:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
Edukacja, Będzie protest nauczycieli! - zdjęcie, fotografia
Portal 24jgora.pl 21/03/2019 13:44

Od 8 kwietnia rozpoczną swój strajk nauczyciele szkół znajdujących się na terenie Jeleniej Góry, Jeżowa Sudeckiego i Siedlęcina.

Strajk rozpocznie się 8 kwietnia i będzie trwał do odwołania. Dyrektorzy placówek obawiają się, że w tym czasie zabraknie rąk do pracy. Obawy te okazują się być uzasadnione patrząc na wyniki przeprowadzonego referendum wśród nauczycieli. W większości jeleniogórskich placówek za strajkiem opowiedziało się blisko 90% nauczycieli. Strajkować będą zarówno nauczyciele szkół podstawowych jak i szkół średnich, a także pracownicy Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, Bursy Szkolnej nr 1, Młodzieżowego Domu Kultury, Międzyszkolnego Ośrodka Sportu i Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. 

- Z tego co rozmawiałem z Panią ze Związku Nauczycielstwa Polskiego to odzew w szkołach jest dość duży. Tak jak wszyscy inni prezydenci, wójtowie czy burmistrzowie obawiamy się tego i mamy nadzieję, że w końcu rząd otrzeźwieje. Będziemy przygotowywali plan zabezpieczenia dzieci. Dla nas najważniejsze jest, żeby w czasie kiedy szkoły nie będą funkcjonować zapewnić im opiekę - mówił Prezydent Jerzy Łużniak. Poniżej pełne wyniki referendum. 

W kolumnach kolejno : nazwa placówki, procent pracowników placówki którzy opowiedzieli się za strajkiem.

# Będzie protest nauczycieli

Reklama

będzie protest nauczycieli - komentarze opinie

  • tezbylemuczniem - niezalogowany 2019-03-21 14:38:18

    Wszyscy już przegraliśmy , państwo zapomniało o swoich pracownikach. Nawet jeśli nauczyciele coś dostana to pozostanie uczucie poniżenia i zniechęcenia do państwa, zostaną w pracy nauczyciele którzy będą zmuszeni dorabiać w wakacje u Niemca w polu. Pozostali znajdą pracę w sektorze prywatnym, jak można zatrudnić dobrego informatyka za 2 tys, matematycy pójdą do logistyki a językowcy do firm zagranicznych. To samo dotyczy szkół zawodowych proszę kto będzie uczył mechaniki, blacharki samochodowej, stolarstwa za 2 tyś. Proszę rząd o dogadanie się z nauczycielami bo w przyszłości będziemy mieli społeczeństwo które będzie tylko na zasiłkach.

  • gość 2019-03-21 14:48:31

    teraz czekamy kolejno na pielęgniarki, górników, służby mundurowe.... do roboty nieroby a jak nie to do biedronki. nikt wam nauczycielem nie kazał zostać.. ale kusiło 20- godzin tygodniowo pracy, wakacje, ferie i inne pierdoły... i nie mówicie że nocami sprawdziany sprawdzacie bo to już jest kpina... w podstawówkach ...

  • Miejscowy - niezalogowany 2019-03-21 15:31:33

    Wielki Powrót Komuny , ceny rosną z dnia na dzień , strajkujących grup coraz więcej . Wkrótce wojsko na ulicach , aby uspokoić strajkujących. I znów stan wojenny. Brawo partia rządząca. Tak niestety jest jak prostaczki obejmują dowodzenie.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-21 16:04:22

    No pewnie strajkować to umiecie ale nie powiecie ile godzin w tygodniu pracujecie hmmm. 20 godzin tygodniowo tylko. Że wakacje wolne ferie zimowe wolne święta to już dwa dni przed i dwa dni po wolne. Kpina i ciągle wam mało. Do pracy uczciwej się weźcie.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-21 16:17:27

    Tydzień przed egzaminami òsmoklasistòw strajk ??? No brawo .

  • Komuna - niezalogowany 2019-03-21 16:26:10

    Broniarz aparatczyk komunistyczny pogonic idiote on za 5 lat kadencji zarobił1 mln zl moze sie podzieli ze strajkujacymi a szarancza go poiera żalosni jestescie

  • Ziomek - niezalogowany 2019-03-21 16:29:38

    A Wy co buraki się przyjebaliście? "20 godzin, ferie, wakacje" chuj was to obchodzi, trzeba było iść na studia, a nie gimnazjum skończyliście i pretensje że nauczyciele chcą podwyżki. A pielęgniarki to co? Nie strajkowały? Policjanci nie strajkowali? To że politycy zapychają swoje kieszenie, jakieś sekretarki nbp zarabiają po 50 tysięcy miesięcznie to tego nie widzicie, tylko przeszkadza wam to, że Ci co zarabiają najmniej chcą jakoś godnie żyć.

