:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Czy popierasz strajk nauczycieli ? - Weź udział w naszej sondzie

Edukacja, popierasz strajk nauczycieli udział naszej sondzie - zdjęcie, fotografia
Portal 24jgora.pl 09/04/2019 12:04

Trwa strajk nauczycieli. Większość szkół i przedszkoli w naszym regionie jest zamknięta a uczniowie są na przymusowym wolnym. Czy popieracie strajk nauczycieli ? Prosimy o udział w naszej sondzie.

W dniach 10-12 kwietnia 2019 r. odbędzie się egzamin gimnazjalny, natomiast w dniach 15-17 kwietnia 2019 r. odbędzie się egzamin ósmoklasisty. Od poniedziałku 8 kwietnia w dolnośląskich szkołach odbywa się strajk pracowników, który, o ile będzie kontynuowany, może zagrozić organizacji egzaminów.

Czy rozpoczęcie protestu w przeddzień egzaminów gimnazjalnych i ósmoklasistów to dobry pomysł? I czy jeleniogórzanie popierają strajk?

Podzielcie się z nami Waszą opinią w tej sprawie! Popieracie działania walczących o podwyżki nauczycieli czy odnosicie się do nich krytycznie?

UWAGA! Dziś (09.04) o godzinie 14:30 będziemy prowadzić transmisję na żywo z Urzędu Miasta Jeleniej Góry. Podczas konferencji prasowej poruszony zostanie temat strajku nauczycieli.

# Czy popierasz strajk nauczycieli ? - Weź udział w naszej sondzie (poniżej)
 

Reklama

czy popierasz strajk nauczycieli ? - komentarze opinie

  • gość 2019-04-09 12:44:56

    W niedzielę jedna centrala związkowa podpisała porozumienie z rządem przewidujące 15% wzrost wynagrodzeń. Więc pytania są bez sensu. W chwili obecnej powinny wyglądać tak: czy nauczyciele mogą blokować normalną pracę szkół w czasie egzaminów Tak lub Nie.

  • gość 2019-04-09 12:48:35

    nie popieram

  • gość 2019-04-09 12:54:57

    NIE!!! Może zrobić sondę ilu uczniów zdobywa wiedzę na korepetycjach i nie dlatego ,że nie ogarniają....

  • Rodzic - niezalogowany 2019-04-09 13:03:31

    Nie popieram. Uważam, że roszczenia nauczycieli są zbyt duże. Wszyscy zarabiamy marnie i każdy by chciał 1000 zł podwyżki zachowując pełen pakiet przywilejów.

  • Gość1 - niezalogowany 2019-04-09 13:09:11

    Jak im nie pasuje to niech do biedronki na kasę idą albo na taśmę a nie za parę godzin w tygodniu takie podwyżki i tak 80% nauczycieli nie potrafi nauczać
    I nikt im nie kazał się uczyć ani pracować w szkole

  • Uczeń - niezalogowany 2019-04-09 13:11:32

    Zdałem mature tylko i wylacznie dzieki korepetycja za ktore placili moi rodzice. Nauczyciele powinni sami sie oduczyć i zwiększyć poziom a nie miec pretensje ze malo zarabiają.

  • gość 2019-04-09 13:12:46

    Popieram
    Podwyżki 500+ Krowa+ Prosie + są dla nierobów którzy dzięki temu mają zagłosować na PIS. To jest podejście POLITYCZNE do nierobów którzy te pieniądze dostaną.
    Dla ludzi którzy kształtują nowe społeczeństwo nie ma pieniędzy bo PIS potrzebuje GAMONI którym może wszystko wcisnąć i którzy to połkną, a potem pójdą i zagłosują na bezwzględnych oszustów.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 13:19:11

    Nie popieramy

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 13:22:05

    Słabi nauczyciele, pełno błędów merytorycznych w zeszytach, wiedza z memow internetowych to jest obraz młodych nauczycieli. Gdyby nie korepetycje to moje dziecko by nic nie wiedziało. Weryfikacja niedouczonych nauczycieli, którzy uczą bzdur.

  • gość 2019-04-09 13:29:33

    TAK popieram

  • gość 2019-04-09 13:35:55

    wywalić tych nierobów i zatrudnić młodych

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 13:39:16

    Popieram. Oby dostali to o co walczą. A te wszystkie żenujące wpisy obrażające ich, to chyba najwidoczniej zwykłe trolle jedynej słusznej parti. Pozdrawiam

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 13:45:46

    Nie. I po co ta konferencja skoro już są komunikaty o tym, że szkoły będą zamknięte do 12 kwietnia za zgodą prezydenta miasta.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 13:47:19

    Nie popieram. Skoro nie chcą zrezygnować z karty nauczyciela i nic nie dają od siebie bo tylko podwyżki i dalej praca po 4 godziny dziennie i wszystkie przywileje nie jak normalni ludzie praca po 8 godzin to wypad do innej pracy. Bezprawnie blokujecie szkoły darmozjady.

  • Gość1 - niezalogowany 2019-04-09 13:48:23

    Lepiej niech te nieroby dostaną a ludzie którzy są na stażu dalej maja naj niższa krajawa za normatyw godzinowo albo nawet za nadgodziny
    Starzysta w straży albo w policji dostaje 2000 Góra 2200
    I naraża swoje życie a nauczyciel co naraża przez parę godzin pracy w tygodniu { psychikę} hihi
    Niech sobie powyciagaja zwłoki rozwalone albo spalone. Niech pojadą na awanturę domowa
    Wtedy to im bym się nie dziwił że chcą pieniędzy
    Szary robotnik coś źle zrobi to go wypiernicza z pracy albo uwala wszystko co można z wypłaty....

  • Gość 2 - niezalogowany 2019-04-09 13:53:30

    Rodzice trzeba złożyć protest zbiorowy do sądów niech oddają te pieniądze to co trzeba zapłacić opiekunką

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 13:58:34

    Nie
    Ale jestem za tym żeby dać im podwyżki Ale...zabrać płatne wolne ferie i wakacje.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 14:01:26

    Nie popieram
    Każdy ma prawo do strajku,ale oni zrobili sobie po prostu urlopik .
    Niech strajkują, ale jednocześnie będą w szkole i jeśli nie podejmują nauczania,to zapewniają opiekę dzieciakom.
    Stałe mają tylko zadania i roszczenia. A sami od siebie to tylko aby odwalic godziny i iść do domu . A dzieci godzinami ucza sie w domu i na korepetycji.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 14:02:09

    Nie popieram. Również jestem za podwyżka ale odebraniem przywilejów. Równe prawa dla wszystkich pracowników.

  • Gośćmiska - niezalogowany 2019-04-09 14:05:39

    Nie popieram
    Bo robią cyrk maja wolne 3 mies w roku i jeszcze robią strajki po to by uczniowie potem nsdganiali program porażka

  • gość 2019-04-09 14:17:26

    Kazdy powinien zarabiac godnie, ale forma i termin strajku sa ewidentnie motywowane politycznie. Gdzie byly ich zwiazki przez osiem lat rzadow PO? Dlaczego wtedy nie strajkowali? No i ktore samorzady popieraja protest i ochoczo wydaja zgode na zawieszenie dzialanosci szkol? No prosze sobie jaj nie robic, ze wladze zwiazkow nie sa sterowane politycznie. Nie mowie tu o samych nauczycielach, bo oni walcza o swoje, ale jako ludzie wyksztalceni nie powinni sie dawac wmanewrowac w polityczne gierki.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 14:25:25

    Popieram z całego serca

  • gość 2019-04-09 14:26:53

    ''Zdałem mature tylko i wylacznie dzieki korepetycją'' Chyba KOREPETYCJOM, cos slaby uczen z Ciebie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 14:29:32

    BARCINEK, Kromnow, Kopaniec, Stara Kamienica nauczyciele na L-4

  • gość 2019-04-09 14:30:13

    Najbardziej przeciwko nauczycielom krzyczą ci, którzy mieli bardzo pod górkę do szkoły. Widać to w komentarzach...
    Idźcie i powiedzcie to nauczycielom w twarz. Śmiało.

  • gość 2019-04-09 14:31:31

    Gość z pierwszego komentarza, bredzący o centrali - podpisz się, Cieplik.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 14:31:39

    Nie , nie popieram! Poziom nauczania jest żenujący. Jeśli dobrze wykonujesz swoją pracę i chcesz za to więcej kasy pokaż czego nauczyłaś swoich uczniów. Statystyki pokazuje że co 3 uczeń korzysta z korepetycji. .
    Jak się wam nie podoba to proszę widły i do gnoju . Tam nie bedzircie się musieli użerać z uczniami.

  • gość 2019-04-09 14:37:41

    Tak popieram, niech walczą o swoje. maja do tego prawo jak każdy.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 14:59:58

    Proponuje na bip jelenia góra sprawdzić zarobki dyrektorów szkół i nauczycieli którzy są radnymi

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 15:02:37

    Bardzo proszę o informacje dlaczego zwiększenie pensum spowoduje zwolnienie nauczycieli

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 15:04:03

    Ponoć brakuje nauczycieli do pracy a wakatów jest pełno

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 15:04:37

    Większość społeczeństwa zarabia mało i większość chciałaby 1000 zł podwyżki. Też jestem po studiach, pracuje po 8 godz w tygodniu i mam tylko 26 dni urlopu-tak wybrałam, może trzeba się przekwalifikowac??? Propozycja również dla nauczycieli, może czas na zmianę zawodu???

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 15:24:42

    Nie popieram !!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 15:38:21

    Ja zarabiam 2700 na trzy zmiany w ruchu ciagłym i z tego muszę miesięcznie wydać nieraz 300 zł na korki dziecka bo ze szkoły nic nie wynosi.Taki jest poziom nauczania ,niczego nie potrafią nauczyć a wymaganą a my rodzice musimy pomóc dziecku.Do roboty niech się wezmą nygusy i przepracują tak jak ja i mi podobni po 180 godzin w miesiącu.

  • gość 2019-04-09 16:01:25

    Nie popieram tego strajku.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 16:14:40

    Popieram!!!! Powinni godnie zarabiać!!! Jak w każdej grupie zawodowej są różni pracownicy jedni lepsi inny gorsi, ale wielu z nich jest naprawdę z pasja. A takie gadanie ze niech idą do innej pracy... to kto będzie uczył i edukował dzieci i młodzież.????

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 16:17:18

    Nie popieram my za ich nauczanie musimy opłacać korepetycje z dużo niższych pensji niejednokrotnie za 184 godziny w miesiącu.Poziom nauczania to żenada.

