:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Czy pies może zaszczekać ?

Ludzie, może zaszczekać - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 6
  • Fotka nr 1 z 6
  • Fotka nr 2 z 6
  • Fotka nr 3 z 6
  • Fotka nr 4 z 6
  • Fotka nr 5 z 6

Profesjonalna hodowla psów rasy cane corso w Górzyńcu znalazła się na celowniku sąsiadów. Ma być niebezpieczna, hałaśliwa i ....brzydko pachnieć. Czy jest tak w rzeczywistości, czy to tylko rodzący się sąsiedzki konflikt jakich wiele ?

Sprawa stała się głośna po publikacji w jednym z lokalnych tygodników. Z zamieszczonej tam relacji wyłania się iście dramatyczny obraz.  Można odnieść wrażenie, że skoro cane corso  to duże psy to na pewno są niebezpieczne a już na pewno dla dzieci. "Poza tym wyją, szczekają i jest smród " - mieli stwierdzić sąsiedzi, którzy postanowili się zmobilizować, pozbierać podpisy i powalczyć z uciążliwą ich zdaniem hodowlą.

Sylwia i Sławomir Andrzejewscy - właściciele hodowli "In Verto Corso" nie kryją zaskoczenia tak formułowanymi zarzutami. Zresztą rozpętaną na nich nagonkę mocno przeżyli. "To przykre kiedy czyta się na swój temat tyle szkalujących rzeczy, tyle krzywdzących oskarżeń tym bardziej, że oparte są one na wymysłach i zwykłym powtarzaniu nieprawdy" - twierdzą zgodnie.

Czy ich psy są niebezpieczne? Nie mogą, bo to dyskwalifikowało by je z udziału w wystawach. W ogóle dyskwalifikowało by hodowlę, która jest pod stałym nadzorem Związku Kynologicznego w Polsce. "Psy nie przejawiają żadnych zachowań agresywnych"- czytamy w ostatniej opinii.  Państwo Andrzejewscy bardzo wiele uwagi poświęcają socjalizacjii czworonogów, intensywnie pracując w tym zakresie ze szczeniakami by nauczyć ich prawidłowych relacji z ludźmi i innymi zwierzętami.  To podstawowe zadanie każdego hodowcy aby na tym pierwszym etapie życia zwierzęcia, dostarczyć mu jak najwięcej pozytywnych doświadczeń i bodźców. 

Efekty "dobrego wychowania" cane corso z Górzyńca najlepiej widać kiedy psy goszczą w szkołach podczas specjalnych lekcji poświęconych hodowli psów. Jedna z ostatnich takich godzin lekcyjnych miała miejsce w maju tego roku w piechowickiej podstawówce. Wówczas największą frajdą dla dzieciaków była możliwość ....przytulenia się do tych dużych psów. 'Zachwyt, euforia, fascynacja to uczucia, które dominowały tego dnia w klasie.' - czytamy w relacji ze spotkania.

Cane corso to rzeczywiście psy, których wygląd budzi respekt. Trudno jednak aby było inaczej skoro ich przodkiem jest molos rzymski, pies bojowy rzymskich legionów. Jednak w tym przypadku to chyba strach ma wielkie oczy.

Tak, ale cane corso szczekają. Owszem, ale chyba nie więcej i na pewno nie głośniej od innych psów w Górzyńcu. O tym łatwo się przekonać nawet podczas, krótkiego spaceru przez osiedle, kiedy z co drugiej niemal posesji wita nas szczekanie psa. Górzyniec owszem z racji administracyjnej przynależności jest należącym do Piechowic osiedlem ale niewiele stracił ze swojego "wiejskiego" charakteru więc szczekanie psów nie powinno tam być niczym nadzwyczajnym. Jeden z inicjatorów sąsiedzkiego protestu sam ma...dwa psy. Twierdzi jednak, że jego psy są ciche i szczekają.... sporadycznie. 

To tylko obrazuje jak wiele w podobnych przypadkach zależy od sąsiedzkiej dobrej woli. Bowiem przepisy o immisjach ( działaniu właściciela nieruchomości, którego skutki odczuwalne są na gruncie sąsiedzkim) są dość ogólne, odnoszą się do tak nieostrych pojęć jak „stosunki miejscowe” czy „korzystanie ponad przeciętną miarę”. Trudno zaś dostrzec przejawy dobrej woli w sytuacji, gdy ktoś osiedla się na wsi i przeszkadza mu zwykłe szczekanie psów pilnujących sąsiednich gospodarstw. Złej woli też chyba potrzeba aby nie dostrzec faktu, że Państwo Andrzejewscy przeorganizowali swoją posesję tak aby psi wpływ na sąsiadów był jak najmniejszy. Płot jest wysoki, wzmocniony przy ziemi solidną blachą aby psy nie miały żadnej możliwości aby się wydostać. Kojce i wybiegi są czyste. Żadnych śladów zaniedbań, których być zwyczajnie nie może, bowiem psy z hodowli In Verto Corso regularnie zwyciężają na polskich i międzynarodowych wystawach. 

Nie jest prawdą, że hodowla zwana przez sąsiadów "psim biznesem"  ma się rozwinąć o hotel dla psów. Państwo Andrzejewscy o takim pomyśle w Górzyńcu słyszeli ale to nie oni go planują.