  • Nauczyciel. - niezalogowany 2019-03-21 16:31:34

    Do gość (ten z małej litery) - jest taki twór jak "placówki całodobowe" pomyśl człowieku zanim zaczniesz się wylewać, bo tylko prezentujesz brak znajomości realiów. Tam nie ma haj lajf i urlopów trwających nie wiadomo jak długo. Wśród nauczycieli pracujących 18/18 są jeszcze wychowawcy i pracownicy interwencyjni.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-21 17:34:07

    Ziomek jakby pracowali 40 godzin tygodniowo jak wszyscy to by nie narzekali. A wykształcenie nie ma nic do umiejętności za które tak naprawdę zarabia się godne pieniądze.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-21 19:05:30

    Ludzie jacy Wy jestescie podli. Wychowali was w przedszkolu, nauczyli zycia w dalszej szkole. Zajmowali sie Wami zamiast rodziców, a wy tak odplacacie? Ciekawe Co zrobicie Jak wasze dzieci nie beda mialy gdzie sie uczyc, Bo zaden nauczyciel za tak Marne grosze nie bedzie chcial pracowac. Ja jestem za strajkiem.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-21 19:09:20

    Do Nauczyciel. Człowieku nauczyciele w szkołach podstawowych pracują po 20 godzin tygodniowo. Nie dość że wakacje ferie święta wolne to dodatkowo urlop. Mało tego dają korepetycje prywatne. Nauczyciel polonista lub matematyk ma 3 tyś na spokojnie za 80 godzin pracy miesięcznie. Mało???

  • Nauczyciel - niezalogowany 2019-03-21 19:26:39

    Gościu, czytania ze zrozumieniem nikt cię nue nauczy. Mimo wszystko spróbuje- skup się i przeczytaj jeszcze raz. Powtorz i przeanalizuj w myślach. A potem przeczytaj, co napisałeś i może wtedy zrozumiesz.

  • wopiusz - niezalogowany 2019-03-21 19:27:38

    I bardzo dobrze,niech strajkują. Pisiory tak lekko kasę rozdają na lewo i prawo,sami biorą bo im się należy, znajomym i członkom rodziny załatwiają intratne fuchy więc niech kurdupel z pinokiem wyczarują z rękawa dla nauczycieli.

  • gość 2019-03-21 19:44:59

    do gość z 9.20: wakacje, ferie i urlop? jaki urlop? No już naprawdę ludzie, nie wiecie, o czym mówicie. Nauczycieli obejmuje Karta Nauczyciela, wiec mają wakacje i ferie, ale urlopu to nie mają, nie mogą brać, kiedy potrzebują, kiedy trzeba coś załatwić, albo z dzieckiem np do lekarza... nie ma urlopu na żądanie, nie ma urlopu wtedy, kiedy się go potrzebuje. Można brać bezpłatny (100 zł netto od wypłaty za 1 dzień oraz z lat pracy leci). Tak tylko do wiadomości, bo mózg się lasuje od tych bzdur...

  • Gość - niezalogowany 2019-03-21 20:05:45

    Podziękuję wam za to szanowni pedagodzy.Swoje polityczne żale chcecie załatwiać kosztem dzieci.Piękna nauka dla nich z tego będzie.My rodzice będziemy o tym pamiętać.

  • Mały Bill - niezalogowany 2019-03-21 20:08:31

    To kpina... Jak się nie podoba wam pracodawca to po prostu zmieńcie pracę. Średnio 50% osób nie pracuje w wyuczonym zawodzie więc w czym problem? Też nie pracuję w zawodzie ( a śmiało mogę powiedzieć że mam wyższe wyksztłacenie od was magistry filologii polskiej i innych kuźwa plastyk czy wuefów) i nie narzekam, nie płaczę, nie grożę że nie przyjdę do pracy. A to wasze biadolenie że będzie strajk a z dzieciakiem rób sobie co chcesz. ludzie was za to znienawidzą. i wy chcecie czuć się poważani.. sorry ale większość ludzi którzy nie będą mieli co zrobić z dziećmi będą mieli was w d...ie a nie was poważali, bo będą musieli brać urlopy lub kombinować do opieki babcie, dziadków itp. Jak dla mnie możecie wyjechać za granicę i nie wracać nieroby pierd.....ne. Jedźcie szorować kible za granicę i zarabiać prawdziwe pieniądze. Albo idźcie kuźwa do biedry, lidla, kauflandu czy innego marketu, albo do Drexa, Schneidera albo Jeleniej Plast i zobaczycie co to prawdziwa praca.. wtedy w podskokach będziecie wracać do waszych posadek w szkołach. do kawuś.. przerw.... świetlic...