  • Ola - niezalogowany 2019-04-09 16:51:25

    Popieram

  • gość 2019-04-09 17:04:44

    POPIERAM - 1000 zł na rękę, ale NA UMOWĘ O PRACĘ, żadna tam karta nauczyciela

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 17:22:56

    Popieram!
    Jestem nauczycielem nie pracującym w zawodzie . Dlaczego ? Marna płaca a wymagań ogrom ! Tutaj tacy mądrzy ! Tylko czy ktoś pomyślał jaka odpowiedzialność maja nauczyciele ? Odpowiadają za dzieciaki „ bezstresowo wychowane! „ rodzice coraz bardziej roszczeniowi . Dziecku można wszyysko . Nauczycielowi nic .

  • gość 2019-04-09 17:30:03

    Nie popieram !!! Oddajcie coś z przywilej

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 18:13:54

    Po co strajkować jak można się zwolnić i zająć się czymś lepiej opłacalnym; informatyka, budowlana, handel narkotykami

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 18:28:24

    A po co pasożytów i szubrawcom z rządu wykształcony naród? Ciemniakami łatwiej się steruje. Kler też coś o tym wie. A oni teraz w tę samą torbę dmuchają

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 18:29:39

    A po co pasożytów i szubrawcom z rządu wykształcony naród? Ciemniakami łatwiej się steruje. Kler też coś o tym wie. A oni teraz w tę samą torbę dmuchają

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 18:46:09

    To jest gra polityczna, a Pan Luzniak powinien się wstydzić, ciekawi mnie skad wezmie na podwyżki nauczycielom, jesli subwencja od Państwa tj.50 % kosztów utrzymania szkół.Nie dawno zamykali szkoły w Jeleniej bo miasto NIE ma kasy, a teraz wierzycie w jego intencję.jestem za podwyzkami, ale nie w taki sposób.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 18:56:48

    Strajkujcie nawet do grudnia tylko zapewnijcie dziecia opieke bo my rodzice przez was tez tracimy na wynagrodzeniu

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 19:12:26

    Nie należy się podwyżka lenie do roboty jak by rządził Tusk to byście nie strajkowali gumowe kule poszły by w ruch tak jak w górników ja mam 1630 zł i pracuje na zmiany a wy lesery za co chcecie .

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 19:23:46

    W Kostrzycy zrobili sobie parking przed wejściem do szkoły i przed oknami i trują dzieci spalinami tak szlachta dba o zdrowie dzieci czy Wójt tego nie widzi czy udaje .

  • gość 2019-04-09 20:58:14

    Nagle nauczyciele są na wagę złota, bez nas wszyscy leżycie i kwiczycie.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 21:01:20

    Absolutnie NIE!!!

  • gość 2019-04-09 21:09:52

    Nauczyciele są na wagę złota, bez nich leżymy i kwiczymy.

  • gość 2019-04-09 21:26:11

    Po komentarzach pisanych z błędami widać, że przeciwnicy podwyżek niewiele mieli do czynienia z nauczycielami. Taka też ta ich młodzież, która podobno korepetycji potrzebuje. Normalne dziecko, uczestniczące w zajęciach, nie potrzebuje korepetycji. A wymagania wobec nauczycieli to już festiwal życzeń. Skąd tyle wolnego? Połowa wakacji to praca.

  • gość 2019-04-09 21:26:32

    Nauczyciele są na wagę złota, bez nich leżymy i kwiczymy.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 21:56:32

    Nie popieram.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 22:01:18

    Popieram strajkujących. Sam zatrudniam pracowników i za przysłowiowe trzymanie spadła zarabiają więcej niż nauczyciel. Oczywiście, że są tacy którzy nie nadają się do pracy z dziećmi ale zarabiajac więcej może więcej będziemy mogli od nich wymagać

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 22:50:16

    Nie popieram

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 22:51:44

    Nie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 23:09:12

    Nie popieram. Pracuje 40 godzin w tygodniu oni 18. I zarabiam mniej. Wakacje wolne, święta wolne, ferie zimowe wolne. Kto ma tyle wolnego w roku co nauczyciele? Jeszcze im źle.

  • gość 2019-04-09 23:31:13

    a gdzie kolega z drajw club....zapomniał?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 05:39:59

    To ciekawe zjawisko społeczne piwinno zostać gdzieś opisane. Jak wynika z komentarzy strajku nauczycieli nie popuera jeleniogórska grupa hektarów. Charakterystycznymi cechami jej członków jest stała formuła stisowana w komentarzach "idźcie do biedronki jak wam się nie podoba". Dobrze, ze wam sie podoba "nowobogaccy" :D tylu z was siedzialo xa granica zarabiac na paznokcie dla zon i nie zauwazylo, jak tam wyglada zycie? Kiedy ludzie kończą prace i ile zarabiaja? Jak wysoki status spoleczny ma nauczyciel? Nawet jak napiszesz zdanie rozkazujace w komentarzu, nikt sie do tego nie zastosuje. Pamietaj, ze anonimowo jestes nikim ; ]

  • gość 2019-04-10 06:59:20

    Tylko generale wypowiedzenie umowy pracy .

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 07:43:24

    Nie. Chyba że zrównany wymiar urlopu i dni wolnych oraz czas pracy np. Pozostałe 22 godziny na sprawdzanie zadan itp. możliwe do wykonania w miejscu pracy ( budynek szkoły ). Liczę też na lepszą skuteczność nauczania np. języka obcego;) pozdrawiam

  • judyta - niezalogowany 2019-04-10 07:56:07

    W czym nauczyciel są lepsi od innych grup zawodowych? Niech pracują jak pozostali po 40 godzin tygodniowo (często znacznie więcej) plus tylko 26 dni urlopu. Ciągle płaczą, że muszą pracować w domu i się dokształcać, tak jakby w wielu innych zawodach to nie było standardem. Frazesy na temat misji i powołania należy włożyć między bajki. Duża część nauczycieli to sfrustrowani "mali" ludzie, którzy trafili do tego zawodu przez przypadek. W odzyskaniu prestiżu nie pomogą wam wysokie podwyżki. Na autorytet, drodzy nauczyciele, trzeba sobie e zapracować.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 08:06:31

    Nie popieram. Powinni zgodzic sie na 15 % podwyżki

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 08:07:00

    Nie popieram. Powinni zgodzic sie na 15 % podwyżki

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 08:07:22

    Nie popieram. Powinni zgodzic sie na 15 % podwyżki

  • gość 2019-04-10 08:22:01

    Nie popieram

  • gość 2019-04-10 08:23:30

    Nie popieram

  • gość 2019-04-10 08:24:01

    Myślisz, że jak napiszesz trzy razy, to będzie lepiej? Przestań walić konia, to będziesz pamiętać, czy wysłałeś czy nie.

  • gość 2019-04-10 08:30:11

    nie popieram , to co robią ci ludzie "kształtujący" nasze dzieci to skandal , mój syn zdaje właśnie egzamin gimnazjalny i do oczywistego stresu doszedł mu jeszcze stres związany z tym strajkiem i obawa czy w ogóle ktoś oceni te egzaminy . Ma okropne zdanie o każdej szkole publicznej , mam 2 dzieci córka już studiuje i to był najszęśliwszy dzień dla nas kiedy już można było zapomnieć o " nauczycielach" z publicznych szkół czego i wszystkim rodzicom uczniów szkół publicznych życzę

  • Wojtek - niezalogowany 2019-04-10 08:54:49

    Popieram.

  • gość 2019-04-10 09:02:58

    nie popieram - jak im się praca nie podoba to niech zmienią , nikt ich na siłę nie trzyma.

  • Tomasz Miroszkin - niezalogowany 2019-04-10 09:51:26

    Straik nauczycieli?! To paskudny polityczny zamach KOD-u na Rząd który sobie wybraliśmy. Pierwszy Rząd który coś faktycznie dla nas robi. Polski Związek Nauczycieli wywodzi się z komuchów, złodziei którzy okradali nas i mordowali przez 70 lat. Pluje na tą bandę bo dobrze pamiętam czasy ZOMO, SB, UB , PZPR, WSI.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 11:13:35

    Strajku nauczycieli najczęściej nie popierają osoby słabo wykształcone.

  • gość 1 - niezalogowany 2019-04-10 13:19:12

    Nie popieram !

  • gość 2019-04-10 13:49:45

    Miroszkin, ja myślę, że tobie to już nic nie pomoże. Ładujesz te swoje polityczne bąki wszędzie, do zrzygania. Nie wszędzie można cię zablokować, więc jest coraz bardziej goownianie. Zajmij się może czymś? Wypasem owiec? Szydełkowaniem? Tobie nie pomoże, ale całej reszcie czytelników tak.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 13:55:02

    Nie popieram uważam że za tyle godzin pracy dobrze zarabiają

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 13:55:55

    Nie popieram uważam że za tyle godzin pracy dobrze zarabiają

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 14:08:37

    To nie strajk to szantaż w dodatku kosztem dzieci.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 15:11:48

    Popieram, mam 3 dzieci i żadne z moich dzieci nie korzysta z korepetycji. Jeśli ktoś ma dzieci mało zdolne a ambicje wysokie to posyła dzieci na lekcje. Zarobki nauczycieli są żenujące.

  • gość 2019-04-10 15:17:48

    Absolutnie nie popieram, tym bardziej, że sam byłem nauczycielem i gdyby to było w mojej gestii, co najmniej połowę z nich zwolnił bym w trybie natychmiastowym z pracy!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 16:13:45

    Nieeee!!!!! Uważam, że chcą za dużo. Do Biedronki!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 16:16:57

    Popieram.
    Nierobom rozdają..ludziom pracującym place zamrazają a ceny rosną za wszystko z dnia na dzień...kuriozum..A nie Państwo prawa i sprawiedliwosci....

    A pisanie,jak tu czytam" niech idą do biedronki pracować" jest tu wysoce niestosowne....Place dokładnie ,jak w biedronce,czas wbrew pozorom ten sam....W etacie jest 40 godzin,przy tablicy mniej,ale praca n-la to nie tylko prowadzenie lekcji przy tablicy...Urlop też ,jak u innych...W przerwach świątecznych n-le też pracują sprawując opiekę nad dziećmi w szkole...Urlop też jedynie w. lipcu do połowy sierpnia,choć innym się wydaje,że jest inaczej....Nauczyciele też by chcieli zaplanować wyjazd np.w kwietniu,czy wrześniu,kiedy opłaty za wyjazdy są O połowę mniejsze..Zatem nie taki to słód i miód.....To nie 8 godzin za biurkiem przy włączonym radiu....Na usta ciśnie mi się powiedzenie-
    "Obyś cudze dzieci uczyl",.......

  • bbb - niezalogowany 2019-04-10 16:41:01

    NIE ABSOLUTNIE

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 17:05:06

    Nie sądzę abym miała mało zdolne dziecko skoro po 3 miesiącach korepetycji z matematyki ma piątki u tego samego nauczyciela,u którego przed podjęciem korepetycji miało w najlepszym wypadku trójki.To chyba nie z dzieckiem jest tu coś nie tak.W klasie jest dziesiątka dzieci to niczym nauczanie indywidualne a co drugi z dzieciaczków ma problem z nauką.O kim to świadczy?O niezdolnych dzieciach wychowywanych zdaniem nauczycieli "bezstresowo" ? Zaznaczam,że korepetycje te kosztują mnie 100zl za dwie lekcje w tygodniu a z jednej pensji żyje, pracuje 40 godzin tygodniowo,często biorę pracę do domu albo zostaje po godzinach, mam 26 dni urlopu w roku, 500+ mi się nie należy bo 2500 na dwuosobową rodzinę to ponoć i tak wystarczająco.Ogòlnie nie narzekam.Pozdrawiam.

