019-08-31 12:34:18

    To podbijam temat. A droga do lasu komu i za co?

  • Gość - niezalogowany 2019-08-31 13:07:43

    Bardzo jestem ciekawy ekonomicznego aspektu który stał za zgodą na wydatkowanie tych ponad 800 tysięcy złotych z kasy miasta na skrzyżowanie obwodnicy z ulicą Polną skoro projekt przewidywał prawoskręt z ulicy Polnej na obwodnicę a kawałek dalej duże rondo umożliwiające powrót na obwodnicę w kierunku lewym .
    Istnienie tego ronda moim zdaniem wyklucza też budowę lewoskrętu i jazdy na wprost z pobudek społecznych.

  • Gość - niezalogowany 2019-08-31 15:38:06

    Do lola. Na razie jezdzisz tymi 9 i napewno czyms bedziesz jezdzic, wiec nie krzycz tu ze bedziesz chodzic. Czytaj ze zrozumieniem!

  • Gość - niezalogowany 2019-08-31 16:07:01

    "na pewno czymś "

    dewiza skrzata i bezradnych!

  • Gość - niezalogowany 2019-08-31 17:35:47

    Ostatni zwolennik skrzata i obuwniczego rekina z Piechowice Street podpiszą się pod referendum za odwołaniem jaśnie oświeconego pana burmistrza

    gdy jego dziecko czy starsza Mama postoją w deszczu śniegu i na chłodzie marznąc na mrozie przez jesień i zimę w Sobieszowie.

  • gość 2019-08-31 18:00:30

    Piechowice mają pieniądze!!! Nie zostaly w poprzednich 2 kade3ncjach zadłużone.burmistrz i radni niech się ogarną. Autobusy MZK zawsze jeździły i mają dalej jeździć.Ile pieniędzy idzie na Lechię??? Jakie ruchy sa w Lechii to zaczyna być ciekawe.
    Nie ma MZK- jestem za odwołaniem nieudacznika, chociazby nie zawinił , ale jego radnych kilku weszło do rady więc też ma coś do powiedzenia. CHYBA ,Że Kamiński chce się go pobyć ?Część radnych jest rozsądna, ale chcę wiedzieć jak głosowali w sprawie MZK !!!! Głosowanie ma być ujawnione, niech każdy z radnych ma odwagę jasno i wyraźnie się wypowiedzieć. Popatrzcie kto i ile ma samochodów i wtedy wiedziec będziecie co z MZK. Nawet najgorsze porozumienia i.t.p można negocjować, ale to TRZEBA do tego MĄDRYCH LUDZI. Nie będę pisąć , iż obecny burmistrz to Pinokio , bo chyba tym porównaniem ubliżam "Chłopcu z drewna"!!!
    To co się dzieje w Piechowicach to jest PORAŻKA. CZY SPOTKANIE 01.09.o godz. 16.00 jest faktycznie czy to tylko próba zastraszenia tych bez horyzontów ?

  • Gość - niezalogowany 2019-08-31 18:59:25

    Przychodzimy na spotkanie w niedziele o godzinie 16.

    Czas na obywatelskie rozmowy o Piechowicach w parku.

  • gość 2019-08-31 20:48:42

    Gdzie jest nagranie z ostatniej sesji?kto wie , proszę o namiary. Z góry dziekuje.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-01 09:33:42

    Nagrania miały iść on line w internecie,, niestety nie w Piechowicach. W Piechowicach do tego obowiązuje cenzura. Mieszkańcy obecni na radzie nie mogą zabierać głosu, bo taki przyjęli startu prac. Bardziej nerwowi mieszkańcy nie wytrzymują , ale sa uciszani a przewodniczący grozi usunięciem z sali. Demokracja a^la Wylkowyje. Oj mieszkańcy zawyjecie.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-01 11:22:19

    Piechowiczanie

    wkrótce obudzicie się w horrorze widząc komu powierzyliście swoje sprawy.
    Jackowo w budowie.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-01 11:38:46

    Kamiński wyjaśnij piechowiczanom dlaczego wyraziliscie zgodę na wydatkowanie kwoty circa 850 tysięcy na odcinek obwodnicy!