 Być może w tym sąsiedzkim konflikcie bardziej chodzi o "biznes" a mniej o psy. Sprawie będziemy się jeszcze przyglądać. Być może jednak warto będzie podejść do płotu by podać sąsiadowi rękę i ...uścisnąć psią łapę ?

 

Reklama

Czy pies może zaszczekać ? komentarze opinie

  • gość 2018-11-10 10:23:55

    mieszkam niedaleko tej hodowli i też mam psy ale nie życzę autorowi tekstu co nocnego "koncertu" ( ok. północy, czasami o 6 rano) w wykonaniu tej psiej orkiestry, jak się decyduje na taką działalność zarobkową to trzeba zamieszkać w miejscu nie uciążliwym dla sąsiadów

  • Mi - niezalogowany 2018-11-10 10:29:07

    Wygląda na to, że to nie psy a zawistni sąsiedzi najgłośniej tam szczekają

  • hartau bauer - niezalogowany 2018-11-10 10:37:23

    Pies drze morydę po próżnicy to sąsiedzi aplikują miłość bliźniego po Polsku. https://www.youtube.com/watch?v=jQJRxG8xlfc

  • KE - niezalogowany 2018-11-10 10:40:38

    Te psy nie szczekają, one napierdala**. Masakra.

  • mieszkaniec - niezalogowany 2018-11-10 11:02:21

    Szczekają, jak i inne psy w okolicy. Ba to nie one w nocy drą się najgłośniej ale tego sąsiedzi już nie widzą. Czy może nie chcą widzieć? Pomijam biegające po wsi psy (i to nie te z artykułu), o których też nikt nie wspomina...

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 11:11:18

    Nie ma to jak miec super sasiada ale zawsze sie taki znajdzie. A moze sasiad sie wyprowadzi jak mu przeszkadza . Z tego co wiem to ta hodowla jest tam jakis czas az dziwne ze teraz przeszkadza

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 11:15:00

    To prawda zmora jest wyjscie wieczorem bo ludziska swoje psy wypuszczaja z posesji zeby sobie pobiegaly . Mam nadzieje ze UMtez sie tym zajmie

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 11:36:22

    Mam psa z tej hodowli od dawna. Ciężko znaleźć w Polsce tak dobra hodowle, gdzie hodowcy podporządkowują życie dobru swoich psów. Nie zgodzę się co do brudu i smrodu. Ogród mimo takiej ilości psów był nienagannie czysty, nie ma psich odchodów, nie ma żadnego smrodu! Za to są czyste, zadbane psy i złośliwi sąsiedzi.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 11:47:28

    Przeklęte Piechowice !! Niedługo to , że oddychamy za głośno będzie opisywane .. puknijcie się w te puste łby! nie podoba sie ? sami zmieńcie miejsce zamieszkania! najlepiej gdzieś gdzie w koło same pola przez conajmniej 5km

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 11:49:02

    LUDZIE!!!! Wy się cieszcie że one nie miauczą bo wtedy ŻYCZLIWY SĄSIEDZI zarzucili by Wam hodowlę co najmniej tygrysów bengalskich:-).A tak serio to szkoda mi Państwa i tego że Wasza hodowla jest pod obstrzałem hmmm..."sąsiadów"....Ludzka zawiść nie zna granic, głupota również a w dodatku ta druga jest nieuleczalna......

  • Sasiadka - niezalogowany 2018-11-10 11:51:47

    Masakrą są wszystkie kundle biegające, po wiosce wieczorem..... Wystarczy tylko czekać, aż jakiś skoczy na nogę..... Hodowla czysta i zadbana. W tym sporze sąsiedzkim chodzi tylko o kasę..... jest pare rzyczliwych osób, które kuje w oczy kasa jaka Andrzejewscy zarabiają na pieskach.... Psy szczekaja ale to chyba normalne tak jak to, że kogut pieje...... . Nie jest to specjalnie uciążliwe, tylko powiedziałabym, że zwyczajne. Życzę Panstu Andrzejewskim wszystkiego dobrego i samych sukcesów. A Panu od twych wszystkich zawistnych akcji życzę więcej oleju w głowie i pokory.

  • Gość M - niezalogowany 2018-11-10 12:36:34

    Ludziom wszystko przeszkadza w dzisiejszych czasach, zwłaszcza "sąsiadom"... Oczernianie Państwa Andrzejewskich to czysta zazdrość i zawiść. Psy są zsocjalizowane, radosne ale nie agresywne. Posesja bardzo zadbana, zadnego smrodu nie ma! A że szczekają to chyba naturalna ich odpowiedź na szczekanie psow sąsiadów. To jak? Jedne mogą na wsi się odzywać A inne już nie? Ludzie, puknijcie się w głowę i to Wy przestańcie szczekać i się ośmieszać. Pozdrowienia dla In Verto CORSO !!!

  • Monikakb - niezalogowany 2018-11-10 12:47:12

    Mam dwa psy, te średnie. Wiadomo najgorsze są te małe (współczucia dla sąsiadów yorków itp w bloku). Moje psy są wręcz lubiane za alarm "obcy na podwórku, klatce." Ostatnio czytałam, że ludzie się skarżą za zapach na wsi, hałas maszyn....To chyba coś podobnego, a może zawiść, bo "trzecią kasę i nic nie robią". Wierzcie mi ciężki kawałek chleba.