  • Gość123 - niezalogowany 2019-04-10 17:20:10

    Nie! !! Nic nie uczą, syn musi chodzić na korepetycje żeby zrozumiec materiał, pracują po 2-4h dziennie. ...niech pracują po 8 i więcej i wtedy narzekają. Zmęczeni psychicznie przez dzieci? ? A sklepowa przez klienta to nie? ? Mają tyle wolnego gdzie my ciężko pracujemy.Wakacje całe wolne prócz tydzień dwa a my wolny tylko tydzień. ...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 17:26:27

    Przedszkole Mysłakowice nie strajkuje. ...dlaczego? ? Bo wyszło by jakie osoby tam pracują. Niech Wojt Gminy się zainteresuje. Kto by pomyślał że moim dzieckiem opiekuje się pani po podstawówce czy po szkole kucharz. ...wstyd

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 17:55:50

    Prawda jest taka, że nauczyciele i pielęgniarki zawsze byli w najgorszej sytuacji jeżeli chodzi o podwyżki. Od początku lat 90 - tych podwyżki płac w tych zawodach ni jak miały się do wzrostu cen żywności i usług. Rozłożone np. 1000 zł na 4 raty co 6 miesięcy to śmiech na sali. Logicznym jest mieć 1000 złotych w portfelu i wydawać na bieżąco. 3 i 4 tansza nie będzie nic warta do galopujących cen. Więc chyba każdy chciałby dostać 1000 i kupić to, co za rok będzie kosztować jeszcze raz tyle. Sędziowie,policjanci.,lekarze itp. zawsze wywalczą podwyżki, a te dwa zawody zawsze są zwodzone i oszukiwane!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 19:41:14

    Odnośnie urlopów i ferii
    URLOP WYPOCZYNKOWY
    Nauczycielowi zatrudnionemu w szkole, w której w organizacji pracy przewidziano ferie szkolne, przysługuje urlop wypoczynkowy w wymiarze odpowiadającym okresowi ferii i w czasie ich trwania – innymi słowy ferie świąteczne, ferie zimowe i ferie letnie.

    Nauczyciel może być zobowiązany przez dyrektora do wykonywania w czasie tych ferii następujących czynności (czynności te nie mogą łącznie zająć nauczycielowi więcej niż 7 dni):
    przeprowadzania egzaminów;
    prac związanych z zakończeniem roku szkolnego i przygotowaniem nowego roku szkolnego;
    opracowywania szkolnego zestawu programów oraz uczestniczenia w doskonaleniu zawodowym w określonej formie.
    Nauczyciel ma prawo do nieprzerwanego co najmniej czterotygodniowego urlopu wypoczynkowego.
    Za czas urlopu wypoczynkowego nauczycielowi przysługuje wynagrodzenie, jakie by otrzymał, gdyby w tym czasie pracował

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 19:48:17

    Jestem nauczycielką jezyka polskiego w liceum. Chce pracować tylko 40 godzin w tygodniu . Oddam wakacje za urlop w wybranym przeze mnie terminie. Rozumiem, że w ramach tych 40 godzin będą rady pedagogiczne, przygotowanie lekcji i sprawdzanie dwa razy w roku 60 arkuszy maturalnych, 160 wypracowań, kartkówek i innych form kilka razy w miesiącu. Rodzice przyjdą na zebranie do godziny 16. Wycieczki odbędą się również w ramach 40 godzin pracy, chyba że dostanę nadgodziny. Tak, tak, tego chcę! Chcę zamknąć drzwi szkoły i w weekend o niej nie myśleć. Tylko czy Wy rodzice też tego chcecie? Na kogo będziecie wtedy psioczyc? Ja na miejscu zwykłego robotnika mogę być jutro, a on na moim? Pozdrawiam wszystkich, którzy zazdroszczą nam naszej pracy.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 19:56:03

    Gość 123, trzeba było się uczyć, kiedy był na to czas. Teraz to tylko w sklepie siedzieć...

  • gość 2019-04-10 20:11:52

    żenada, gdzie był przewodniczący znp przed 3 laty - upolitycznienie żal dzieci i tych którzy nie dostrzegają działań rządu

  • Gość123 - niezalogowany 2019-04-10 20:56:09

    Na naukę nigdy za późno ,,,,,x

  • gość 2019-04-10 23:17:30

    Tak popieram całym sercem. Tylko dzięki nim polska oświata się jakoś trzyma.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 02:17:53

    Nie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 02:18:19

    Nie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 02:19:17

    Nie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 02:55:50

    Nie popieram strajku. Kwestie płacowe mnie nie interesują. Ja nie popieram żadnego strajku i tyle. Zróbcie sobie pikietę w Warszawie jak wiele grup zawodowych. Zapoczątkowanie ustępstw po strajkach było błędem i teraz każdy związkowiec aby wpłynąć namawia do strajku. Niech naczelnicy urzędów skarbowych ogłoszą ile wpływa podatków od korepetycji, dadzą kary po 20.000 za niepłacenie podatków i po 1000 zł za zgłoszenie nieprawidłowości i będzie kasa na podwyżki. Moja siostra jest nauczycielem i wiem co zarabia na etacie a ile na lewo. A druga rzecz to jakość nauczania w szkołach....

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 07:17:43

    Oczywiście, że popieram!!

  • do 2019-04-11 0 - niezalogowany 2019-04-11 08:35:39

    "Zapoczątkowanie ustępstw po strajkach było błędem" - gdyby nie strajki, to byś siedział w dalszym ciągu w głębokim PRL-u. Wtedy też szczekaczki rządowe próbowały podważać znaczenie strajków, ale na szczęście im się nie udało.

  • gość 2019-04-11 10:18:12

    Nie popieram

  • Popieram - niezalogowany 2019-04-11 11:55:26

    Rozumiem i wspieram protestujących!! 100% POZYTYW

  • szczerze wulgar - niezalogowany 2019-04-11 12:57:12

    jebać nauczycielki, no chyba że ktoś woli nauczycieli... burzyć szkoły !!
    państwem idiotów, analfabetów i nierobów łatwiej się rządzi
    a strajkujących lać aż im się odechce.. sami sobie taki los zgotowali..

    Inteligenty o dupę rozbić. Kiedyś byli nauczyciele..teraz są patałachy uczące wg klucza, który ma z naszych dzieci ciemniaków zrobić.. Ciemnogrodem łatwiej się steruje.

  • gość 2019-04-11 12:58:20

    Brawo nauczyciele, nie dajcie sie , dużo moich znajomych Was wspiera, trzymajcie sie na dajcie pisiorom, jeszcze będzie normalnie i praworządnie. KONSTYTUCJA !!!

  • UCZENNICA - niezalogowany 2019-04-11 13:49:02

    LUDZIE OTRZĄŚNIJCIE SIĘ, MANIPULUJĄ WSZYSTKIMI, SIEJĄ FERMENT I MIESZAJĄ TYCH KTÓRZY NIE MAJĄ Z TYM NIC WSPOLNEGO I NIE CHCĄ MIEĆ ! POZNIEJ BEDZIE NARZEKANIE ZE Z MATERIALEM SIE NIE WYRABIAJA, TO ICH WINA WSZYSTKO, ZA 3 4 GODZINY DZIENNIE CHCA NIEWIADOMO ILE PIENIEDZY ! WYPIERDZIELAC DO BIEDRONKI NA KASE NA JAKIEŚ 12... ZOBACZYCIE CO TO CIEZKA PRACA SZUMOWINY

  • jestesciedebile - niezalogowany 2019-04-11 13:57:28

    Jakim cudem jest wiecej za skoro w komentarzach ewidentnie nie ???? popierający to chyba sami nauczyciele, cwele skonczone XDDDD

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 14:01:49

    Nie popieram. Kto ma wolne 2 miesiące, przerwy świąteczne, weekendy, pracuje 18 h tygodniowo, i zarabia 2200 zł to miech sie tu wpisze. Rząd niech sie mie ugina. Kasa tu nic nie da. Komu nie pasuje nich zmieni prace

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 14:32:29

    Popieram .też korzystałam z korepetycji z matematyki bo byłam słaba i maturę zdałam 40 lat temu.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 14:34:22

    Popieram .też korzystałam z korepetycji z matematyki bo byłam słaba i maturę zdałam 40 lat temu.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 15:35:31

    Sama jestem nauczycielką, choć nie w szkole państwowej, i NIE POPIERAM. Wykonuję taką samą pracę ale nikt nie płaci mi za dwa i pół miesiąca byczenia się, a żeby zarobić na utrzymanie daję po 10-14 lekcji dziennie, a nie 5 jak w państwówce. Tylko że moi uczniowie faktycznie coś potrafią, a wiemy jak jest w szkołach, bez korepetycji ani rusz. Może najpierw niech się nauczyciele wezmą do roboty, a potem stawiają żądania.