    Moim zdaniem to skandal niegospodarnosci który winien być zgłoszony do prokuratury.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-01 13:21:56

    Bardzo jestem ciekawy ekonomicznego aspektu który stał za zgodą na wydatkowanie tych 850 tysięcy złotych z kasy miasta na skrzyżowanie obwodnicy z ulicą Polną skoro projekt przewidywał prawoskręt z ulicy Polnej na obwodnicę a kawałek dalej duże rondo umożliwiające powrót na obwodnicę w kierunku lewym .
    Istnienie tego ronda moim zdaniem wyklucza też budowę lewoskrętu i jazdy na wprost z pobudek tak zwanych społecznych.

    Czy dlatego zabrakło pieniędzy na bezpieczne komunikacyjne połączenie nowoczesnym taborem MZK dla 6000 piechowiczan w obliczu nadchodzącej jesieni i zimy.

  • Temat - niezalogowany 2019-09-01 21:46:59

    Admin: czy tylko mi się wydaje czy 90% komentarzy o 850tys za skrzyżowanie to jedna osoba ?
    pkt. 1 co ma piernik do wiatraka?,
    pkt2. jeśli stać nas na rondo to stać nas na ... płacenie MZK ile mu się wymarzy ? (głąbie!). pkt3. nie wiem czy ktoś przyszedł na to spotkanie aby odwołać Burmistrza bo (nie podpisuje co mu pod nos podstawią) ale jak przyszedł to jest ofiarą manipulacji pewnie pani P. która w wyborach przegrała a jad tryska i nienawiść.
    pkt4. Umowa miała błędy i się nie nadawała do podpisu - to pokazuje klasę MZK - umowa sklecona przez Radnych Jeleniej na kolanie.
    pkt5. Piechowice już przed podwyżka dopłacały do darmowej komuniakcji dla mieszkańców. na 24jgora jest nawet o tym artykuł - Jelenia nigdy nie płaciła za przejazd Piechowiczan. Możesz się kolego masturbować to tej myśli (jakcy Ci z Jeleniej dobroduszni i łaskawi) ale nie będzie to prawda.
    pkt.6 zestawianie 600tyś miesiącznie z 300tyś rocznie wymagało by zestawienia tego z ilością wozogodzin w danej gminie - dla mniej domyślnych budżety Piechowic i Jeleniej też się `nieznacznie` różnią tak jak ilość przewożonych pasażerów.
    pkt7. Komunikacja w Piechowicach jest do dupy - kto jeździ to wie. W weekendy co 2-3 godziny.
    pkt8. Jeśli miała by być dobrej klasy komunikacja w.w miasta za darmo w kwocie niższej niż MZK - zsynchronizowana z MZK to prócz 1-2minut czekania na przesiadkę w Sobiszowie (pewnie i w autobusie) niewiele się zmieni - a może będą te autobusy częściej,
    pkt9. Jelenia (MZK) stosuje formę zastraszania i przymusu, wstyd - jesteśmy sąsiadami. Umowa do podpisu w trybie natychmiastowym, bez konsultacji z kosmicznymi podwyżkami (30%) ze zmianą granic opłat? Przed samym rokiem szkolnym. Polityka strachu. Chamstwo.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-01 22:16:28

    Szejku

    pycha idzie przed upadkiem.
    Trzeba być idiotą ??? żeby późną jesienią przed nastaniem zimy wyrzucać ludzi na przystanek przesiadkowy w Sobieszowie.
    Kilka jesiennych słot i mroźnych porankow i wieczorów a rodzice dzieci jadących/powracających ze szkoły , ludzie jadący/powracający z pracy,
    wyniosą obłąkane towarzystwo razem z posadami.

    Draństwo które planujecie czyni się w przededniu nadchodzącego lata a nie zimy.
    Ale cóż.
    Idioci są wszędzie.

  • Do powyżej - niezalogowany 2019-09-01 22:18:46

    Pani P. zwiedza świat i ma takich głąbów jak ty w d... i to głęboko.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-01 22:19:12

    Kamiński

    twój kulega powiedział mi że bardzo boisz się spotkania z mieszkańcami. Podobno była propozycja by takowe zorganizować.
    Boisz się?

    Pana Boga obawiaj się.

  • Temat=radziu - niezalogowany 2019-09-01 22:21:38

    Pies to pies, szczeka byle gdzie i byle co.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-01 22:28:33

    Cytuję wpis "Temat":

    "zsynchronizowana z MZK to prócz 1-2minut czekania na przesiadkę w Sobiszowie (pewnie i w autobusie) niewiele się zmieni - a może będą te autobusy częściej"

    Koniec cytatu.