  • Gość Ważka - niezalogowany 2018-11-10 12:52:53

    Państwo sąsiedzi, może warto by zająć się wąchaniem bagaży na lotnisku...Byłem u Państwa Andrzejewskich i pomimo, iż nie mam żadnych problemów z powinienem nie wyczułem zapachów, które mogłyby powodować dyskomfort. Psy, które tam mieszkają mają zdecydowanie lepsze warunki mieszkalno-bytowe niż ja w dzieciństwie. Zaangażowanie i poświęcenie Państwa Andrzejewskich w coś, co nazywacie biznesem, a w rzeczywistości jest ogroną pasją może świecić jako przykład dla wszystkich niepotrafiących się odnaleźć w niewielkiej nawet społeczności. Nie wiem co przez „sąsiadów” miało przemawiać, lecz w mojej ocenie powinni znaleźć sobie ciekawszą fornę spędzania czasu niż oczernianie porządnych ludzi i ich równie porządne psy. P.s. Judasz nie poradził sobie z zadenuncjowania Jezusa. Nie bądźcie jak Judasz.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 12:55:33

    Nie ma to jak zawiść sąsiedzka...W hodowli byłam osobiście...po szczeniaka... dziwią mnie te oskarżenia ponieważ nie mogliśmy trafić i chodziliśmy wzdłuż ulicy pytając sąsiadów o hodowle i nikt nie wiedział gdzie ona jest

  • Gość viola - niezalogowany 2018-11-10 13:09:33

    Sąsiedzi bądźcie dumni z najlepszej hodowli w Polsce ! Może kawiarenke z akcentem cane corso coś fajnego stworzyć dla przyjezdnych i pieniążki by zostawili i wszyscy byli by szczęśliwi albo się wyprowadzcie .Ps.mam cudownego psiaka z tej hodowli i ma szczekac bo taką ma naturę

  • Gość. - niezalogowany 2018-11-10 13:28:09

    Jedna z najbardziej znanych hodowli w Polsce, tyle ludzi tam było przez tyle lat po swoje wymarzone szczenię i ... nikt nigdy nic takiego nie zauważył. Ktoś kto publikuje takie oskarżenia bez osobistego sprawdzenia bardzo podważa wiarygodność wydawnictwa...Byłam osobiście, siedziałam tam prawie pół dnia i nie zauważyłam opisywanego smrodu i zaniedbań. Zwykła sąsiedzka zawiść... posesja dobrze ogrodzona, czysta psy radośnie nas powitały widać ze Państwo Andrzejewscy to ludzie z pasja. Moje 3 letnie dziecko biegalo bawiąc się z psiakami ... o co chodzi ? Radzę przekierować energię na zadbanie o bezdomne a może właścicielskie psy biegające luzem po wsi bo te to owszem widziałam ale cc nie przypominały ... a pies to pies szczekać i załatwiać się musi ...

  • GORZYNKA - niezalogowany 2018-11-10 13:29:18

    Co za ludzie. przecież te psy nikomu nie zagrażają. Nie biegają po ulicach. Nie straszą dzieci i nie śmierdzą. Wystarczy przyjechać i sprawdzić. Sasiedzka zawiść. Co ludzie sa opętani nienawiścią.

  • Ewa S. - niezalogowany 2018-11-10 13:34:00

    Zawiść, zazdrość potrafią zamydlic oczy. W hodowli In Verto Corso byłam 3-krotnie zanim odebrałam szczeniaka. Pierwszy raz jak przyjechaliśmy, sadzilismy że pomylilismy domy, ponieważ jedynego psa jakiego słyszeliśmy, był owczarek obok, który widział nas przez siatkę. Nawet po naciśnięciu dzwonka, była cisza, więc dzwonilismy na tel komórkowy. Jedynym momentem gdzie słyszałam głosy psów był moment odbioru mojej czarnulki. I to były głosy szczeniąt. Dorosłe psy były spokojne, nawet po podejściu do siatki. Ogród czysty, zadbany, gdzie wydawałoby się, że przy szczeniakach o to ciężko. Państwo Andrzejewscy wkładają w swoją hodowlę ogrom serca, mówią o swoich psach z pasją i iskrami w oczach. Zajmijcie się lepiej biegającymi burkami, bo to one stwarzają główne zagrożenie.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 13:38:24

    Do "mieszkam niedaleko tej hodowli i też mam psy ale nie życzę autorowi tekstu co nocnego "koncertu" ( ok. północy, czasami o 6 rano) w wykonaniu tej psiej orkiestry, jak się decyduje na taką działalność zarobkową to trzeba zamieszkać w miejscu nie uciążliwym dla sąsiadów" Napisz to jeszcze raz tylko miej odwagę zrobić to nie anonimowo. Tylko z imienia o nazwiska. ;) tak to łatwo co

  • gość 2018-11-10 13:46:27

    Co jest dumą Piechowic? Huta Szkła Julia, papier toaletowy i teraz CANE CORSO! Macie w mieście takie piękne psy, to się cieszcie i je promujcie, chwalcie się nimi, a nie brudy na ludzi wylewacie! Pozdrawiam hodowców i życzę sukcesów!