  • Gość - niezalogowany 2019-03-21 20:48:25

    Nie zarabiacie najmniej,pracujecie 18 godzin tygodniowo nie licząc nadgodzin bo nie każdy je ma i jeszcze wam źle. Przy takiej ilości godzin można jeszcze jeden etat obskoczyc.Nie codziennie sprawdzacie kartkówki czy sprawdziany. Spróbujcie popracować 40 godzin tak jak to robią pozostali przy zarobkach tych sMych.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-21 21:15:59

    Oczywiście, są miejsca gdzie pracują tez ludzie po kilku fakultetach po 40 godzin tygodniowo za 1800-2000 netto. I niestety nie mogą strajkować bo są w mniejszości i nikt ze społeczeństwa ich nie zauważa. A jak ktoś się pożali to z plecami powiedzą 8 godzin siedzi i tylko kawkę pije.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-21 22:01:11

    Czlowiek na calym etacie 176h zależy jaki jest mc czasmi etat jest wiekszy186 zarabia 1600zl/1800 a ktos kto ma etat 20h tyg chce podwyżkę 1000zl kpina..tyle wolnego w ciągu roku .. zawsze mozna zmienic prace jak nie pasuje na inna ... A NIE WYGODNICTWO .... to co maja powiedziec ludzie co pracuja fizycznie w handlu ...powinni dostac podwyzki 2000 ... za dobrze maja nauczyciele i sie w głowach przewraca...

  • Gość przeciwnik strąku JG - niezalogowany 2019-03-21 22:21:43

    Jakby nauczyciele pracowali na kontraktach i dostawali wypłaty za to co faktycznie zrobią dla dzieci i czego ich nauczą zarabiali by na pewno dużo powyżej średniej krajowej i nikt by nie strajkował a poziom nauczania byłby wyższy. Rodzice nie musieliby odrabiać dzieciom lekcji bo nauczyciel nie potrafi nauczyć tego co powinien. A tak mamy marudy które tak łatwo dają się nakręcić zarządom związków na strajk. Tak naprawdę na strajkach skorzystają właśnie oni a nawet jakby coś nie wyszło to im nic nie grozi bo są chronieni przepisami. A może my rodzice zastrajkujmy i tak na miesiąc nie wysyłajmy dzieci do szkół - odbierzemy pracę i powody do narzekań nauczycielom bo nie dostaną pensji za nic. Może wtedy się zastanowią, że ich strajk najbardziej szkodzi właśnie dzieciom dzięki którym mają pracę, to nie nauczyciel jest najważniejszy tylko właśnie dzieci. I niech nie narzekają że jest im tak źle. Wakacje, ferie, wolne dni dyrektorskie dla nauczycieli sprawiają że w porównaniu do innych zawodów /sektor a prywatnego/ pracują 2/3 a biorąc pod uwagę faktyczne zajęcia lekcyjne i dydaktyczne w szkole po 20-30 godzin tygodniowo zamiast 40 ustawowych to mają kolejną 1/4 za którą dostają kasę nic nie robiąc. Owszem nie mówię o wszystkich ponieważ są nauczyciele pracujący na wysokim poziomie i to oni powinni być dodatkowo wynagradzani za to że ich uczniowie mają dobre lub wybitne wyniki w nauce ale dzięki im a nie dzięki zrzucaniu ich obowiązków w edukacji dzieci na rodziców, którzy aby dziecko mogło sprostać wymysłom nauczycieli muszą płacić za dodatkowe korepetycje dla dzieci a później się mówi że nauczyciele uczą..