    Rodzice z wózkami osoby z chorobami narządu ruchu, starsze.
    Wystarczy Wam 1-2minuty ?
    Żaden z dotychczasowych burmistrzów łącznie z tymi zamroczonymi alkoholem nie zgotowali wam takiego losu.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-01 22:43:12

    Wkrótce nadejdzie zima

    poranek 7.10
    śniezyca
    temperatura -15

    Dzieci jadące do szkół i chorzy jadący do KCM czekają na przystanku w Sobieszowie.

    Bóg ci zapłać burmistrz.

  • Temat - niezalogowany 2019-09-01 22:44:10

    Temat to nie Radziu - choć na Radziła głosowałem. :) I myślę że byłby świetnym burmistrzem
    Idąc tropem domysłów. Szejk = pieróg. A ten spamer od 850 to ktoś z MZK.

    Już nie demonizujmy przesiadki. Ile będzie czasu? Pewnie tyle ile będzie potrzeba. Ludzie z problemami w poruszaniu się zdążą. Wielu pasażerów i tak przesiada się na 7 w Sobieszowie.

    Jeszcze raz napiszę tym razem a formie pytania: czy Burmistrz powinien podpisać umowę z MZK niezależnie od tego jak niekorzystne będzie mieć warunki ? Gdzie jest granica? Czy jest granica? Może cały budżet mamy oddać? Myślę że Jelenia chętnie weźmie wszystko..

  • Do powyżej - niezalogowany 2019-09-01 22:50:35

    Widać ze nie byles na spotkaniu mieszkańców..

  • Temat - niezalogowany 2019-09-01 22:51:45

    Wersja alternatywna dla kolesia od nadchodzącej zimy i fali schorowanych Piechowiczan otoczonych tłumami młodzieży szkolnej.
    Nadciąga zima a my z nowo podpisana umowa MZK siedzimy na przystanku w mrozie czekając na żadko jeżdżące autobusy MZK. Dlaczego żadko.. bo budżet będzie wymagał cięć połączeń których już jest malo
    I przestań wymyslac że w Piechowicach sami niepełnosprawni i dzieci - to tak absurdalne podejście że pewnie wymyślił to ktoś kto próbuje straszyć i manipulować.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-01 22:52:46

    Burmistrz nie moze negocjować umowy bo nie ma z kim. Z prezydentem, którego żonę pogonił. Kolejny nawiedzony znawca od MZK.

  • To temat - niezalogowany 2019-09-01 22:59:20

    Rzadko przez rz. I tacy znawcy ekonomii spółek i logistyki mają nawięcej do powiedzenia. A tu nie o Radzia co uciekł z urzędu chodzi a radnego. Ale to tez za trudne w dedukcji. Do szkoły bo rok szkolny się zaczyna a sp2 zieje pustkami.

  • Temat - niezalogowany 2019-09-01 23:17:23

    Przepraszam za błąd. (+ nie jednym Radziem Piechowice stoją)
    Jednak schlebia mi że to jedyny kontrargument.

    Co do spotkania, to myślę że spotkanie z rozwścieczonym tłumem dopytując o jego prawdziwe intencje - to słabo spędzone niedzielne popołudnie - na SOR w Jeleniej daleko.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-02 00:00:49

    Do "Temat"

    Nadszedł czas by ekonomiczne uzasadnienie zgody na wydatkowanie kwoty 850 tysięcy PLN na odcinek skrzyżowania Polna z obwodnicą zbadały organy.
    I nie będą to organy piechowickie.
    Zatem:

    czas start.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-02 00:08:12

    Do "Temat"

    przeczytaj na przykład "W poszukiwaniu straconego czasu". Całość.
    Wtedy dowiesz się że rzadko a nie "żadko" mylę się.

    Kiedy towarzystwo oświeconych radnych wypnie się na Kamińskiego i zorganizuje otwarte spotkanie z mieszkańcami.

    Radni przestańcie lekac się pytań piechowiczan.
    "Nie lękajcie się ".
    Prawda o tym co myślą o was mieszkańcy, wyzwoli was. I oświeci.

    Amen.

  • Temat - niezalogowany 2019-09-02 00:12:52

    Człowieku: to nie rozmowa na temat tego skrzyżowania.
    Odpowiem jednak że ja takiej potrzeby nie widzę ale ja nie mieszkam w tym rejonie więc mnie Ew odcięcie nie dotyczy a uczono mnie myśleć nie tylko o sobie..