  • marcelina - niezalogowany 2018-11-10 14:14:31

    Psy szczekaja tak samo jak i ludzie mowia taka juz jest ich rola. Nie zgodze sie z wielkimi protestami sasiadow którzy mowia ze sa to psy grozne itp. Jako iz sama mam regularny kontakt z tymi kochanymi pieskami. Chodze z nimi na spacery po Górzyncu i Piechowicach i jakos zadnej agresji nikt nie wyczul a wrecz przeciwnie co kazdy spacer czy wystawe dorosli i dzieci tulą sie donich na kazdym kroku. A co do hałasu owszem psy szczekaja tak jak i te sasiadow!! Sama spedzilam z psami nie jedna noc i mysle ze lepiej slysze przebywajac z psami w jednym domu i normalnie zasypiajac niz sąsiedzi. Także mysle ze jest to duze wyobrażenie sąsiadów!

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 14:36:29

    Nie którym to nawet pierdniecie jeża przeszkadza :)

  • Marcysia - niezalogowany 2018-11-10 15:01:57

    Psy zostały stworzone tak aby szczekać i to nie dziwi mnie wcale ale w momencie gdy zaczynają zawistni ludzie to zaczyna się dramat. Psa z tej hodowli nabyłam ponad 2 lata temu będąc gościem właścicieli hodowli kilkanaście razy i to weekendowo czyli ze spaniem. Psy zadbane, radosne pod stałą kontrolą weterynarza, ogród czysty i dopieszczony tak jak cała hodowla.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 15:12:31

    Czy niektóre psy maja poobcinane uszy? Jeśli tak to biada tym, którzy to robią.

  • Monika - niezalogowany 2018-11-10 15:27:10

    Bywam w tej hodowli regularnie. Psy są towarzyskie, czyste i zadbane. Państwo Andrzejewscy dwoją się i troją aby dobrostan był jak należy. Gdy podjezdzam najgłosniej szczeka owczarek sąsiadów... Teren jest tak zabezpieczony, ze nie ma szans na samotne wędrówki psiaków czego nie można powiedzieć o innych okolicznych psach. Pani Sylwia nie pracuje i cały czas poświęca na opiekę nad podopiecznymi a robi to naprawdę z wielkim oddaniem. O agresji nie ma mowy. Suka ze szczeniakami jest przyjaznie nastawiona a to juz ewenement i sukces hodowcy.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 15:37:46

    Nie zazdroszcze sasiadow

  • Yrezi Rewor - niezalogowany 2018-11-10 16:17:57

    Kto psiaków nie lubi, złym człowiekiem jest...

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 17:05:21

    Mieszkam w pobliżu myjni bezdodykowej na kilka sranowisk.Ludzie,to dopiero jest halas!

  • gość 2018-11-10 17:15:59

    Do autora tego artykułu. Zanim coś napiszesz to zweryfikuj to a nie piszesz to co Ci powiedziała pani Sylwia. Artykuł pewnie napisany po znajomości żeby oczernić sąsiadów. Wszystkich niedowiarków zapraszam do Górzyńca żeby sobie posłuchali tego skowytu i obejrzeli ten bardzo dobrze zabezpieczony płot. Wszyscy jesteście mądrzy jak to nie dotyczy Was i patrzycie sobie na to z boku.

  • gość 2018-11-10 17:19:04

    Sąsiedzi maja racje

  • Tomasz - niezalogowany 2018-11-10 17:59:07

    Ten kto obsmarował tę hodowlę nigdy tam nie był. To pewne. Psy od Andrzejewskich są wzorem do naśladowania jeśli chodzi o socjalizację i z tego Andrzejewscy są znani. Sąsiadów współczuję-zawiść? Może tak, bo ból czterech liter jak komuś coś wychodzi nie jest nowością... Współczuję tylko nerwów które muszą tracić przez ludzi którzy piszą, chociaż nie wiedzą o czym...

  • Olga - niezalogowany 2018-11-10 18:21:42

    Znam wszystkie psy z tej hodowli poniewaz mam psa wlasnie z tej hodowli. To nie sa psy ktore dużo szczekają i nigdy podczas wizyty u Panstwa Andrzejewskich psich koncertow nie słyszałam. Hodowla In Verto Corso to bardzo czyste miejsce, kazdy pies ma swoją przestrzeń, sa zadbane, zdrowe i piękne. Moze to tak boli sąsiadów, że można miec duże psy budzące respekt swym wyglądem ale jednocześnie bardzo spokojne i stabilne psychicznie. Gdyby w tym miejscu bylo tak jak mówią niektórzy to szczeniaki In verto corso nie wyrastalyby na mądre, spokojne psy bo warunki w jakich przebywa szczeniak odbijaja sie na jego psychice.

  • K - niezalogowany 2018-11-10 18:28:27

    U nas od rana biję dzwon w kościele, oszaleć można.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 18:36:52

    ktos powinien sie zająć kundlami biegajacymi luzem po Gorzyncu, czlowiek jedzie rowerem i nie wie,czy za chwilę cos mu do nogi nie doskoczy!