  • Gośćo tak - niezalogowany 2019-04-11 17:45:49

    Nie dla Broniarza i lewactwa

  • Gośćo tak - niezalogowany 2019-04-11 17:46:19

    Nie dla Broniarza i lewactwa

  • KasiaP - niezalogowany 2019-04-11 18:10:43

    Popieram nauczycieli!!! Walczcie o swoje i nie poddawajcie się!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 23:24:56

    Popieram z całego serca.
    I mam nadzieję że wszystkie dzieci i młodzież będą pamiętać o tej sytuacji jaką zgotowal im rząd PiS przy urnach jak już skończą 18 lat. Wtedy będą mogły się wypowiedzieć.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 23:41:51

    Kurwa rok urlopu zdrowotnego!!! Wolne soboty i niedziele co 45 minut przerwa od pracy co to ma kurwa być 18 godzin w tygodniu. Kto mówi że popiera ten strajk powinien się rozpędzić i zapierdolić łbem w bramę od szkoły. Do roboty lenie jebane

  • Kasia - niezalogowany 2019-04-12 08:55:01

    Nie popoeram. Jako rodzic, jako osoba znająca kilkoro nauczycieli. Proponuję normalniy tryb pracy 40 godzin tygodniowo, oczywiście nie przy tablicy ale niech przygotowują się do zajęć w szkołach niech sprawdzają klasówki w szkołach a nie w domu przez godzinkę i laba!!! Proponuję normalny urlop reszta czasu wakacji ferii i inne wolne to pomoc-korepetycje w ramach pracy, normalnego etatu. Zapraszam do lektur jak jest w Europoe! I nie piszcie, że tam zarabiają więcej. W przeliczeniu z Euro i biorąc pod uwagę, że życie w tych krajach jest droższe wychodzi na to samo!
    https://finanse-wp-pl.cdn.ampproject.org/v/s/finanse.wp.pl/wakacji-polskiemu-nauczycielowi-szwed-moze-tylko-pozazdroscic-6114830186534529a?amp_js_v=a2&_gsa=1&=1&usqp=mq331AQCCAE%3D#referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&_tf=%C5%B9r%C3%B3d%C5%82o%3A%20%251%24s&share=https%3A%2F%2Ffinanse.wp.pl%2Fwakacji-polskiemu-nauczycielowi-szwed-moze-tylko-pozazdroscic-6114830186534529a

    https://www-gazetaprawna-pl.cdn.ampproject.org/v/s/www.gazetaprawna.pl/amp/597573,badania-nie-klamia-nasi-nauczyciele-przy-tablicy-pracuja-najkrocej-w-europie.html?amp_js_v=a2&_gsa=1&usqp=mq331AQCCAE%3D#referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&_tf=%C5%B9r%C3%B3d%C5%82o%3A%20%251%24s

  • Kasia - niezalogowany 2019-04-12 09:01:09

    Nie popoeram. Jako rodzic, jako osoba znająca kilkoro nauczycieli. Proponuję normalniy tryb pracy 40 godzin tygodniowo, oczywiście nie przy tablicy ale niech przygotowują się do zajęć w szkołach niech sprawdzają klasówki w szkołach a nie w domu przez godzinkę i laba!!! Proponuję normalny urlop reszta czasu wakacji ferii i inne wolne to pomoc-korepetycje w ramach pracy, normalnego etatu. Zapraszam do lektur jak jest w Europoe! I nie piszcie, że tam zarabiają więcej. W przeliczeniu z Euro i biorąc pod uwagę, że życie w tych krajach jest droższe wychodzi na to samo!
    https://finanse-wp-pl.cdn.ampproject.org/v/s/finanse.wp.pl/wakacji-polskiemu-nauczycielowi-szwed-moze-tylko-pozazdroscic-6114830186534529a?amp_js_v=a2&_gsa=1&=1&usqp=mq331AQCCAE%3D#referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&_tf=%C5%B9r%C3%B3d%C5%82o%3A%20%251%24s&share=https%3A%2F%2Ffinanse.wp.pl%2Fwakacji-polskiemu-nauczycielowi-szwed-moze-tylko-pozazdroscic-6114830186534529a

    https://www-gazetaprawna-pl.cdn.ampproject.org/v/s/www.gazetaprawna.pl/amp/597573,badania-nie-klamia-nasi-nauczyciele-przy-tablicy-pracuja-najkrocej-w-europie.html?amp_js_v=a2&_gsa=1&usqp=mq331AQCCAE%3D#referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&_tf=%C5%B9r%C3%B3d%C5%82o%3A%20%251%24s

  • gość 2019-04-12 13:42:30

    nie popieram, niech lepiej dzieci uczą a nie z dzieckiem trzeba siedzieć w domu godzinami tłumaczyć.

  • Iwa - niezalogowany 2019-04-12 14:57:54

    Popieram

  • Wolf - niezalogowany 2019-04-12 18:05:28

    Jeśli przejdą na 40h tygodniowo to będę za podwyżką. Obecnie przy mniej niż jednej drugiej etatu zarabiają około 2000 na rękę +premie za wychowawstwo +premie za prace np. z "trudnymi dziećmi" +trzynastki itd, a to są bardzo dobre warunki... Mało który nauczyciel "pracuje" w domu, bo wyrabiają się z np. sprawdzaniem kartkówek na przerwach (które swoją droga mają co 45 minut...)

  • gość 2019-04-12 20:14:22

    Popieram

  • Gośćnnn - niezalogowany 2019-04-12 21:38:51

    Za duża chcą czemu za rządów po nie chcieli niech pracują po 8 godzin jak Kowalski każdy by chciał tyle podwyżki zapierniczam rozładunek warzyw na sklep po 8 godz kręgosłup mi w d wchodzi ale to nic ja też chcę 1000 podwyżki kto mi da nikt

  • Gość..... - niezalogowany 2019-04-12 21:49:46

    Nie popieram!!!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 22:01:12

    Nie nie i jeszcze raz nie. Można dodatkowe godzinki dorobić w biedronce i kaska z tego będzie... Ewentualnie zrobić kat C+E i na międzynarodówke ofert pracy jest pełno...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 07:51:44

    NIE POPIERAM!! ile pełny etat nauczyciela wynosi? 18h tygodniowo! 72 miesięcznie! I chcą podwyżki 1000zl? Ja muszę wyrabiać prawie 300h żeby coś uciulac na życie a te kanaliemaja wakacje płatne ferie płatne 13tke placona do roku i masa inny świat wolnego więcej niż święty Mikołaj. Postrajkuja 2 miesiące nie dostaną pesjii za to, to wrócą do pracy z większym animuszem...

  • gość 2019-04-13 09:12:20

    Popieram!

  • gość 2019-04-13 09:13:27

    Popieram

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 13:52:57

    Popieram!!! Jaka placa taka praca. Dlatego najwieksza zdobyczą polskiej myśli know how jest przepis na wódkę i kiełbasę.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 14:41:57

    W tym roku nauczyciele z wyrównaniem od stycznia do marca dostali podwyżki, dalsze 30% to już by było powyżej ich postulatów, takie zachowanie jak pokazywane jest w tv czy necie w stosunku do nauczycieli chcący przeszkadzać w egzaminach jest karygodne a obalenie matur to już jest prokuratura i trybunał, tym samym myśleniem możemy pozamykac urzędy, szpitale itd tylko z jedną różnica nikt inny nie dostaje podwyżek co rok jak nauczyciele i nikt inny nie mógł by strajkowac w taki sposób bo nikogo nie stać na kilka dni strajowania, a poza tym pozeglalby się z miejscem pracy. Pozdrawiam

  • Gośćtada - niezalogowany 2019-04-13 15:26:36

    Nie popieram nauczyciele zaczynają robić cyrk

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 18:36:25

    Nie popieram

  • Antisz - niezalogowany 2019-04-13 19:41:47

    Nie popieram. Ja pracuje 8 godz w szanowanej firmie, skonczylam studia i setki fakultetow... 10 goodzin jestem poza domem, z dzieckiem o 18 odrabiam stosy prac zadanych przez nauczycieli.. z roznych przedmiotow. Matma, historia , geografii, itp... muszę byc dobra we wszystkim!!! 20 procent wynagrodzenia pracodawca zabiera ze jest sie z dzieckiem w domu, bo nauczyciele strajkuja.. pytam dlaczego? Dlaczego jestem ukarana za strajk osob ktore pracują 4 godziny, ktore zarabiaja 2 razy tyle co ja, ktore nie nauczyly mojego dziecka , bo mysze ja to robić, albo placic za korepetycje. Hm korepetycje, 1500 zl min zarobku nieopodatkowanego... gdzie Skarbowy???!!!!

  • Antisz - niezalogowany 2019-04-13 19:45:46

    Nie popieram. Ja pracuje 8 godz w szanowanej firmie, skonczylam studia i setki fakultetow... 10 goodzin jestem poza domem, z dzieckiem o 18 odrabiam stosy prac zadanych przez nauczycieli.. z roznych przedmiotow. Matma, historia , geografii, itp... muszę byc dobra we wszystkim!!! 20 procent wynagrodzenia pracodawca zabiera ze jest sie z dzieckiem w domu, bo nauczyciele strajkuja.. pytam dlaczego? Dlaczego jestem ukarana za strajk osob ktore pracują 4 godziny, ktore zarabiaja 2 razy tyle co ja, ktore nie nauczyly mojego dziecka , bo mysze ja to robić, albo placic za korepetycje. Hm korepetycje, 1500 zl min zarobku nieopodatkowanego... gdzie Skarbowy???!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 21:40:31

    Tak popieram strajk nauczycieli , należy im sie i wyższa pensja i większe poszanowanie dla uch ciężkiej i niewdzięcznej pracy . Jacy jesteśmy my rodzice w stosunku do nich nauczycieli dobrze sami wiemy . Chamscy i roszczeniowi a od mojego dziecka to wara jemu wolno wszystko . Ale jak się coś stanie to oczywiście wina nauczyciela , zreszta poczytać wystarczy powyższe opinie . A ciągłe zmiany programów nauczania i piorytetów jeśli chodzi o " bohaterów " oraz pomiatanie nauczycielami przez rzadzących szczegolnie aktualnych sytuacji dopełnia . Z poważanie dla nauczycieli i oby wytrwali i wygrali .

  • Ola - niezalogowany 2019-04-13 22:06:35

    Nie popieram

  • gość 2019-04-13 22:24:25

    https://www.money.pl/gospodarka/polscy-nauczyciele-wcale-malo-nie-zarabiaja-tak-podaje-oecd-6368537849079937a.html

  • gość 2019-04-13 22:25:05

    Zaraz oburzą się nauczyciele że dane z OECD są zakłamane ;) A myślicie że średnią krajową w gospodarce to jak się liczy?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 23:30:27

    Zdecydowanie nie popieram. Skończyłam szkołę kilka lat temu, jedyne co mialam po szkole to depresje i lęki. Nauczyciele są od nauczania a nie od zastraszania i wprowadzania na lekcjach takiej atmosfery że uczniowie sie boja odezwać. Niestety moich dwóch kolegów nie wytrzymalo presji i skonczyli oni swoje życie miedzy innymi przez stres zwiazany ze szkola. Nie szanuje tego ze czesto nauczyciele przenosza swoje problemy zyciowe na uczniów. Nie szanuje również tego ze oni wymagaja a gdy maja sprawdzic prace klasowe (maja na to 2 tygodnie) to nawet po miesiacu sie burzą, ze przeciez oni sa zajeci i nie mieli kiedy. Chca nas uczyc obowiazkowosci a sami nie są tego nauczeni Nauczycieli z prawdziwego zdarzenia mialam dwóch przez 13 lat nauki i 4 rozne szkoły.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 23:38:42

    NIE POPIERAM STRAJKU!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 23:41:49

    NIE POPIERAM STRAJKU!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-14 08:17:10

    Nie popieram szkoda ze nie strajkuja latem a teraz kosztem dzieci nie zaplacic im za te dni co strajkuja

  • Gość - niezalogowany 2019-04-14 14:02:31

    Nie popieram!!!!!!!

  • gość 2019-04-14 15:06:26

    No właśnie. Piszą w komentarzach, że młodzi nauczyciele popełniają mnóstwo błędów merytorycznych i nie umieją nauczyć, a z drugiej strony chcą wykopać starych, żeby za te grosze przyszli pracować młodzi... :D Oto cała prawda o naszym społeczeństwie - UDZIELAJĄCA SIĘ SCHIZOFRENIA!