    I aby była jasność :) ja jestem za tym aby dalej nas obsługiwało MZK ale nie za wszelką cenę. Jeśli prawda jest że co roku przewidziane są takie srogie podwyżki to ile zapłacimy za rok? Czy jak Jelenia zażąda 2ml zł a nie 1 to czy dalej zapłacimy? Gdzie jest granica .

    Nie muszę znać się na spółkach aby wiedzieć że hej celem jest maksymalizacja zysku.
    Nie muszę znać się na logistyce aby ocenić czy dane rozwiązanie mi się podoba tak samo jak nie muszę być piekarzem aby ocenić czy smakuje mi pieczywo.

    Wybraliśmy radę. Wybraliśmy burmistrza. Dajmy im pracować.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-02 00:19:26

    Tego nieudolnego burmistrza piechowiczanie we własnym dobrze pojętym interesie powinni odwołać.
    Natychmiast.
    Natomiast Kamiński mieszkańcom odbije się mocną czkawką. Wkrótce.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-02 00:24:24

    Przewodniczący Kamiński

    czekamy z niecierpliwością na stenogram i nagranie z posiedzenia sobotniego organu.
    Czekamy.

  • gość 2019-09-02 00:54:49

    Jaki był bystry pracowity i dbający o dobro mieszkańców w referacie taki jest i dzisiaj .Niby co miało się zmienić ?Zwolnił Panią Ł. to nikt z nim nie będzie negocjował i jeszcze będzie nie raz pod górkę z Jelenią Górą... Do tego nas czeka kolejna rozbudowa tego smrodzącego monstrum za torami i zobaczycie jakie będzie stanowisko tego człowieka w stosunku do protestujących mieszkańców ........

  • Gość - niezalogowany 2019-09-02 09:03:58

    Kamiński

    dlaczego piechowiczanie podczas sesji nie mogą zabrać głosu?
    Kamiński ty nie bojsa!
    Prawda cię wyzwoli!

  • gość 2019-09-02 09:34:25

    Żadnego tumana prawda nie wyzwoli..Próźne nadzieje.
    Było to spotkanie , czy nie?? Co z niego wynikło ????Burmistrz pozbył się kubielskiego ,a kto go sprowadził i dlaczego na upadek PIECHOWIC ? To jest pytanie , czas na nie odpowiedzieć kto się nim zachwycał, kto go wozil i poklepywal?? Tojest porażenie i przerażenie, Piechowice przebiły Wilko wyje!!!! Gdzie idą pieniądze i jakie, że problemem jest transport. Diety do góry , a wzrost kosztów MZK budzi takie zdziwienie???
    Kto to wszystko wie???? Moze trzeba Piechowiczan OŚWIECIĆ .NASTAL JUŻ TEN CZAS !!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-09-02 09:56:37

    Drodzy piechowiczanie

    czy wiecie że wasz jaśnie oświecony burmistrz w dniu 27 sierpnia 2019 a więc na miesiąc przed potencjalnym wygaśnięciem umów o transport miejski realizowanym przez bezpieczne i nowoczesne autobusy MZK napisał:

    "... po przeprowadzeniu zmian w budżecie zostanie zlecone opracowanie koncepcji transportu zbiorowego na terenie Piechowic które będzie podstawą przygotowania zapytania ofertowego".

    Zatem jaśnie oświecony burmistrz obudził się z ręką w nocniku.
    Wcześniej zapewne nie miał czasu na opracowanie studium koncepcyjnego taaak?

    Normalnie Wilkowyje !!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-09-02 11:21:43

    Burmistrz "zafunduje" wam PKS-a. Z waszych podatków.
    A teraz już możecie sobie porównać komfort podróży taborem MZK i PKS-em.
    Jesienne deszcze i zimowe zadymki i mróz niech będą Wam dane w Sobieszów City.

    Hahahaha

  • gość 2019-09-02 12:26:09

    Z treści artykułu wynika"przeważyło zdanie radcy prawnego ...", a to radca rządzi za radnych.Ktoś tu robi sobie JAJA z radnych!!!!odwołać radnych, po co mają rządzić GDY SĄ ubezwłasnowolnieni, CHYBA ZE ARTYKUŁ PRZEKŁAMUJE!!!