  • Gość - niezalogowany 2019-03-21 22:52:36

    Rodzice, czy zastanawialiście się kto z waszych klas szkoły średniej został nauczycielem? Nie jestem wskazać ani jednego przypadku, że byłaby to osoba, która w liceum ogólnokształcącym osiągała dobre lub bardzo dobre wyniki w nauce. Oczywiście zapewne są wyjątki, są świetni nauczyciele. Niestety większość, to byli bardzo przeciętni uczniowie. Teraz uczą nasze dzieci... Nie mają takiego autorytetu, jak jeszcze 20 lat temu, bo sami sobą niewiele reprezentują.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-21 23:27:22

    Popieram większość ogarniętych wpisów, kto za 20h tygodniowo zarabia 2tys. Pracuje co prawda jako sprzedawca z ludźmi ooo wysokim wykształceniu, ale zarówno ja po zawodowce jak i oni musimy tyrać pełen etat za najniższa krajowa, która łaskawie podniósł rząd. Poza paniami z DOPSU (urząd opierda... jący się w załatwianiu spraw związanych z zasiłkami zagranicznymi pracują tam od 8 bądź 9 do 12:30 lub max chyba do 14 jakoś tak) nikt nie ma tyle godzin do przepracowania i tyle wolnego. Wszyscy ogólnie urlop od 20 do 26 dni a nie po kilka miesięcy praca 12 miesięcy nie ogólnie ok 8 może 9, skoro przeszkadzają takie wygody to polecam Jelenia-Plast i czterobrygadowki.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-22 05:19:06

    Nauczyciele jak jest wam mało to wypad do normalnej pracy po 8godzin dziennie albo pakujcie się i na zmywak za granicę bo jako nauczyciel za granicą nie macie szans. Nieroby i nic więcej.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-22 06:33:57

    Jakie 1000 zł podwyżki za.picie kawy ja też chce praca 18 godz tygodniowo górnik pracuje 48 godz kasjerka w markecie pracuje bardzo ciężko jest odp. za pieniądze wykładają ręcznie tony towaru ludzie ciężko pracujący płacą podatki na wasze wypłaty przez takie głupie strajki ludzie będą cierpieć bo żywność będzie drożeć bo wy chcecie zwolnijcie się i idzcie do marketu pracować zobaczycie jak wygląda ciężka praca nie należy wam się żadna podwyżka oddajcie podatnikom pieniądze za to że was.wykształcili i weźcie się wreszcie do pracy i pracujcie jak wszyscy ludzie po 40 godz. tyg wtedy strajkujcie to co chcecie zrobić to jest z waszej strony Żenujące wstydzcie się za to co robicie pazerność was zgubi ja bym wam zabrał bo macie za dużo.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-22 07:13:26

    Skoro tak wszyscy chcą by Nauczyciele pracowali po 40h tygodniowo, zgoda. Niech pracują od 8-16 albo 7.30- 15.30. Ale w tych godzinach też mają być wszelkie zajęcia w szkole, wycieczki ( lubicie jak dzieci jadą na wycieczkę) , wyjścia do teatru , basen itp, WYWIADÓWKI z rodzicami, rady pedagogicznej , szkolenia i doszkalania. A po godzinach pracy wyjść i nie przejmować się tylko cieszyć się wolnym czasem. Urlop. Ok 26 dni w ciągu roku jak każdy normalnie pracujący. Chciałbym zobaczyć zdziwienie rodzica jak np we wrześniu lub na początku czerwca "normalnie" pracujący nauczyciel pójdzie na urlop.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-22 07:33:34

    Pewnie niech wszyscy nauczyciele jadą za granice itd , a kto będzie uczył twoje dzieci? Zastanówcie się półmózgi co piszecie nauczyciel to jeden z bardziej potrzebnych zawodów . A wam jak się nie podoba etat 176h No to trzeba było zostać nsuczycielem , proste. A i ci hipokryci co piszą ze co oni zrobią z dziećmi szkoły pozamykane to wina nauczycieli nieroby itp wyobraźcie sobie ze nauczyciele właśnie zmienili prace i nie ma kto uczyć waszych dzieciorow .