  • gość 2019-04-14 18:17:34

    Sami sobie wybrali taki zawód a teraz narzekają , niepasuje? to ulice zamiatać . Sprzątaczki mało zarabiają ale chodzą do pracy i nie narzekają a te nieroby za strajk sie wzieli kosztem dzieci, nie pozwolę aby moje dziecko chodziło w wakacje do szkoły bądz w soboty. NIE POZWOLĘ !!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-14 19:35:15

    Nie popieram. Niech idą do Biedronki. Jest to strajk polityczny i niech nie robią z nas matołków że tak nie jest.

  • gość 2019-04-14 21:34:18

    Jak można w tak stronniczy sposób przedstawiać obiektywne dane dotyczące zarobków nauczycieli?
    1. Owszem zarabiają ok 3000pln ale to wciąż ok 70 % średniej krajowej podobnie jak 20 lat temu.
    2. Czy nikt nie zauważa że żądanie 1000 pln podwyżki jest absurdalne? Ma to doprowadzić do sytuacji że nauczyciel będzie zarabiał więcej od pielęgniarki, lekarza, strażaka, policjanta...... o innych urzędnikach nie wspominając??
    3. Co ma na celu przedstawianie programu w telewizji, który udowadnia że nauczyciel w Zgorzelcu zarabia 3000 pln a w oddalonym 5km Gorlitz 3000 EUR - przecież w ten sam sposób rozkładają się pensje we wszystkich zawodach.
    4 Czy naprawdę nauczyciel muzyki w 4kl podstawówki poświęca tyle samo czasu na przygotowanie zajęć i sprawdzanie klasówek co polonista w klasie maturalnej?
    5.... i wreszcie czy podwyżka jednakowa dla wszystkich nauczycieli - zgodnie z maksymą czy się stoi czy się leży taka sama pensja się należy - naprawdę zwiększy motywację nauczycieli (zwłaszcza tych naprawdę starających się i poświęcających uczniom czas?

    Mam nadzieje że którykolwiek z nauczycieli zechce odpowiedzieć na te pytania, jeśli je usłyszy,  gdyż dotychczas nikt z dziennikarzy nie miał odwagi ich zadać.
    Pozdrawiam

  • Gość - niezalogowany 2019-04-14 23:41:15

    NIe popieram. Nie popieram niczego, co dzieje się kosztem dzieci. Wstyd i żenada. Niby wykształceni, a tak się dają manipulować. To strajk polityczny. Ale i niechby strajkowali, mają prawo. Ale kosztem dzieci? Poziom nauczania jest taki, że korepetycje trzeba uczniom załatwiać. Zawsze można zmienić zawód. Co im ten strajk da? Antypatie społeczeństwa. Za to co wy nauczyciele fundujecie teraz mojemu dziecku maturzyście - dodatkowy stres i brak możliwości godnego zakończenia szkoły, życzę wam, abyście nic nie osiągnęli i żebyscie w przyszłości nie otrzymali pomocy od każdego przyszłego lekarza, któremu właśnie blokujecie start i którego dreczycie. Rodzic

  • gość 2019-04-15 07:52:10

    NIE POPIERAM

  • Gość - niezalogowany 2019-04-15 08:23:34

    Popieram i zastanawiam się dlaczego chcą tak mało.
    Skoro rydzykowi się należy to nauczyciele powinni dostać baz strajków.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-15 13:09:18

    Nie popieram. Uważam że trzeba dać im wypowiedzenia umowy o pracę proste nie wstawić się do pracy trzy dni zwolnienie i koniec jest dość osób kończących studia więc przyjąć nowych nauczycieli. Jeżeli uważają że mało zarabiają niech strajkuja w wakacje lub ferie a nie r roku szkolnym. Cierpią na tym dzieci co to ma być karta przetargowa jest to nie na miejscu

  • Gość - niezalogowany 2019-04-15 13:23:38

    Nie popieram to już jest grą polityczna a nie strajk.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-15 18:19:15

    POPIERAM z całego serduszka

  • Gość - niezalogowany 2019-04-15 20:54:38

    Nie

  • Biernat - niezalogowany 2019-04-16 02:54:42

    Nie nie i jeszcze raz NIE!!!!!

  • gość 2019-04-16 08:24:49

    Nie popieram

  • gość 2019-04-16 21:41:16

    Nie dla SBroniarza

  • Gość - niezalogowany 2019-04-16 22:02:12

    Nie popieram tego absurdalnego strajku.

  • gość 2019-04-16 22:59:32

    Po prostu popieram. Uważam że wszyscy Polacy po prawie 20 latach w UE powinni godnie zarabiać bez względu na profesję. Obietnice że być może zrównamy się z zarobkami UE za 15-20 lat są śmieszne.Gdy analizujemy podatki,ceny,produkt narodowy wszystko wskazuje że są one takie jak w bogatszej części UE. Więc skąd te różnice płacowe? Chyba złe zarządzanie, bo cóż innego. Przykre jest to że do takich sytuacji dochodzi a zastanawia mnie jak długo naród wytrzyma?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-17 07:05:40

    Nie popieram strajku

  • Gość - niezalogowany 2019-04-17 08:07:07

    Nie popieram

  • Gość - niezalogowany 2019-04-17 09:22:21

    Nie popieram...

  • gość 2019-04-17 11:15:50

    nie popieram tego strajku - wstyd

  • gość 2019-04-17 11:44:46

    Popieram strajk!

  • gość 2019-04-17 20:29:17

    Nie Popieram strajku koniec z dyktaturą Broniarza i całej tej grupki ZNP wzajemnej adoracji.

  • gość 2019-04-18 20:00:16

    absolutnie nie popieram

  • Gość - niezalogowany 2019-04-19 04:41:22

    Nie popieram!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-19 16:18:48

    Nie popieram

  • gość 2019-04-19 17:10:30

    tak

  • gość 2019-04-19 18:57:24

    Jak czują potrzebę, niech walczą. Jednak STRAJKOM mówię NIE! I tak nie dostaną podwyżek, rząd ich wziął na przetrzymanie i tym już wygrał. Podobna sytuacja była z "okupacją" sejmu. Też ich przetrzymali i nikt już nie pamięta o co bito pianę. Jak dla mnie strzał w kolano. A podobno muszą na studiach zaliczać psychologię. U mnie by oblali. Zero strategii, poniosą tego konsekwencje. Szkoda tego straconego czasu i nadszarpniętego wizerunku. Dodatkowo niektórzy belfrzy po wypowiedziach w sieci grubo będą się tłumaczyć, a z pewnością będzie im nieswojo spojrzeć w oczy tym "bachorom" i ich rodzicom... W emocjach powiedzieli co myślą, tego już nie cofną. Czuję niesmak.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-20 13:29:41

    Nie popieram zwykły szarak nie dostanie podwyszki 100 zł to dlaczego oni maja tyle dostac za takie długie wolne w szkole

  • gość 2019-04-20 18:04:06

    Popieram strajk i mówie NIE idiotom którzy piszą że jeden związek podpisał umowę. Otóż idioto, nie podpisał związek z rządem tylko radny PIS z rządem PIS.

  • gość 2019-04-20 19:19:20

    popieram 1000%

  • Gość - niezalogowany 2019-04-21 02:20:14

    Stanowcze NIE !!!!!

  • Robert - niezalogowany 2019-04-21 12:25:28

    Nie popieram. Jeśli nauczyciel mianowany zarabia 2500 na rękę za 18 godzin przy tablicy to pracując tyle co ja 40 godzin (też mam wyższe wyksztalcenie) zarabialby ponad 5 tyś. Mogę tylko pomarzyć o takich zarobkach A też często pracuję w domu bo pracodawca ciągle dokłada nowych obowiązków. 30%podwyżki dla nauczyciela dyplomowanego to więcej niż 1000 zł, wiem, bo mam nauczycieli dyplomowanych w rodzinie. Nauczyciele nie chcą zwiększenia pensum bo wtedy nie będą już mogli pracować na dwa etaty. No i czasu na nieopadtkowe korepetycje będzie mniej . Dać podwyżkę, ale znieść kartę nauczyciela. Niech pracują po 40 god zxon tygodniowo , jsk kazdy. Nie muszą prowadzic 40 hodxon zajęć, ale mogą w tym cza sdie W SZKOLE sprswdzać klasówki i być dp dyspozycji uczniów. Mówicie, ze przez zwiększenie pensum naiczyciele stracą pracę. No cóż, pracę dostaną najlepsi, tak jak w innych zawodach. I Ci najlelsi powinni byc godnie wynagradzani za wykonaną pracę. Kto powiedział, ze ukończone studia dają gwarancję pracy? Żadne nie dają. Przez strajkujących nauczycieli straciliśmy z żoną już po kilka dni urlopu A mamy ich w roku tylko po 26. Z resztą, większa ich część jest wykorzystywana est właśnie z powodu zamkniętych szkół w długie weekendy. Jak potem ogarnąć w wakacje z dzieckiem jak nie ma się babć czy dziadków, którzy pomogą???

  • Kinga - niezalogowany 2019-04-21 15:25:37

    Tak popieram w 100%.
    I przypominam, że strajkujący też mają dzieci, ktore nie chodzą do szkoły i też muszą dla nich organizowac opiekę. Widzę wielu egoistow, ktorzy wypisują bzdury na nauczycieli tylko dlatego, ze muszą przez czas strajku zająć sie własnym dzieckiem lub z czystej zawiści ( a czemu mają wiecej zarabiać,)

  • Gość - niezalogowany 2019-04-21 15:26:53

    Popieram!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-21 15:31:15

    Nie mam problemu z tym, żeby zająć się własnym dzieckiem. Problem w tym, że mój zleceniodawca ma problem z moją nieobecnością w pracy. A ponieważ pracuję na umowę zlecenie wolne mam bezpłatne. A nauczyciele za niewykonywanie obowiązków życzą sobie mieć zapłacone wynagrodzenie. Skandal.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-21 15:34:12

    Strajkujący nauczyciel może zabrać ze sobą dziecko do szkoły. Ja na koparkę dziecka ze sobą nie wezmę

  • gość 2019-04-21 19:26:13

    NIE POPIERAM!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-21 22:29:19

    Nie popieram głupot

  • Starszy pan z z - niezalogowany 2019-04-22 01:08:06

    Moim zdaniem ten strajk to efekt tego że pewni nauczyciele i nauczycielki są członkami głośnego Drajw Klubu Jelenia Góra nie raz widywałem jak pod kauflandem pojawiają się auta z pod jeleniogórskich szkół. Nauczyciele z Drajw Klubu nie mają na zatankowanie swoich gruzów i stąd ten strajk. Pozamykać wszystkich razem z DC.

  • gość 2019-04-22 06:42:46

    Nie popieram strajku. Argumenty podali inni ludzie, którzy również tego strajku nie popierają. Nie będę się powtarzał, zgadzam się z ich argumentami.