  • gość 2019-09-02 12:44:05

    Do poprzednika.
    Zastanów się co piszesz. Rada/Burmistrz nie mogą podpisać czegoś co nie spełnia wymagań formalnych - tj. pozytywnej opinii radcy prawnego miasta.. W myśl Twej logiki wszyscy jesteśmy ubezwłasnowolnieni .. przepisami.

    Nie do końca mnie dziwi że burmistrz wiedział że się umowa z MZK kończy, raczej takie daty się gdzieś notuje :) , jednak ciekawi że już wtedy szykował się na batalię z Jelenią przecież treści porozumienia nie znał ... może wiedział jak kocha do P. J. Łużniak ?
    Ps: widział ktoś treść tego porozumienia na własne oczy ?, ile płacą inne gminy ?

    Do osoby co nawiązuje do P. Kamińskiego - może coś dokładniej ? Trudno wyrobić sobie zdanie jeśli nie zna się argumentów a zaledwie ataki i wezwania do obalania Burmistrza .. Argumenty - (pominę ten o skrzyżowaniu bo pewnie zaraz po moim wpisie będzie - a zaakceptowała to rada - mi osobiście jest to zbędne - tak jak .. np. oświetlenie poza miejscami gdzie chodzę .. ale rozumiem że świeci się wszędzie bo nie jestem pępkiem świata :P ). Jak macie jakieś informacje `pewne` odnośnie tego co się dzieje napiszcie dokładniej, albo jak to łamie przepisy .. jest prokuratura .. zgłaszać a nie pomawiać.

  • gość 2019-09-02 12:45:06

    ODSŁUCHAŁAM NAGRANIA, GĘ,GĘ bURMISTRZA, A RADNY mowi o kilkunastu telefonach do każdego radnego i co-żadnego pzremyslenia, żadnego pomyslu.Radny nastepnej kadencji i zdziwiony. żadnej inicjatywy. Kochani radni wy jesteście strusiami. Wy zdziwieni jesteście, a co nie wiedzieliście jakie umowy na transport zbiorowy7, to czym się zajmowaliście , kto WAMI tak żle kieruje, a PRZEWODNICZĄCY za co bierze kasę, nie wiedział nic o transporcie zbiorowym ,umowach z MZK???? Stary radny a zdziwiony(nie odrobił lekcji!!!) Nie myślcie jak ugryźć STADION tylko o komunikacji i mieszkańcach!!!!
    Chyba WAM potrzebne jest Żądło albo OSA.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-02 13:39:53

    Burmistrz
    Przewodniczący Rady

    żądamy pilnego spotkania z mieszkańcami w sprawie pozbawienia Piechowic bezpiecznej komunikacji MZK.

    Tu nie ma na co czekać.

  • gość 2019-09-02 19:02:28

    A co za paranoik przypieprza się do rudolfa.ostrożnie bo kij samobij wszystko ustali .

  • hmmm - niezalogowany 2019-09-04 12:13:29

    W dyskusji to można wszystko napisać i wypowiadać sie w imieniu tysięcy. A ile z tych tysięcy było na sesji - wg zdjęć dosłownie kilka osób a w tym niedoszła i była radna, siostra niedoszłej burmistrz - czy to stąd ta zajadłość? A ile osób sie spotkało na oddolnym spotkaniu - może napisali jakąś petycję do Burmistrza, bo jak chodziło o wsie to te osoby zebrały kilkaset podpisów, a teraz? To co w końcu sądzą o tym mieszkańcy??? I jak widać zbieranie podpisów nie gwarantuje wybrania. Co ma burmistrz czy przewodniczący na anonimy odpowiadać? piszcie pod nazwiskami na maila urzędowego to dostaniecie odpowiedź. Szuje i zdradzieckie mordy

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 19:40:16

    Amen.

  • gość 2019-09-05 08:41:40

    Oni nie muszą na anonimy odpowiadać, tylko niech się wezmą do merytorycznej pracy, niech coś wypracowują i podejmują w pełni mądre i dobre decyzje dla mieszkańcow i miasta.Dlaczego mam pisać petycję. Obowiązkiem rady jest zapewnić transport zbiorowy.
    Telewizja bębni o odtwarzaniu komunikacji , a nasze Mózgi likwidują!!!!Ludzie wy się zastanówcie kto w naszym imieniu rządzi. Burmistrz Kubielski jest też miernym gospodarzem. Do tej pory niestety brak informacji - co dobrego zrobił. Proszę mnie oświecić, bo być może krzywdzę tego człowieka .