  • Gość - niezalogowany 2019-03-22 07:47:33

    Stanęła bym za Wami murem ,gdybym choć raz w życiu miała okazję zobaczyć, jak walczycie o dobro i prawa uczniów. O Ich prawo do dzieciństwa! Przeciętny Polak pracuje 8 godzin dziennie. Moje dziecko, w szkole podstawowej, czy gimnazjum miało dajmy na to 6 lekcji A kolejnych 5 godzin siedziało w domu nad książkami, bo nauczyciele mieli w dupie to, że ma orzeczone nauczanie specjalne z dostosowaniem materiału do możliwości. Gdy usłyszałam od nauczycielki plastyki ,że moje dziecko ktore ma schorzenie ze spektrum autyzmu, manipuluje nami I nic Mu nie jest nie wierzyłam własnym uszom! Mój syn, przez presję wywołaną przez nauczyciela ( mówienie, że jeśli znów nie zda , nikt nie weźmie Go do szkoły średniej, nie zdobedzie zawodu i będzie nikim) załamał się. Omal nie doszło do tragedii. Teraz szkoła średnia. Wspaniała pomoc I wsparcie większości kadry i znowu dwa betony, które nie mają pojęcia na czym polega nauczanie specjalne! Mimo upływu lat NIC się w Was nie zmienia! Nadal każde z Was uważa, że to Jego przedmiot jest najważniejszy! Niby tacy uczeni, a nie załapaliście , że ludzie dzielą się na humanistów I ścisłowców I choćby nie wiem co Mickiewicza na Einsteina nie przerobicie! Nigdy nie słyszałam, byście próbowali walczyć z systemem o to, że dzieciaki są przemęczone, przeładowane nauką, obciążone olbrzymim stresem, przez który wielokrotnie dochodzi do tragedii! O to ,że ich kręgosłupy deformują się od ciężkich tornistrów! Zapomnieliście, że to tylko dzieci! Dzieci ,ktore powinny mieć czas na zabawę, odpoczynek, a przede wszystkim mają jeszcze czas na stres jaki niesie dorosłe życie. Wy Im tego stresu nie oszczędzacie. Myślicie tylko o własnym zmęczeniu I wynikach za które macie płacone. Co się z Wami dzieje ludzie? Lekarze zapomnieli ,czym jest empatia, nauczyciele nie potrafią uczyć A jedynie mechanicznie odwalają materiał, wszystko kosztem pacjentów I uczniów. I wszyscy chcą więcej! Powinniście się wstydzić roszczeniowcy!

  • gościówa - niezalogowany 2019-03-22 08:05:01

    Walczcie! Pielęgniarkom się nie udało, może Wam wyjdzie. A tych co tylko piją kawę i chcą podwyżek znajdzie się w każdym sektorze. Szkoda, że cierpią Ci, co zasługują...

  • Gość - niezalogowany 2019-03-22 08:51:30

    Popieram wpis wyżej, a ci co piszą w obronie grona pedagogicznego powinno przczytac publicznie komentarze z takich forów.

  • Gość11 - niezalogowany 2019-03-22 09:08:50

    Matko ile tutaj żalu i nagonki na nauczycieli. Smutno się robi. Chyba wielu z Was nie zdaje sobie sprawy z tego jakie są realia i jak na prawdę wygląda praca nauczyciela od podszewki. Dlaczego o tym pisze? Bo ja sama jestem nauczycielem, ale wybrałam nie pracować w publicznej szkole właśnie dlatego, że za marne 2000 wymagane by było ode mnie: wychowastwo, sprawdziany, rady pedagogicznej, papierologia, tony papierologii!!!!, stopnie awansu zawodowego, które każą Ci się dalej szkolić i robić w wolne weekendy podyplmówki, organizację i prowadzenie kółek zainteresowań lub zajęć wyrównujacych. Czy to się według Was dzieje w trakcie tych 6 lub 7 godzin spedzonych w szkole? Ktoś tam twierdził że przecież można zmienić zawód. Zalozylam szkole języka angielskiego, kocham to co robię, zarabiam lepiej i NIE MUSZE być ponizana za 2000. Ale nie kazdy ma taki wybór. Współczuję nauczycielom i stoję za nimi murem .