  • Gość tax - niezalogowany 2019-04-22 08:53:13

    Nie popieram!!!!! do roboty!!!! 40 godzin tygodniowo. I w tym czasie prosze sie dokształcać bo z waszymi umiejętnościami i wiedzą różnie to bywa

  • Gość - niezalogowany 2019-04-22 10:10:43

    Nie Poopieram

  • Gość - niezalogowany 2019-04-22 20:51:21

    Zarobic to kazdy powinien w każdej grupie robotniczej ale nie w ten sposób co robi ZNP bo to juz jest polityka a zawod taki jak nauczyciel powinien zawsze zapewnic dziecku nauczanie ciekawe jakby tak wszyscy lekarze odeszli na dwa tygodnie od chorych i to tych cieżko?!Tak być nie może!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-23 13:05:36

    Nie popieram

  • Gość - niezalogowany 2019-04-23 15:11:14

    NIE.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-23 17:39:47

    Nie popieram nie powinno im się zapłacić żadnych pieniędzy za ten strajk jak i nie dać podwyżek to jest koina

  • gość 2019-04-23 20:18:58

    Nie popieram

  • gość 2019-04-23 21:09:35

    Popieram!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 05:07:23

    Nie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 07:40:19

    Dzień dobry, nauczyciele są krytykowani za swoją pracę. Gdyby ich zarobki były godne, z pewnością ten zawód by wybrało więcej mądrych,inteligentnych osób. Skoro są wakaty, to coś jest nie tak...MĄDRY NAUCZYCIEL STOI NA POCZĄTKU KAŻDEGO ZAWODU DOROSŁEGO CZŁOWIEKA. Uważam,że zarobki nauczyciela powinny być znacznie wyższe. Ten zawód zasługuje na ogromny szacunek!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 08:05:32

    Nie popieram! Niech im zwiększą liczbę godzin tygodniowo do 40 jak wszyscy, zabiorą płatny roczny urlop na podratowanie zdrowia, który mogą brać aż trzy razy!!!! Niech nie mają wolnych wakacji, przerw świątecznych , ferii zimowych, niech potrzebują zgody dyrektora na zatrudnienie dodatkowe czyli np korepetycje żeby płacili legalnie podatki i dobrze uczyli na lekcjach, a nie olewali uczniów po to, żeby musieli iść do nich na korepetycje. Niech się naprawdę zajmują nauczaniem, a nie tylko przechowaniem dzieci w szkołach zwłaszcza w specjalnych, gdzie dziecko nie opowie rodzicowi jak cały dzień siedziało bezczynnie, bo Pani piła kawę i nie chciało się jej nic robić. Niech tyrają jak każdy. Wtedy dopiero można dać im podwyżki.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 08:28:57

    Absolutnie nie popieram. Większość Państwa wypowiada sie za strajkiem nauczycieli. Ale nikt z Panstwa nie ma pojęcia jakie są rzeczywiste ich zarobki. Ja pracuję w budżetówce odejmując wysługę lat na rękę mam 2230 zl. Nauczyciel ma dodatek za wysluge lat tzw stażowe, dodatek za wychowawstwo, i mnóstwo innych dodatkow. A korepetycje dlaczego nikt głośno nie mówi o tym.
    Dlaczego kartą przetargową są dzieci, to nie powinno tak wyglądać. Powroca w maju do szkoł i beda gonic z materiałem, nie odgonia sie od kartkowek, sprawdzianów bo trzeba z czegos oceny wystawic. I dlaczego dzieci maja cierpiec na rym ze twraz nie chodza do szkoły i zamiast zakonczyc edukacje 21.06 beda ja konczyc w lipcu. Niech nauczyciele maja wydłużony czas do lipca a nie dzieci. Kazdy wybierajac sie na studia kreuje swoją przyszlosc. Wybierajac taki czy inny zawód pretensje mamy do samych siebie. Jesli ktos nie jest zadowolony ze swojej pracy stara sie ją zmienic. Nie obarczajmy nikogo swoimi niepowodzeniami. Ludzie pracują za niższe wynagrodzenia i dużo wieksza ilosc godzin i nie wychodza na ulice strajkowac. Zastanówmy sie nad tym wszystkim zanim zaczniemy publicznie oskarzać sie wzajemnie.

  • gość 2019-04-24 08:52:55

    nie

  • Gość33 - niezalogowany 2019-04-24 09:03:05

    Nie popieram i nie bede popierac to co sie dzieje w tych szkolach to jest wogole nie doopisania ! Nauczyciele niby ciezko pracuja smiechu warte co maja powiedziec strazacy, gornicy Oni to życie narazaja!!!! Zastanowcie sie troche nad sobą!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 09:44:04

    Nie popieram! To jest chore! Ludzie ciężko charują i nie zarabiają tyle co nauczyciele. Żenada!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 10:54:35

    Nie popieram niech się wezmą do roboty nasze dzieci tylko cierpią przez nich

  • gość 2019-04-24 10:56:06

    Popieram strajk nauczycieli.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 12:08:42

    Nie popieram!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 12:48:05

    Nie popieram

  • gość 2019-04-24 13:39:28

    nie popieram

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 13:43:39

    Popieram z calego serca

  • gość 2019-04-24 14:15:33

    NIE POPIERAM

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 16:37:36

    NIE popieram tego strajku

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 16:38:25

    NIE popieram tego strajku

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 16:54:58

    Popieram !
    I chociaż jestem mamą 8 klasisty , jestem zła na złą reformę , to nie jest wina nauczycieli .
    A komentarze typu : mogli strajkowac w wakacje albo, że mają zmienić pracę , po prostu ręce opadają .... A kto będzie uczył nasze dzieci ? Ciemna masa ....
    Słuchacie tylko tego , co wam wciśnie w te małe główki rząd ! Za 500+ zrobicie wszystko !

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 17:14:48

    Popieram !
    Niech każdy popracuje jako nauczyciel to wtedy może się wypowiadac.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 17:33:29

    Popieram calym sercem. Czemu krzyczycie ze nauczyciel zly bo nie nauczyl....hmm wedlug mnie nauczyciel przekazuje swoja wiedze ale qrde nikomu jej do glowy na sile nie wbije! Nie ma czegos takiego jak dziurka w glowie ucznia i nauczycielski lejek ktorym to nauczyciel wlewa bezposrednio do mozgu ucznia wiedze . UCZEN. MUSI. TE WIEDZE PRZYSWOIC UCZAC SIE W DOMU!!!!!!!!!!!!!!!!!! Najprosciej jest powiedziec majac dziecko leniwe ze nauczyciel niedobry. Najlatwiej jest powiedziec ze nauczyciel sie uwzial kiedy on probuje naklonic dziecko do nauki. A poza tym nie oszukujmy sie nie kazde dziecko jest alfa i omega. Sa dzieci mniej zdolne ktore potrzebuja pomocy rodzicow....ale najprosciej jest zwalic wine na nauczyciela....bo niedobry. Moja bratanica bedac w w drugiej klasie liceum przyszla do mnie zebym pomogla jej w matematyce ok...i zaczelam jej tlumaczyc...po kilku minutach zorientowalam sie ze ona NIE UMIE TABLICZKI MNOZENIA!!!!!! I co nauczyciel zly czy rodzice dali d...y ? Bo jej nie chcialo sie uczyc a rodzice nie protestowali. Prosba do mnie bo znam nauczycielke angielskiego zeby mojej bratanicy zaliczyla angielski a ona nie przystapi do matury. Rozmawiam i slysze :" nie moge kochana bo ona nie umie nawet przedstawic sie po angielsku". Po 4 latach nauki tego jezyka. Nauczyciel zly czy bratanica leniwa?

  • Matka - niezalogowany 2019-04-24 18:09:16

    Nie popieram . Niech do łopaty staną jak im tak źle . Tak czlowiek pracuje za najniższą szczegolnie u nas na wschodzie a oni siedzą pierdzą w stołki . Nie krzywdzą uczniów jasne . Wszystkich zwolnic bo w głowach sie poprzewracało .

  • Leszek - niezalogowany 2019-04-24 19:07:34

    Nie nie nie jeszcze raz nie.Niepopieram co to za strajk jeśli ja będąc w domu z dziećmi przez nich jeszcze tracę na wypłacie bo opieke mam płatna 80%. A druga sprawa co to za strajk nauczycieli jak oni strajkując wychodzą sobie do sklepu na zakupy w tym czasie.Najbiedniejszych społeczeństwo Lekarze i Nauczyciele

  • Gość - niezalogowany 2019-04-24 19:52:43

    Nie popieralam i nie popieram.
    Łamią prawa do obowiązkowej nauki dzieci i młodzieży do lat 18.
    Skladali ślubowanie o rzetelnym pełnieniu powinność nauczyciela, opiekuna, wychowawcy.

  • gość 2019-04-24 20:57:33

    TAK, POPIERAM bo mam świadomość i uważam, że każdemu należy się godziwa zapłata za pracę, tym bardziej że nauczyciele to najlepiej wykształcona grupa zawodowa. A tym, którzy piszą, że muszą dzieci sami douczać, albo korzystać z korepetycji radzę się zastanowić nad możliwościami ucznia. Bo kto słaby i nie wszystko rozumie, musi się douczyć, a nie zwalać na nauczyciela. Nauczyciel się za niego nie nauczy, niestety. A rodzicom, jak im nauczyciele źle uczą dzieci, niech poślą do prywatnych szkół, a nie stać ich? To niech zmienią pracę :)

  • gość 2019-04-24 21:39:20

    Popieram całym sercem za męczenie ich waszymi niewychowanymi dziećmi

  • Gość 10000 - niezalogowany 2019-04-24 22:58:42

    Nie popieram, jestem księgowa, moja praca też jest często w domu, ciągle gonią terminy. Nuczyciele uważają, że ich praca jest stresujące i tym podobne. To niech usiądzie za mnie na 8h do biurka, później weźmie pracę do domu. Z przemęczenie, jeden głupi błąd, może wszytko zepsuć a oni nawet nie potrafią sprawdzić porządnie pracy domowej, wiecznie nie mają czasu. Traktują uczniów jak najgorsze zło a do pracy chodzą jakby za karę. Za co mają dostać te podwyżki, za darmowe wyjścia do kina, wyjazdy kasowe, czy studniówki darmowe. Mało im wczasy pod grusza, płatne wakacje i urlopy. Niech zamienia się z prostymi ludźmi zobaczą jak to jest łatwo. Z tego całego strajku wynika, że każda grupa społeczna powinna teraz zacząć strajkowac bo mało zarabia. Ale nie bo lepiej robić za marne 1613 zł na rękę i nikt nie strajkuje i jest dobrze a im mało i mało. Szkoda tylko tych dzieci i maturzystów.