  • gość 2018-11-10 18:44:45

    Nie wierze w to co wy tu wypisujecie ludzie. Mieszkam 200 m od tej hodowli i nie macie zielonego pojęcia co się tu dzieje. To że przyjedziecie sobie na godzinkę lub dwie i zobaczycie że wszystko jest w porządku to jeszcze o niczym nie świadczy. Posiedźcie sobie tu tydzień i zobaczymy ilu z Was zmieni zdanie. Tu nie ma żadnej zawiści czy zazdrości o pieniądze. Tu ludzie chcą mieć święty spokój i móc otworzyć w nocy okno a w zamian mają wycie psów i nie przespane noce. Ja się z miłą chęcią zamienię z osobą która tak broni tej hodowli. Niech się przekona na własnej skórze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • gość 2018-11-10 18:56:55

    Tomasz a Ty jak nie wiesz o czym piszesz to zamknij mordę!!!!!!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 19:46:36

    Zawiść .. zazdrość.. za dużo wolnego czasu mają sąsiedzi.. do roboty a nie donosy pisać.. bardzo współczuję właścicielom ponieważ wiem przez co przechodzą bo miałam podobny problem z życzliwą sąsiadką... Tyle nerwów co Nas to kosztowało.. szkoda gadać .. Ale karma wraca i abyś wstrętny sąsiedzie i mój i Państwa Andrzejewskich nigdy szczęścia i miłości nie zaznał..

  • Tomasz - niezalogowany 2018-11-10 19:50:49

    Ojojoj.. gdy kończą się argumenty, zaczyna się gniew i złość. Mam nadzieję że wszyscy którzy to czytają widza teraz z jakimi "sONsiadami" mają Andrzejewscy do czynienia.... Najwyższy poziom wychowania, polemika na światowym poziomie, kultura osobista "level mistrz". Polecam dużo "maści na ból d..." Bardzo, bardzo dużo....

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 20:06:35

    Tomasz wiesz dlaczego masz na imię Tomasz? Bo Twoja matka nie chciała w dupe to masz!!! DEBIL!!!

  • Olga - niezalogowany 2018-11-10 20:17:18

    Do Gosc: ostatni komentarz naprawde świadczy o braku jakiejkolwiek kultury i poziomu...smutne widać na nic innego Pana nie stać.

  • Tomasz - niezalogowany 2018-11-10 20:21:17

    Dziękujemy za przedstawienie poziomu kultury sąsiadów Państwa Andrzejewskich i prosimy o więcej tego typu uwag. To idealnie ukazuje poziom intelektualny osób którym przeszkadza hodowla. Poproszę o więcej uwag oraz argumentów takich jak te. Przedstawcie się wszystkim z tej strony. Pokazujcie nadal tego typu argumenty a na 100% wszyscy to wam przyznają rację. No to jedziecie. :)

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 20:21:58

    uuuu...sąsiedzi chyba popili przy sobocie...rancho odc.1. współczuję takich sąsiadów. Poziom level -1.

  • Monika - niezalogowany 2018-11-10 20:32:15

    O matko.... z TAKIMI argumentami to chyba nie ma jak dyskutować. Słów brakuje..moja elokwencja się poddała..

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 20:35:27

    Kultura pseudo sąsiada na poziomie buraka cukrowego .Boże co za dno społeczne. WSTYD i brak kultury !!

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 20:46:51

    Uuuuuuuuuu Bolesławiec się kłania.

  • Spacerowicz - niezalogowany 2018-11-10 21:39:05

    Sąsiedzi maja racje, od czasu do czasu idę na spacer do Górzyńca. Na wrzosowej jak wiatr zawieje smród nie do wytrzymania i to szczekanie. Moze nowy radny z tej ulicy coś na to zaradzi.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 22:07:46

    Aż przykro czytać takie oskarżenia ! Znam osobiście właścicieli hodowli i Ich podejście do tych zwierząt . Jak wiele poświęcają czasu i wysiłku w wychowanie swoich pupili które maja naprawdę wszystko .Czesto goszczą w naszej restauracji wraz ze swoimi podopiecznymi tymi młodymi jak i dorosłymi.To Oni nauczyli nas ze każdy gość jest mile widziany ze swoim pupilem .Poswiecaja dla tych zwierząt naprawdę wiele,wygrywają wszystkie wystawy nawet te światowe .To są naprawdę spokojne ,przyjazne i ułożone psy. Kochani od takich ludzi można nauczyć się miłości do zwierząt. Podziwiam Was za wytrwałość sile i poświęcenie . Życzymy samych sukcesów

  • Do powyzej - niezalogowany 2018-11-10 22:11:48

    Magnolia adwokat od wszystkiego

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 23:29:49

    Chodzę lesną codziennie i nie czuję smrodu psów. Jedyny smrod jaki zalatuje to smrod szamba,ale to zalezy od ciśnienia.Dopoki nie zrobią kanalizacji,przy niskim ciśnieniu walic będzie szambem.Niech mieszkańcy lepiej szambo opróżniają ,to i smrodu nie będzie, a nie na psy zwalać!

  • górzynianin - niezalogowany 2018-11-11 00:45:52

    Mieszkam kawałek dalej,własnie wrocilem ze spaceru, zaciekawiony tematem poszedłem posłuchać tych psów...i cisza...prawie 1 w nocy ,zero szczekania,zero smrodu...moze nie w to miejsce poszedłem, ale za elektrykiem skręcilem w lesną...i nic...wyżej na Leśnej psy mnie obszczekały,ale tam hodowli nie ma!