  • Gość - niezalogowany 2019-09-06 15:39:58

    Czas pozostały do likwidacji komunikacji MZK w Piechowicach :

    sekundy - 2 160 000
    minuty - 36 000
    godziny - 600
    dni - 25
    tygodnie - 4

  • Gość - niezalogowany 2019-09-12 14:56:47

    Do likwidacji bezpiecznej komunikacji MZK w Piechowicach pozostało :


    sekundy - 1 641 600
    minuty - 27 360
    godziny - 456
    dni - 19
    tygodnie - 3

  • Gość - niezalogowany 2019-09-13 20:30:13

    A ja sie pytam dlaczego uczniowie jezdza mzk za darmo? Mije dzieci zawsze placily za bilet miesieczny i to nie malo. Kto za to placi?? Przeciez nic nie ma za darmo, ktos musi za to placic.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-16 23:57:45

    Do powyzej, powyzej wyliczsz i wyliczasz czs do likwidacji mzk, a skad ta pewnosc ze mzk nie bedzie?????, no skad????. Burmistrz ma prawoo negocjowac lepsze warunki!!!



Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Sprzedam Motocykl PIAGGIO XEVO

Sprzedam Motocykl PIAGGIO XEVO . Poj. siln. 244cm³ , Moc 16kW 22kM , Waga 174 Kg , Rok.prod. 2007r , Zarejestrowany i ubezpieczony Do 27.08.2020r...


Praca magisterska licencjat

Pracami tego typu zajmuję się od lat. Właściwie zawodowo. Zawsze staram się aby były jak najlepsze. Podchodzę do tego w sposób profesjonalny..


Praca dla lekarza stomatologa

Praca dla dentysty w nowoczesnej Klinice Kamil Turek Stomatologia w Jeleniej Górze. Poszukujemy endodonty, lekarza zachowawczego, pedodonty...


Dwa domy na przepięknej

Biuro Nieruchomości Aplauz prezentuje wspaniałą nieruchomość z ogromnym potencjałem inwestycyjnym. Dwa niezależne domy wolnostojące położone na..


M2 w centrum Szklarskiej

Biuro Nieruchomości Aplauz przedstawia Państwu do sprzedaży świetnie mieszkanie w samym centrum Szklarskiej Poręby! Mieszkanie jest po remoncie,..


Praca dla kierowcy, handlowca,

Dynamicznie rozwijająca się firma Kraina Ciast z Piechowic zatrudni na stałe kierowcę - handlowca oraz pracownika produkcji. Bardzo atrakcyjne..


Bardzo duże mieszkanie do

Biuro Nieruchomości Aplauz przedstawia Państwu do sprzedaży piękny, klimatyczny lokal mieszkalny do remontu generalnego. Położone w cichej,..


Stolarz, usługi stolarskie,

Drewniarnia to ręczna manufaktura, która stawia na wyjątkowy i oryginalny design. Zajmujemy się wytwarzaniem, obróbką oraz renowacją drewna. Nasze..


usługi remontowe

Remonty Wykończenia pod klucz Solidnie, konkurencyjne ceny


Dwa mieszkania w Szklarskiej

Biuro Nieruchomości Aplauz prezentuje Państwu do sprzedaży dwa mieszkania zajmujące całe pierwsze piętro kamienicy blisko centrum Szklarskiej..


Duże mieszkanie do remontu

Biuro Nieruchomości Aplauz prezentuje Państwu ciekawą ofertę inwestycyjną - duże mieszkanie w stanie do remontu kapitalnego w zielonej, zacisznej..


Śliczne, jasne mieszkanie w

Biuro Nieruchomości Aplauz przedstawia do sprzedaży nieruchomość w super standardzie, na pierwszym piętrze kamienicy w Sobieszowie. Mieszkanie..


Sprzedam Skodę Felicje

Sprzedam żywana Skodę Felicje 2 z 1999 roku o pojemności 1,3 MPI i mocy 68 koni na łańcuchu rozrządu, auto od drugiego właściciela samochód stoi na..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez 24jgora.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

WOSKAR Z WOŚ J WOŚ I JANULEWICZ Sp.J. z siedzibą w Podgórzyn 58-562, Żołnierska 89

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"