  • gość 2019-04-24 23:31:37

    Popieram. Każdy ma prawo do walki o lepszy byt nie tylko dla siebie, ale jak widać wielu jest nie do końca doinformowanych o co jeszcze prócz podwyżki walczą nauczyciele, a szkoda... Nigdy nie byłam nauczycielką, ale świadoma jestem drogi jaką trzeba przejść, aby "nim" zostać. Przepracowałam połowę swojego życia w firmie, bez podwyżek, przeszłam przez wszystkie szczeble ścieżki zawodowej od ucznia po kierownika, otrzymywałam nie wiele ponad najniższą krajową. Walczyłam, ale sama głową muru nie przebiłam...zabrakło wsparcia wszystkich pracowników, a przede wszystkim zabrakło im odwagi...ja się zwolniłam inny do dzisiaj pracują i wciąż narzekają jaki w tym sens? Dlatego wspieram i podziwiam nauczycieli za ich wolę walki o lepszy byt i o to, aby nasze dzieci miały mniej obowiązków, aby zmienił się program. Życzę Wam wytrwałości! :)

  • Gośç - niezalogowany 2019-04-25 08:03:14

    Nie popieram!!! Dzieci muszą brać płatne korepetycje, do tego mają zagrożenia i poprawki bo nauczyciele nie potrafią uczuć A mimo to żadają podwyżki!
    Każdy zarabia marnie ,ale nie
    każdy wychodzi na ulice i strajkuje .

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 08:18:39

    Nie popieram. Są nauczyciele z powołania, ale to jednostki, większość jak ci w małych szkołach i miejscowościach którzy wogole nie powinni nauczać tylko dzieci zniechęcają do nauki ale jak się ma znane nazwisko to owszem gamoń nie musi się uczyć i świadectwo z paskiem ma.
    Czemu inne zawody np medyczne pielęgniarka, ratownik medyczny, czy policjanci strażacy nie mają takiego komfortu jak co dwa lata płatny urlop tzw. zdrowotny.
    Dorabiają na korkach, łapówki dostają, dwa miesiące wakacji nie i licząc przerw świątecznych czy ferii zimowych, większość pracujących takiego komfortu nie ma tylko 26 dni urlopu i wszystko.
    Jeszcze raz podkreślam NIE NALEZY IM SIE AZ TAKA PODWYŻKA, A ŻE KRZYWDZĄ DZIECI I MLODZIEZ, TO JUŻ CHWYT PONIZEJ PASA.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 08:25:00

    Nie Popieram

  • gość 2019-04-25 08:34:31

    Nie popieram

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 08:58:26

    Nie popieram.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 10:13:59

    popieram

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 10:21:10

    Popieram. Każdy powinien godnie zarabiać.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 10:55:06

    Nie popieram. Nie kosztem dzieci.
    Szkoła obecnie nic nie uczy. Mało który nauczyciel się przykłada. Zamiast z maturzystami teraz przez 3 tyg przerabiać materiał to zostawili ich w samopas. Sama mam córkę maturzystke. Z wszystkich przedmiotów korki 80 zł za godz bo na szkołę nie ma dzisiaj co liczyć. Po co teraz dzieciom dodatkowy stres skoro i tak mają go w nadmiarze przed egzaminem.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 11:00:12

    Nie. Nie popieram strajku choc sama jestem nauczyciem. Jest to zagranie polityczne.Tym bardziej ze nauczyciele nie pokazali tu kultury I klasy a uwazaja sie za inteligencje.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 11:42:23

    Popieram

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 12:18:26

    Nie popieram ,ludzie ciężko pracują fizycznie i 40 godz w tygodniu najmniej i zarabiają najniższa wypłatę.A nauczyciele 18h w tygodniu wakacje wolne, ferie wolne ,święta wolne i im jeszcze źle.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 12:37:26

    Nie popieram.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 13:03:55

    Nie popieram!!!
    Dlaczego mowi sie tylko o podstawowej pensji? Ani słowa o dodatkach, co stanowi druga wyplatę. Karta nauczuciela przezytek opracowany w czasach PRL. Argument,bo skonczylem studia juz tez nikigo nie wywyzsza. Wiekszosc ludzi jest po studiach.
    Tlumaczenie,ze muszą kupowac ksiażki, bo panstwo daje tylko dla dzieci- smieszne, skonczyły sie profity z wyborem wydawnictwa?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 13:36:06

    NIE.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 15:56:50

    Popieram!
    Owszem, tak jak tu niektórzy piszą nauczyciel może iść do innej pracy,przekwalifikować się a czy Wy wtedy przekwalifikuje cię się na nauczycieli?Nie!
    Pracuje 8h dziennie na 2 zmiany,urlopu 26 dni i też mogłabym psioczyc jak mi jest źle.Jednak wolę tak i zarabiać fajne pieniądze (w mojej cenią pracownika,bez studiów również-liczą się umiejętności i fachowość)niż uczyć Wasze dzieci.Twierdzicie,że nauczyciele nie uczą i potrzeba korepetycji,to dlaczego nie dopilnujecie żeby Wasze dziecko poszło przygotowane do szkoły,nauczone na sprawdzian, kartkówkę,wtedy dostanie dobra ocenę i nie będziecie musieli dopłacać do interesu.Więc najpierw Wy uczcie swoje dzieci odpowiedzialności a później wymagajcie czegoś od innych.

  • gość 2019-04-25 16:19:01

    jakim trzeba być imbecylem żeby popierać strajk tych nauczycieli kosztem naszych dzieci czy tu wypowiadają się rodzice czy sfera MOCHERÓW

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 18:31:21

    Nie popieram darmozjady mówią że są z uczniami a kto przygotowywał dzieci do egzaminów? Banda cweli za mało wolnego i zrobili sobie wolne niech strajkują sobie w wakacje niech idą pod sejm zakładają sobie miasteczka dla strajkujących ale w czasie wolnym a nie kosztem dzieci. Zero szacunku dla nich

  • gość 2019-04-25 19:39:05

    Popieram strajk nauczycieli, a to dlatego, że są STRATEGICZNYM zawodem (profesją ) każdego społeczeństwa i na nich ciąży wielka odpowiedzialność kształcenia kolejnych pokoleń, pod wieloma względami i tych widocznych w świadectwach cenzurkach dyplomach w formie oceny liczby punktów i tych które są nie widoczne bo posiadając jedno dziecko uczy się np pracy w grupie zespole, odpowiedzialności etc . Dlaczego tak najeżacie na ta grupę zawodowa? Znacie wszystkie niuanse pracy tej grupy zarodowej ???...... Nie....... treści książki nie ocenia się po okładce, a fakt, że możecie wypowiadać się swobodnie zawdzięczacie własnie NAUCZYCIELOM , że potraficie liczyć, pisać, myśleć, potraficie rozwiązywać problemy , wszelkiego różnego rodzaju zagadnienia na poziomie podstawowym , technicznym czy tez akademickim, nawet nie wiedząc skąd się to bierze zawdzięczacie właśnie nauczycielom. Napisze za nieżyjącym już Jacku Kaczmarskim "czy w kraju tym ten bohater kto komu w mordę da " Gdyby nie nauczyciele nie potrafilibyśmy wykonać wielu wielu czynności , nasi rodzice nie wszystko są wstanie nas nauczyć, a nie jest winą nauczycieli że w programach nauczania w rok w rok ktoś majstruje, że majstruje. czy mają istnieć podstawówki gimnazja technika zawodówki technika , licea studia politechniki etc ? na niektóre transformacje potrzeba wielu lat nie da się zmienić tylko za pomocą jednej ustawy reformy trzeba w prowadzać powoli i rozważnie to nie front białoruski. Jestem za strajkiem nauczycieli

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 23:21:32

    Jasne!!!Zabrać nauczycielom wszystko, dodać 40 godzin tygodniowo i ewentualnie podwyższyć zarobki. Niech pracują!!! Tylko czy ktoś będzie chciał być tym nauczycielem??? Wykształcony człowiek świetnie sobie poradzi w innym zawodzie,a kto będzie uczył nasze dzieci??? Ukraińcy??? Tępym narodem łatwiej sterować,czy naprawdę tego chcemy???

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 23:39:30

    Człowieku skoro sądzisz, że nauczyciel nie pracuje tak wiele i ma tyyyle wakacji i święta i jeszcze co tam,dlaczego sam nie jestes tym nauczycielem??? W tłoku wakacyjnym i najwyższych stawkach spędzisz swój urlop,wyjazd za granicę? Ups...za drogo,korzystniej poza sezonem ale nauczyciel nawet nie moźe o tym sobie pomarzyć...Teatr,opera,ciekawy koncert a skąd kasę na to???Upokarzające...Żal mi ich...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 23:40:12

    Człowieku skoro sądzisz, że nauczyciel nie pracuje tak wiele i ma tyyyle wakacji i święta i jeszcze co tam,dlaczego sam nie jestes tym nauczycielem??? W tłoku wakacyjnym i najwyższych stawkach spędzisz swój urlop,wyjazd za granicę? Ups...za drogo,korzystniej poza sezonem ale nauczyciel nawet nie moźe o tym sobie pomarzyć...Teatr,opera,ciekawy koncert a skąd kasę na to???Upokarzające...Żal mi ich...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 23:40:40

    Człowieku skoro sądzisz, że nauczyciel nie pracuje tak wiele i ma tyyyle wakacji i święta i jeszcze co tam,dlaczego sam nie jestes tym nauczycielem??? W tłoku wakacyjnym i najwyższych stawkach spędzisz swój urlop,wyjazd za granicę? Ups...za drogo,korzystniej poza sezonem ale nauczyciel nawet nie moźe o tym sobie pomarzyć...Teatr,opera,ciekawy koncert a skąd kasę na to???Upokarzające...Żal mi ich...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 23:56:36

    Tak popieram

  • Rubi - niezalogowany 2019-04-26 01:51:45

    W pełni popieram strajk!!!! Mam dwujke dzieci i z mężem pracujemy pomimo utrudnień jestem w 100% za nauczycielami i czytajac posty tych kretynow którzy piszą ze musza na korki dzieci wysyłać i za to płacić to rzygać mi się chce bo kto udziela korków kurwa? Nauczyciel który w szkole ma 25 osób jednocześnie a na korkach jedna!!!! Gdyby dzieciak uważnie słuchał na lekcji a leniwy rodzic przypilnował by w domu żeby dziecko powtórzylo sobie to co mówił nauczyciel to na korki by nie musiał chodzić!! powiedzcie kretyni w jaki sposób wy pilnujecie własne dzieci żeby na ludzi wyrosły? Kurwa z lenistwa płacicie nauczyciela żeby wasze dzieci uczyły bo wam się nie chce!!! Nauczyciel więcej czasu spędza z waszymi dziećmi niz wy sami i wy pretensje macie? Jak wam się edukacja nie podoba to sami uczcie dzieci. I tylko własne a nie cudze. Oni zajmują się waszymi dziećmi zaniedbując własne rodziny bo wracając z pracy musza sprawdzać sprawdziany albo prace domowe a nie tak jak kazdy inny człowiek spędzić czas z dzieckiem własnym. A co do feri i wakacji kazdy normalny człowiek może wziąć urlop np w marcu, maju, wrześniu wtedy kiedy wyjazdy są polowe tańsze bo nie ma sezonu a nauczyciel nie ma innego urlopu!!! Jeżeli chcecie żeby mieli bezpłatny urlop to wy tez taki powinniście mieć!!!! A tak poza tym to wakacje nauczyciela trwają od polowy lipca do połowy sierpnia ale kretyni którzy myślą ze jak dzieci do szkoły nie chodzą to nauczyciele maja wolne tu się wypowiadają. Brak mi słów na was!!! Prawda jest taka ze większość osób które zle sięwypowiadaja to ci którzy już za dzieciaka mieli w dupie nauczycieli i ledwo zdawali od klasy do klasy albo poprostu są na tyle leniwi ze nie chce im się wychowywać własnych dzieci i jeszcze maja pretensje do innych ze zle ich dzieci wychowali a Sami gowno zrobili!!! Jesteście obrzydliwi żal mi waszych dzieci i was kretyni ale państwo takich tępaków ubóstwa!!! Brawo wy heh

  • Gość - niezalogowany 2019-04-26 09:01:54

    Popieram. Co to za kraj, w którym budżetówka zarabia nędzne grosze....