  • Xyz - niezalogowany 2018-11-11 07:14:20

    To jest nasze społeczeństwo piechowickie. Obrazić, zgnoic i tylko tyle potrafia. Nie można mieć lepiej bo od razu człowieka zniszczą i gar pomyji wyleja. Nie ważne że na to ciężko pracuje. To się nie liczy. Ludzie widzą tylko to co człowiek ma. Pozdrawiam.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-11 10:59:47

    Zalecam sasiadowi wyjazd na bezludna wyspe bez sasiadow. Bo obojetnie jaki by nie byl z czasem tez cos na niego znajadzie . Straszne

  • mieszkaniec G - niezalogowany 2018-11-11 17:21:20

    Bardzo kocham psy i nie mam nic do psów z hodowli bo nikt nie ma do nich pretensji. Artykuł nie odnosi się do problemów sąsiadów Państwa A. Są dwie strony medalu. Jak myślicie, skoro te psy są tak grzeczne i same och i ach o nich piszecie, oczywiście nie neguję bo bardzo mi się podobają, ale żeby je tak wychować to muszą przejść przez codzienne szkolenia od samego rana do wieczora. Problem w tym, że nie jest to jeden szczeniak ... Jak chcę coś sprzedać to nie zaproszę kupujących do smrodu i chlewu, trzeba wysprzątać i być miłym i profesjonalnym- tak więc to jest ta lepsza strona medalu, sąsiadom zostaje ta druga strona.

  • do górzynianin - niezalogowany 2018-11-11 17:31:35

    O 1 w nocy co ty chcesz usłyszeć włócząc się po ulicy prócz psów pilnujących posesji. Przejdź się w godzinach karmienia kilkunastu psów w trakcie szkolenia. A zwłaszcza przed sprzedażą szczeniaków. Ciekawe co robią z odchodami kilkunastu psów. Póki strumyk przy domu płynie to nie ma problemów, spłynie. Teraz też na razie nie ma problemów bo się pilnują jak w końcu sąsiedzi zaczęli się odzywać bo mają po dziurki w nosie tego smrodu.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-11 18:40:40

    Napisze krótko też miałam sąsiada co mu przeszkadzało że mój pies szczeka bo muszę przyznać moja dość szczeka ale zawsze próbuje ja uciszyc chodź nie zawsze to pomaga i pewnego razu gdy sąsiad przyszedł i się czepiał to powiedziałam krótko że to jest pies więc milalczeć nie będzie i od tamtego czasu mam z nim spokój nie kumam ludzi nikt w domu nie chce by psy szczekaly ale na te z ulicy nie ma się wpływu i podejrzewam że te koncerty to raczej sprawka tych z ulicy a nie z domu a co do smrodu to jeżeli to wieś to pachnieć nie będzie jeżeli to komuś przeszkadza to niech mieszka w mieście to będą zapachy spalin itp Pozdrawiam hodowle i trzymam kciuki

  • Gość - niezalogowany 2018-11-11 18:55:20

    Ludzie,zluzujcie gacie,to hodowla psów, nie ślimaków!Cieszcie się,że wlasciciele hodowli są z psami i są na tyle w porządku,ze nie fundują Wam koncertów całodobowych

  • Gość - niezalogowany 2018-11-11 18:57:25

    Gówno to nie kwiatek,pachnieć nie będzie

  • gość 2018-11-11 19:00:12

    Do napiszę krótko... to nie wieś ale obyczaje jaknajbardziej zdziczałe, psy jazgocza na cała okolice, smród jak wiatr zawieje i tyle w temacie. Współczuje tym sąsiadom, bo oni pierwsi tam mieszkali. Nie oni sa winni ze ktoś obok pisiarne otworzył.

  • Karolina - niezalogowany 2018-11-11 19:52:42

    Mam psa z hodowli In Verto Corso. W związku z tym byłam tam kilka razy i nie zauważyłam brudu, smrodu czy agresywnych zachowań psów. Bardzo często bywam też w tamtej okolicy o różnych porach i nigdy nie słyszałam szczekania psów. Psy jak to psy -czasem napewno szczekają :) a idac takim tokiem rozumowania jak niezadowoleni mieszkańcy Górzyńca to należałoby pisać petycje żeby kolej zlikwidować bo pociąg bardzo halasuje jak przejeżdża, mieszkańcy dużych miast powinni napisać petycje o likwidację lotnisk ( to dopiero hałas i uciążliwości...) itp... Tak już jest, że nie ma idealnych sytuacji i zawsze znajdzie się ktoś, kto się będzie czepiał. Też przyszła mi do głowy myśl, że przecież można posprzątać jak się spodziewa klienta odbierającego psa...Ale po pierwsze nie da się TAKIEGO ( jak mieszkańcy zarzucają) brudu i smrodu posprzątać w parę minut i wytepic to skutecznie z posesji i domu. A dwa że przecież Właściciele hodowli też tam mieszkają- myślicie Państwo, że oni chodzą w maskach i że im by to nie przeszkadzało....