  • gość 2019-03-22 10:13:31

    Dlaczego protest odbywa na kosztem uczniów i ich rodziców? Jest to najzwyklejszy szantaż ubrany w patetyczne hasła dobra dzieci i ich przyszłej edukacji. Jak zwykle chodzi tylko i wyłącznie o kasę. Negocjacje nie polegają na wysunięciu żądań i zastraszeniu społeczeństwa tylko na rozmowach i wzajemnych ustępstwach. Który rząd stać na jednorazową podwyżkę o 1000 zł dla tak licznej grupy społecznej jaką są nauczyciele? Jeżeli podwyżka to należy również przeanalizować dotychczasowe zasady i czas pracy nauczycieli w zakresie ilości godzin, czasu wolnego od pracy, zaangażowania i przywilejów. Większość zasad należałoby zmienić i zweryfikować i wtedy można mówić o negocjacjach. Może nauczyciele powinni być zatrudniani na zasadzie kontraktów przedłużanych co kilka lat. Może ich praca powinna podlegać ocenie i weryfikacji. Między bajki można włożyć opowieści o ilości godzin spędzanych na pracy nauczyciela w domu. Z własnych doświadczeń jako rodzic dziecka w ostatniej klasie gimnazjalnej wiem, że spory procent nauczycieli w ogóle nie nadaje się do wykonywania tego zawodu. Zerowe zaangażowanie, brak podstaw pedagogicznych, brak kontaktu z uczniem i rodzicem. Nauczycielom wydaje się, że są najbardziej pokrzywdzoną grupą zawodową. Pomimo tak głodowych pensji i strasznych warunków pracy jakoś nie widać rzeszy nauczycieli chętnych do przekwalifikowania się. Nauczyciele powinni uderzyć się w piersi i zweryfikować własne podejście do dzieci i ich edukacji. Żądania tak ale uzasadnione i poparte wartościową pracą, dającą rezultaty. Praktycznie każdy pracownik jest weryfikowany przez pracodawcę i wyniki w pracy. Nauczyciele nie podlegają takiej ocenie i jest to ogromny błąd...

  • gość 2019-03-22 10:23:26

    Nauczyciele walczą o 1000 zł podwyżki. To nie są pieniądze, które spadną z nieba. Na to musi złożyć się całe SPOŁECZEŃSTWO i to ono powinno wypowiedzieć się CZY ZGADZA SIĘ NA WARUNKI JAKIE STAWIAJĄ NAUCZYCIELE. Czy rzeczywiście obecny poziom nauczania, zaangażowanie nauczycieli i ich praca warte są tych pieniędzy. MOIM ZDANIEM NIE !!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-03-22 11:56:16

    Nauczyciele nie wojującej tak bardzo miejcie trochę pokory bo za te wasze 18 godz i dużo wolnego zarabiacie Ok 3000 tys. Pozwalniajcie się jak wam szkoła nie odpowiada, zatrudnijcie się w fabrykach , sklepach a będziecie mieć te same pieniądze tylko za 40 godz. pracy tygodniowo , 26 dni urlopu rocznie . I co zle wam teraz. Dlaczego nie stajkowaliscie w styczniu tylko teraz jak są egzaminy chcecie wjechać na ambicje żądzacych kosztem naszych dzieci. Pedagodzy od siedmiu boleści myślący tylko o sobie . Każdemu należy się podwyżka nie tylko wam .

  • Gość - niezalogowany 2019-03-22 19:00:11

    Wydaje się że większość wpisów dodają ludzie którzy w dzieciństwie mieli problemy z nauką i co za tym idzie brak sympatii do nauczycieli. Uważam że wszyscy powinni zostać nauczycielami bo przecież to luksus"tyle kasy za picie kawy " Życzę by wasze dzieci miały tyle samo pogardy do was co wy do nauczycieli.

  • maku - niezalogowany 2019-03-23 14:34:01

    Tak się zastanawiam jak sobie wyobrażacie np polonistę pracującego 40 godzin tygodniowo. Kogo on ma uczyć przez 8 godzin dziennie? Jak mają być zorganizowane lekcje żeby on mógł być w pracy od 8 do 16? Czas pracy nauczycieli dostosowany jest do dzieci i ich możliwości. I koniec tematu. Nauczyciel pracuje tyle ile dziecko jest wstanie na dobę siedzieć w szkole. Jeżeli to jest 20 godzin na tyle jest zapotrzebowanie bo takie są możliwości dzieci to tak będzie. Jak chcecie to przecież możecie wszyscy iść na studia i zostać nauczycielami. Droga wolna. Co nauczyciele mają robić w wakacje co też im wytykacie. Może zlikwidujemy wakacje damy dzieciom normalne urlopy po 26 dni to wtedy problem zniknie? Nauczyciele będą z nimi siedzieć. Dzieci mają wakacje i nauczyciele muszą się do tego dostosować i tyle. Mówiąc krótko to nauczyciele są dla dzieci i swoją pracę jej wymiar muszą dostosować do dzieci i ich możliwości.