  • Gość - niezalogowany 2019-04-26 09:16:48

    Każdy z was może zmienić zawód i być nauczycielem... jeżeli to takie banalne zajęcie i same przywileje. Śmiało!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-26 09:22:00

    A kiedy nauczyciele mają strajkować? W wakacje? POPIERAM strajk, mimo że jest uciążliwy dla rodziców. Jakoś sobie poradziliśmy i poradzimy we wrześniu. Trzymam kciuki za nauczycieli..choć szczerze mówiąc, póki nie zmienimy rządu..nie polepszy się w oświacie.

  • Gośćzp - niezalogowany 2019-04-26 10:04:39

    Widzę że poparcie dla nauczycieli jest od nich samych.dlaczego nikt się nie podpisze?.mam w rodzinie nauczycieli i ostatnio powiedzieli że nie wiedzą o co walczą bo zostali potraktpwani jako kiełbasa wyborcza

  • Gość - niezalogowany 2019-04-26 10:29:44

    Popieram strajk.
    Zawód nauczyciela niesie ze sobą misje ( tak jak np. lekarza) i powinien być bardzo dobrze opłacany. Kto tego nie rozumie to jest bardzo ograniczony intelektualnie.
    Oby nie doprowadzić do tego co robią teraz lekarze! - idą głównie w prywate..a w szpitalu nikt nie chce wziąć dyżuru nocnego czy świątecznego? A jak już się zgodzą to ZA GODZINĘ maja dzinny zarobek przeciętnego pracownika budżetówki.
    A może kochani przeciwnicy strajku chcecie aby nauczyciele zaczeli głównie uczyć wasze pociechy prywatnie.. skoro lekarz prywatnie lepiej wyleczy -200zl za 10 minut...
    to i nauczyciel lepiej nauczy (choćby 150zl za 45 minut). Hehe

  • Gośćzp - niezalogowany 2019-04-26 10:32:18

    Widzę że poparcie dla nauczycieli jest od nich samych.dlaczego nikt się nie podpisze?.mam w rodzinie nauczycieli i ostatnio powiedzieli że nie wiedzą o co walczą bo zostali potraktpwani jako kiełbasa wyborcza

  • Gośćv - niezalogowany 2019-04-26 11:02:31

    Niezadowolony pracownik to zły pracownik. Chcę by moje dziecko mogło zdobywać wiedzę przy wsparciu zadowolonego nauczyciela.

  • gość 2019-04-26 15:30:37

    ZDECYDOWANIE NIE POPIERAM!!!!!! Do tych pensji, dodatków, 3miesięcznego wypoczynku należy dodać PŁATNY CAŁOROCZNY URLOP! To też im przysługuje jednorazowo!
    Powinni przeprosić poszkodowane Dzieci a Rodzicom oddać utracone zarobki!
    Ale na to ich nie stać - Wstyd i hańba !!!!!!!!!

    To są pedagodzy? wychowawcy?!!! Swoim przykładem nauczyli dzieci: CO TO JEST WARCHOLSTWO!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-26 20:37:25

    Śmiało zostań nauczycielem! Na pewno będziesz lepszym? I nie będziesz musiał nikogo przepraszać... Jest zapotrzebowanie na mądrych, zdolnych nauczycieli toteż śmiało,póki mają jeszcze to i tamto bo potem obawiam sie,że już tylko ukraińcy będą chętni? I nie jestem pracownikiem oświaty.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-27 15:58:55

    Nie popieram!!! Do każdego zawodu trzeba mieć powołanie, jak się nie lubi swojej pracy, albo coś tam się nie podoba to trzeba ją zmienić.

  • gość 2019-04-29 19:50:30

    PO PO PO gdzie byliście komuchy sprzedawczyki niemiec jak oni żądzili co oni dali przekupili waszego prezesika z ZNP i nikt nie strajkował a teraz strajkować wam się zachciało do BIEDRONKI jak pozapierdzielacie po 12 godzin dziennie lenie to wam szkoła wtedy zapachnie nieroby dzieci w domu i na korepetycjach muszą sie dokształcać bo wy lenie im nie umiecie wytłumaczyć tego czego ich czycie

  • Gość - niezalogowany 2019-05-04 15:52:21

    Nie popieram ich ponieważ podam kilka argumentów oto one
    Jestem uczniem 3 klasy gim
    Krzyczą na nas od debili itd
    Siedzą i są na komputerze a biedne kołezank piszą lekcje itd same na tablicy
    Poniżają rodziców którzy są po zawodówce i technikum
    Uczą nas pierwiastków synominów itd po cholerę

  • Gość - niezalogowany 2019-05-04 16:01:58

    Nie popieram ich ponieważ podam kilka argumentów oto one
    Jestem uczniem 3 klasy gim
    Krzyczą na nas od debili itd
    Siedzą i są na komputerze a biedne kołezank piszą lekcje itd same na tablicy
    Poniżają rodziców którzy są po zawodówce i technikum
    Uczą nas pierwiastków synominów itd po cholerę

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Mieszkanie do wynajęcia na

Biuro Nieruchomości Aplauz oferuje mieszkanie do wynajęcia. Mieszkanie o powierzchni ok. 39 m2 składa się z przedpokoju z dużą, zabudowaną szafą,..


Piękny dom w Rudawach

Biuro Nieruchomości Aplauz prezentuje Państwu do sprzedaży dom wolno stojący w Janowicach Wielkich na działce o powierzchni ok. 1750 m2. Dom z 1997..


Biuro Rachunkowe poszukuje

Biuro rachunkowe poszukuje osoby z wyższym wykształceniem do pracy w dziale księgowości.


Stylowe mieszkanie w kamienicy

Biuro Nieruchomości Aplauz prezentuje Państwu na sprzedaż piękne dwupokojowe mieszkanie o powierzchni 78m2 w ścisłym centrum Jeleniej Góry Lokal..


Praca dla kierowcy, handlowca,

Dynamicznie rozwijająca się firma Kraina Ciast z Piechowic zatrudni na stałe kierowcę - handlowca oraz pracownika produkcji. Bardzo atrakcyjne..


Koła zimowe 17 cali 235/60/17

Witam serdecznie, Mam przyjemność Państwu zaoferować: Komplet kół zimowych (M+S) - Continental Croos Contact Winter 235 / 60 / 17" z 3112..


Duże mieszkanie/Pół domu w

Biuro Nieruchomości Aplauz z przyjemnością prezentuje Państwu do sprzedaży wyjątkową nieruchomość - całe pierwsze piętro dużego domu w Piechowicach..


Unikatowy dom w Karkonoszach

Biuro Nieruchomości Aplauz prezentuje do sprzedaży wyjątkową nieruchomość - unikalny dom na przepięknej działce z widokiem na góry i zamek Chojnik...


Opony 165 70 R14 zima BF

BF GOODRICH WINTER G zima 81 T Sezon: opony zimowe Producent: BF GOODRICH Rozmiar: 165 / 70 R14C Szerokość: 165 mm Profil: 70 Średnica felgi: 14..


Dwa domy na przepięknej

Biuro Nieruchomości Aplauz prezentuje wspaniałą nieruchomość z ogromnym potencjałem inwestycyjnym. Dwa niezależne domy wolnostojące położone na..


Działka budowlana na osiedlu

Biuro Nieruchomości Aplauz prezentuje do sprzedaży działkę budowlaną w świetnej lokalizacji - na osiedlu Europejskim w Jeleniej Górze. Działka o..


FOTOBUDKA na wesele, imprezy,

Chcesz zapewnić swoim Gościom udaną zabawę ? Zastanawiasz się, jak sprawić, by Twoja impreza zapadła Gościom w pamięć na długo? Fotobudka to..


Pranie i czyszczenie wykładzin

Witamy serdecznie, firma FRESH PROFESSIONAL świadczy profesjonalne usługi w zakresie m.in: - Pranie i czyszczenie wykładzin, dywanów, tapicerki..


Ładne, umeblowane mieszkanie w

Biuro Nieruchomości Aplauz prezentuje do sprzedaży mieszkanie w budynku wielorodzinnym (3 mieszkania) położone na parterze. Na powierzchnię 82 m2..


Nowoczesne mieszkanie w

Biuro Aplauz prezentuje komfortowe, w pełni rozkładowe mieszkanie 3 pokojowe w centrum miasta. Mieszkanie znajduje się na parterze wyremontowanej..


Mieszkanie z potencjałem

Biuro Nieruchomości Aplauz prezentuje do sprzedaży ciekawą nieruchomość w Szklarskiej Porębie. Mieszkanie położone na pierwszym piętrze budynku..


Opel Vivaro 2.0CDTI 115KM

Witam serdecznie, mam do sprzedaży: OPEL VIVARO 2.0 115KM na łańcuchu, bez koła dwumasowego ani filtra DPF, z oryginalnym przebiegiem 281 tys. km..


Dam prace

Firma kurierska DPD zatrudni w trybie pilnym osoby chętne do pracy na terenie niemiec. Firma zlokalizowana jest w miejscowości Fohren Więcej..


Stolarz, usługi stolarskie,

Drewniarnia to ręczna manufaktura, która stawia na wyjątkowy i oryginalny design. Zajmujemy się wytwarzaniem, obróbką oraz renowacją drewna. Nasze..


Powstaje

Wkrótce otwarcie nowej cukierni/kawiarni/lodziarni w Szklarskiej Porębie. Dynamicznie rozwijająca się firma poszukuje pracowników. Więcej informacji..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez 24jgora.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

WOSKAR Z WOŚ J WOŚ I JANULEWICZ Sp.J. z siedzibą w Podgórzyn 58-562, Żołnierska 89

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"