  • Gość - niezalogowany 2018-11-11 22:26:46

    A czy można coś zrobić z ptakami z Górzyńca? Od rana ćwierkają nie da się spać. A kogut sąsiada pieje, że aż wszystkie kury budzi. Co tu się wyprawia, szkoda pisać.

  • Olga - niezalogowany 2018-11-12 08:29:07

    Wcześniej pojawialy sie zarzuty, ze psy szczekaja całą noc. Teraz jak świadkowie potwierdzaja ze w nocy cisza to okazuje się, że jednak w dzień. W dzień cisza nocna nie obowiązuje więc maja prawo szczekac. Sąsiedzi powinni się tez zastanowić czy ten smród to nie szambo. Sama mam w okolicy tylko posesje z szambem i czasem tez je czuć. Gdyby tam caly czas byl smród odchodów to jak powiedziala osoba pisząca wyżej nie byłoby łatwo go w pare min usunąć. A ja w hodowli bylam kilka razy spontanicznie, bez zapowiadania sie i jedyny zapach to zaparzonej kawy czułam.

  • Darek - niezalogowany 2018-11-12 19:33:20

    Bylismy z żona u pani Sylwi ponieważ chcemy kupić psa. Jesteśmy miło zaskoczeni profesjonalizmem hodowców podejściem i psami. Zostaliśmy zaproszeni do domu w celu obejrzenia szczeniaków i opinie niektórych osób uważam za krzywdzące miłośników i entuzjastów cane corso. Pozdrawiamy serdecznie panią Sylwię i jej męża.Przyszli odbiorcy

  • do wszystkich - niezalogowany 2018-11-12 20:57:32

    Szkoda pisać, po prostu pomieszkajcie tutaj po sąsiedzku i się wówczas przekonacie.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-12 23:29:13

    Część z nas mieszka blisko i nie taki diabeł straszny,jak go malują. Sam mam psa i dzięki wlasnie takim ludziom,jak panstwo Andrzejewscy,mogę cieszyc się tak wspaniałym psem. Ktos go musiał wychować i socjalizować,a to cieżki kawałek chleba. Trzeba być człowiekiem, a pies to nasz najwierniejszy przyjaciel.

  • sąsiad - niezalogowany 2018-11-14 08:23:55

    Psy szczekają 2-3 razy dziennie, zapewne kiedy ktoś przyjeżdża (a mieszkam po sąsiedzku). Proszę pochodzić i sprawdzić czyje Owczarki Niemieckie drą mordy pół nocy, że spać się nie da... pomijam kundla z domu na rogu, który całymi dniami lata po wsi, a właściciele mają to w nosie. Wszyscy tacy kryształowi, to może od własnego podwórka zaczniecie?

  • Piechowiczanin - niezalogowany 2018-11-14 13:59:03

    do sasiad.Co racja to racja,często odwiedzam hodowlę Sylwii i jedyne psy,ktore mnie przyprawiają o zawał, to owczarek przy posesji obok i drugi latajacy luzem,który podbiega z niewiadomym zamiarem!Masakra, ciekawe,czy te psy są szczepione.Trzeba zgłosić to do TOZu.Wiem,ze właściciele hodowli od ipca mają modernizację i remont w hodowli,zeby psy miały jak najlepsze warunki.Widziałam tylko część prac i powiwm szczerze...SZACUN! Gdyby w kazdej hodowli właściciele psów stawiali ich dobro ponad swoje...świat bylby piękny.Sylwia mówiła mi też, ze jej sasiedzi będą mieli hotel dla psów, ze to tez ludzie o wielkim sercu .Kibicuję im również, trzymam kciuki,bo takich miejsc brakuje,a ja bedę miała blisko,kiedy będę chciala zostawić w dobrych rękach swojego psiaka!Pozdrawiam wszystkich psiarzy...tych prawdziwych, szczerych!

  • gość 2018-11-14 23:57:20

    Jednak podziałało, już mniej drą się psiaki. Widać właściciele hodowli potrafią ograniczyć hałas. Czyżby dostawały coś na uspokojenie? Zobaczymy co się będzie działo jak się pojawią młode. Latem to był horror. W sumie kilkanaście sztuk darło ryja. Rozumiem, każdy pies trochę musi poszczekać. Ale to co się działo jak były młode było nie do opisania.

  • gość 2018-11-14 23:59:10

    Jednak podziałało, już mniej drą się psiaki. Widać właściciele hodowli potrafią ograniczyć hałas. Czyżby dostawały coś na uspokojenie? Zobaczymy co się będzie działo jak się pojawią młode. Latem to był horror. W sumie kilkanaście sztuk darło ryja. Rozumiem, każdy pies trochę musi poszczekać. Ale to co się działo jak były młode było nie do opisania.

  • do wszystkich - niezalogowany 2018-11-15 00:10:36

    Jednak podziałało, już mniej drą się psiaki. Widać właściciele hodowli potrafią ograniczyć hałas. Czyżby dostawały coś na uspokojenie? Zobaczymy co się będzie działo jak się pojawią młode. Latem to był horror. W sumie kilkanaście sztuk darło ryja. Rozumiem, każdy pies trochę musi poszczekać. Ale to co się działo jak były młode było nie do opisania. Całymi godzinami dzień po dniu…

  • sąsiad - niezalogowany 2018-11-15 16:13:16

    a mi przeszkadza,jak latem dzieci całymi dniami drą ryje na osiedlu.Dzieci to nie psy,chyba matki mogą im do głowy nawkładać ,żeby ryja nie darły! Cóż, 500 + robi swoje,niedługo po 10 dzieciaków na rodzinę będzie!Masakra!