  • gość123-y - niezalogowany 2019-03-24 11:39:02

    polintyligenci chca podwyzki.Zeby ich dopiescic komuchy daly im Karte Nauczyciela.Krew mnie zalewa jak slysze od znajomych uczycieli,tak uczycieli,ze poszli na jednoroczny platny urlop w celu poprawy utraconego zdrowka.takie cudenko maja zagwarantowane trzy razy w swojej karierze.Zapobiegliwy dorabiaja wtedy korkami.Zyc i bronic koryt do ostatniego tchu.W bliskiej memu sercu Francji nauczyciel jest w szkole do 17-ej dzien w dzien.Uczen niewie co to teczka.Nie musi wiedziec ile jest owieczek w Australi,ile wegla wydobywa sie w Chinach itd.itd,ale musi wiedziec gdzie ta informacje ma znalesc.Znajomy od W-F tez jest na urlopie zdrowotnym,to jest praca 18 godz w tygodniu a potem co?polityka.

  • gość 2019-03-24 12:18:25

    Do Mały Bill, ciekawe czy jeśli miałbyś mi to powiedzieć w oczy też byłbyś taki bezczelny, nie będziemy mieli szacunku u społeczeństwa bo teraz nikt nikogo nie szanuje, każdy dba tylko o swoje, a my mamy dość już kulturalnej i taktownej rozmowy bo nikt nie słuchał. Reforma za reformą jedno wypracujesz, przygotujesz, zaraz zmiana podstawy programowej, paragrafów i następna zmiana. Każdego "bolą" ferie i wakacje nikt nie bierze po uwagę naszych zszarpanych nerwów bo dziecko w klasie powie, że "Nie będzie tego robić", albo nagminnie przeklina i bije innych, jedni rodzice mają pretensje że szkoła nie może nic zrobić inni, załamują ręce i pytają co mają zrobić bo dziecko jest takie niegrzeczne nawet rodziców nie słucha i do niego krzyczy.Małpi gaj wszystko się porąbało. A ja słyszałam od rodziców co oni zrobią w czasie strajku, dzieci przecież dom rozniosą, albo się pozabijają. A my mamy sobie radzić??? Ja chętnie będę pracować 40 tyg. Ale po godzinach nie odbieram telefonów od rodziców na mój prywatny numer, który opłacam ze swoich pieniędzy. Jeszcze pretensje, że nauczyciel nie chce dać numeru, w Niemczech nie wydzwania się do nauczyciela. Ja tak samo jak dzieci polityków nie jestem gorsza i nie potrzebuję rodziców, żeby godnie zarabiać. Zainwestowałam swoje prywatne pieniądze (nie rodziców) i to nie małe licząc po kilka tysięcy za semestr przez wiele lat, zarwane noce bo w ciągu dnia pracowałam, aby ukończyć matmę na uniwersytecie. Wykształcenie zdobyłam nie po to aby pracować za 2,5 tys. I TAK WOLI IFORMACJI, BARDZO POWAŻNIE SIĘ ZASTANAWIAM NAD ZMIANĄ MIEJSCA PRACY ferie i wakacje nie uspokoją moich nerwów i gardła zszarpanego mówieniem po kilka godzin. Nie jest to ARGUMENT wiążący. Ja swoje dziecko nauczę i wykształcę nawet jeśli będę musiała robić to w domu, bo nie ma obowiązku chodzenia do szkoły publicznej. Mam nadzieję, że inni też sobie poradzą. :)

  • tora - niezalogowany 2019-03-24 18:46:42

    Jestem nauczycielem, na każdym etapie edukacji byłam najlepszą uczennicą szkoły, studia - fizyka z matematyką - skończona i obroniona na 5, publikacje w dziedzinie fizyki doświadczalnej i praca naukowa w ogólnopolskim projekcie, a mimo to poszłam do szkoły, bo wierzyłam, że mogę coś zrobić i pociągnąć za sobą młodzież i dalej w część wierze. Dla nich zostaje po godzinach, robię dodatkowe zajęcia, wciągam w projekty naukowe. Ale nie ukrywam, coraz częściej myślę o zmianie pracy właśnie ze względu na zarobki. Realnie na pracę związaną z młodzieżą, którą uczę poświęcam dużo powyżej 40h tygodniowo. I tak, wiem sławetne ferie i wakacje, tylko nie wyobrażam sobie jakby miał wyglądać rok szkolny, gdyby nauczyciel miał mieć 26 dni urlopu kiedy chce, zwłaszcza, że realnie to ponad 5 tygodni.