  • gość 2018-11-15 16:30:07

    Na uspokojenie,to sąsiadom by się przydało. W Piechowicach truje marconi, ludzie chorują, to jest problem.Psy na wsi szczekają i szczekać będą, skoro jest hodowla, to będą szczeniaki i raczej pysków im się nie zalepi.Sąsiadom radzę się przyzwyczaić. Trzeba zaakceptować pewne kwestie, i tyle! I swojego podwórka pilnować i własnych psów, co drą ryje w kojcach i na łańcuchach całe noce!

  • gość 2018-11-17 11:53:11

    a ja bym kupił kiełbasę i nakarmił pieski tak se myślę jakbym miał za płotem. Wiadomo piesek najedzony to i cichy.

  • biegacz - niezalogowany 2018-11-17 14:32:17

    Szkoda, że sąsiadów pieski nadal po osiedlu łażą luzem i są zagrożeniem dla biegaczy i rowerzystów. A dziecka taki kundel nie ugryzie? Na bank użre, tylko właściciel ma w dupie.

  • gość 1 - niezalogowany 2018-11-17 18:49:57

    Dlaczego kiełbasę dla psa? Przecież to właściciel jak kupił istniejący budynek mieszkalny założył hodowlę i ma kilkanaście pod nosem sąsiadów. Psy niewinne.

  • gość 1 - niezalogowany 2018-11-17 18:53:39

    Jeszcze chciałem dodać: panie redaktorze piękne zdjęcia i niezła reklama dla hodowcy. Czyżby artykuł sponsorowany?

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kelnerka na stałe Miłków

Karczma Skalna w Miłkowie zatrudni na stałe kelnerkę na dobrych warunkach


Zobacz ogłoszenie

Juniorska kurtka zimowa

Juniorska kurtka zimowa firmy Elbrus,Rozm 146 kolor Orange/blue.Kurtka jest odporna na wodę,wiatr a komfort użytkowania podnosi tez system..


Zobacz ogłoszenie

Oferuję usługi informatyczne

Oferuje usługi informatyczne w następującym zakresie: - doradztwo w zakresie doboru i zakupu sprzętu - formatowanie dysku twardego, - wgrywanie..


Zobacz ogłoszenie

Zara kurtka futerko rozm m 38

Kurtka Zara Rozm 38 M bardzo ciepła z odpinanym futem.Na wiosnę może służyć jako parka.Posiada kaptur i kieszonki wzór moro.Kurtka jest świetna..


Zobacz ogłoszenie

Kurtka chłopięca Zara Rozm 152

Zimowa kurtka firmy Zara, ocieplana,z kapturem, rozm 152 11-12 lat.Pasuje bardziej na 10 -11 lat czyli 146.Kolor czarny.Stan bardzo dobry. Wymiary..


Zobacz ogłoszenie

Sprzedam kanapę

Mam do sprzedania kanapę rozmiar 190x120 stan bardzo dobry do odświeżenia. Rok używana przez ten czas była na niej narzuta.


Zobacz ogłoszenie

Sprzedam Przyczepę Brenderup

SZYMEX autoryzowany Dealer Marki BRENDERUP oferuje Nową Przyczepkę 2270U DMC: 600kg Ładowność: 390 kg Koła: 13” Wymiary: 270x128x26cm Rodzaj..


Zobacz ogłoszenie

Praca w restauracji KFC

Jeżeli jesteś energiczny, lubisz pracować z ludźmi, jesteś zaangażowany i dokładny to Szukamy właśnie Ciebie ! Restauracja KFC Jelenia Góra, ul...


Zobacz ogłoszenie

Opel Astra IV J 1.7 CDTI Cosmo

Witam Sprzedam samochód marki Opel Astra J w wersji cosmo silnik jaki tutaj mamy to 1.7 CDTI Diesel 130 KM Rok produkcji 2012 Ubezpieczenie i..


Zobacz ogłoszenie

Salomon buty trekkingi rozm 38

38 Salomon buty trekkingi rozm 38 ,ocieplane z membrana,dł.wkładki 23,5 cm wedlug producenta wedlug mnie 24.Kolor niebieski.Koszty przesylki 17..


Zobacz ogłoszenie

Kuchenka Mastercook

Mam do sprzedania kuchenkę firmy Mastercook praktycznie nie używana piekarnik ani razu nie został włączony. Stan bardzo dobry 250 zł do lekkiej..


Zobacz ogłoszenie

wózek margaret 3 w 1

ładny zadbany wózek dziecięcy 3w1. w zestawi gondola fotelik/nosidełko folia przeciwdeszczowa oraz uchwyt na kubek. cena do negocjacji


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez 24jgora.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

WOSKAR Z WOŚ J WOŚ I JANULEWICZ Sp.J. z siedzibą w Podgórzyn 58-562, Żołnierska 89

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"