  • gość 2019-04-01 20:22:58

    Rozumiem strajkujących i popieram, ale sama nie będę strajkować. Po pierwsze: "nie stać mnie na to', po drugie; "nie stać mnie na to", po trzecie: "nie stać mnie na to". Ktoś pewnie powie, że jestem miękka d, że za mnie ktoś wywalczy, a mi się nie należy. OK. To prawda. Chciałabym po cichu mieć więcej za moją ciężką pracę (pracuje od rana do nocy - serio, jestem młodą nauczycielką z zapałem, udzielam się gdzie mogę, l. 33, staż 8 lat, tytuł mgr z przyg. pedag., nauczyciel mianowany, dzisiejszy pasek 2375.19), ale... nie mogę sobie pozwolić na to, żeby mieć mniej. Kredyt 1, kredyt 2, opłaty,... na 'życie' zwykle zostaje mi tyle, że mój dług na linii debetowej powiększa się z miesiąca na miesiąc, z roku na rok (obecnie za sam debet płacę ok. 50 zł odsetek). Proszę nie oceniajcie - tylko przyjmijcie do wiadomości, że są nauczyciele z pasją i z powołania, tacy, jak ja, co żyją jak dziad. Nie wstydzę się siebie i swojej opinii, wstyd to kraść - jak mawiał mój dziadek.

  • Jaskółka - niezalogowany 2019-04-07 14:11:51

    Jakim prawem nauczyciele z Handlówki chcą protestować. Byłam tam przez 3 lata i był to czas nie tylko stracony ale wyraźnie odbił się na moim poczuciu wartości. Niektóre panie nauczycielki to do butiku albo sklepu z ubraniami powinny iść a nie po podwyżki się pchać.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Fakturzysta/-ka – Pracownik

PHU SIM Sp. z o.o. zatrudni na stanowisko: Fakturzysta/-ka – Pracownik magazynowy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji e-mail:..


Zobacz ogłoszenie

Zatrudnię sprzedawcę / doradcę

Zatrudnię sprzedawcę / doradcę klienta - E-papierosy MANSO – Galeria Sudecka Zatrudnię doradcę klienta na stoisko z e-papierosami MANSO które..


Zobacz ogłoszenie

Stolarz, usługi stolarskie,

Drewniarnia to ręczna manufaktura, która stawia na wyjątkowy i oryginalny design. Zajmujemy się wytwarzaniem, obróbką oraz renowacją drewna. Nasze..


Zobacz ogłoszenie

Motor Honda NT 650 Deauville

Witam serdecznie, Mam do zaoferowania wspaniały motor Honda NT 650 Deauville z 2000 roku o przebiegu 86 790 km. Ubezpieczeń oraz przegląd do..


Zobacz ogłoszenie

MZK sp. z o.o. zatrudni

Miejski Zakład Komunikacyjny sp. z o.o. w Jeleniej Górze zatrudni do pracy Kierowców. Wymagania niezbędne: - wykształcenie min. zawodowe, - prawo..


Zobacz ogłoszenie

M2 z balkonem - Zabobrze !!!

Biuro nieruchomości Aplauz prezentuje na sprzedaż mieszkanie o powierzchni 55,43 m2 na Zabobrzu w Jeleniej Górze. Mieszkanie z balkonem na ostatnim..


Zobacz ogłoszenie

Lokal handlowy do wynajęcia -

Do wynajęcia lokal handlowy w centrum Szklarskiej Poręby. Duże witryny, lokal na parterze. W sąsiedztwie - Lidl, bank, poczta i wiele innych..


Zobacz ogłoszenie

Pracownik magazynowy

PHU SIM Sp. z o.o. zatrudni na stanowisko: Pracownik magazynowy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji e-mail: [email protected] lub o..


Zobacz ogłoszenie

Śliczne mieszkanie na Zabobrzu

Biuro Nieruchomości Aplauz prezentuje Państwu do sprzedaży świetne mieszkanie na dziesiątym piętrze wieżowca z windą na Jeleniogórskim Zabobrzu...


Zobacz ogłoszenie

Duże M3 po generalnym remoncie

do wynajęcia od początku lipca mieszkanie na parterze kamienicy. Mieszkanie o powierzchni 70,11 m2 składa się z 3 pokoi, kuchni, łazienki z wc oraz..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez 24jgora.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

WOSKAR Z WOŚ J WOŚ I JANULEWICZ Sp.J. z siedzibą w Podgórzyn 58-562, Żołnierska 89

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"